Miałem podobny hałas, wymieniłem oba łańcuchy, napinacze, prowadnice, teraz jest cisza:)
ale po wymianie chyba źle ustaliliśmy poduszki, mam drganie na wolnych obrotach.
koszty wymiany zaczynają się od 2000 za części plus robocizna.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 19:03, 26.02.2017
Miałem podobny hałas, wymieniłem oba łańcuchy, napinacze, prowadnice, teraz jest cisza:)
ale po wymianie chyba źle ustaliliśmy poduszki, mam drganie na wolnych obrotach.
koszty wymiany zaczynają się od 2000 za części plus robocizna.
ACCORD VI 2000 2.0 ES ==> ACCORD VII 2004 2,2 i-CTDi + ACCORD IX 2016 2.0 Hybrid EX-L + ACURA TLX 2019 3,5 VTEC
Napisano 23:22, 26.02.2017
To ile robocizna kosztuje? rozumiem, że wtryski Ci wyszły bez problemu?
Napisano 10:32, 27.02.2017
Miałem podobny hałas, wymieniłem oba łańcuchy, napinacze, prowadnice, teraz jest cisza:)
ale po wymianie chyba źle ustaliliśmy poduszki, mam drganie na wolnych obrotach.
koszty wymiany zaczynają się od 2000 za części plus robocizna.
Jak przed wymiana bylo dobrze a teraz trzesie to możliwe że nie zblokowaleś wałków balansowych pompy oleju i dlatego teraz trzesie .
Użytkownik nie2dampi edytował ten post 10:32, 27.02.2017
Napisano 22:03, 28.02.2017
Zanim zaczniecie kolegę straszyć rozrządem trzeba ustalić kilka rzeczy.
Pierwsze co bym zrobił to bym zwalił pasek PK i słuchał jak wtedy chodzi, następnie bym wywalił rolkę pośrednią paska PL bo zniszczy zaraz łożyska w Alternatorze o ile już nie są do wymiany. Przy usunięciu rolki pośredniej warto od razu bym zmienił łożysko w napinaczu paska PK.
Następnie odsłuch pracy alternatora, mamy tam dwa łożyska które bardzo lubią padać.
Polecam stetoskop warsztatowy i będzie wszystko jasne, u mnie usunięta rolka pośrednia, nowe łożyska w napinaczu i alternatorze i jest cisza również od strony rozrządu.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 11:41, 09.07.2017
Jak przed wymiana bylo dobrze a teraz trzesie to możliwe że nie zblokowaleś wałków balansowych pompy oleju i dlatego teraz trzesie .
cześć.
Jakieś pół roku temu też robiłem rozrząd. I teraz też lekko trzęsie na wolnych.
Co za wałki mogłem nie zablokować? Czy da się to naprawić teraz?
Pamiętam że wsadzałem w dziurę śrubokręt gdzieś tam z dołu, robiłem jak w manuału.
Mi się wydaję że to może być od dwumasy oraz sprzęgła, ponieważ po regulacji pedała sprzęgła mniej już trzęsie, a ponowna regulacja poduchy nic nie zmieniła.
Użytkownik nimiroff edytował ten post 11:42, 09.07.2017
ACCORD VI 2000 2.0 ES ==> ACCORD VII 2004 2,2 i-CTDi + ACCORD IX 2016 2.0 Hybrid EX-L + ACURA TLX 2019 3,5 VTEC
Napisano 15:58, 09.07.2017
Kolego mógłbyś się wypowiedzieć w tym temacie??:
http://www.accordklu...du-w-22-i-cdti/
Co do twojego pytania obstawiał bym jednak dwumase,czy te wibracje są cały czas? czy wystarczy lekko dodać gazu na postoju i jest wszystko w porządku?
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych