Skocz do zawartości


Zdjęcie

problemy z odpalaniem zimnego silnika

VIII accord VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 kprzemo24

kprzemo24
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:lim
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:33, 20.01.2017

Witam,

 

Postanowiłem napisać posta, może ktoś ma lub miał podobny problem jak ja i go już wyeliminował... Wiec do rzeczy: Mam accorda VIII z 2 litrową benzyna pod maska, a problem dotyczy porannego rozruchu lub po prostu rozruchu na zimnym silniku kiedy samochód trochę postoi. Samochód odpala bardzo ciezko, po czym szarpie, nie trzyma obrotów, nierówno pracuje. Tak około 10 sekund po przekreceniu kluczyka, potem wszystko jest ok. Byłem u mechanika, wpiął komputer i  wszystkie parametry są w normie, dzisiaj wymieniłem świece i nadal to samo. Proszę o podpowiedzi gdzie szukać, ewentualnie co powinienem sprawdzić. Dodam iz latem równiez miałem taki problem, z tym że podczas wyższych temparatur był praktycznie nieodczuwalny... Samochód z LPG.


  • 0

#2 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:11, 20.01.2017

Standardowe pytanie nr1 - kiedy ostatnio robiłeś regulacje zaworów ?
  • 0

#3 kprzemo24

kprzemo24
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:lim
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:13, 20.01.2017

Standardowe pytanie nr1 - kiedy ostatnio robiłeś regulacje zaworów ?

Nie robiłem, samochód mam od pół roku


  • 0

#4 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 560 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:21, 20.01.2017

To najpierw regulacja zaworów (tym bardziej ,że masz LPG)  i odrazu czyszczenie przepustnicy.  Po czyszczeniu przepustnicy trzeba komputerem hondy ją wyzerować, inaczej będą obroty wariować. 

 

Niestety silniki 2.0 w VIII generacji są "bardzo wrażliwe"  i nawet niewielkie rozjechanie zaworów ( za ciasno) może powodować problemy z rozruchem. 


Użytkownik Daniel_wafel edytował ten post 22:21, 20.01.2017

  • 0

#5 kprzemo24

kprzemo24
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:lim
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:25, 20.01.2017

Czy operacje te może zrobić jakiś "ogarniety" mechanik czy trzeba jechać do ASO? W moim mieście nie ma niestety Hondy.


  • 0

#6 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 560 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:54, 20.01.2017

Może to zrobić ogarnięty mechanik, który zna się na japończykach.  Jeśli nie będzie posiadał kompa HDS, to po czyszczeniu przepustnicy musisz jechać do  ASO na jej reset.  


  • 0

#7 kprzemo24

kprzemo24
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:lim
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:56, 20.01.2017

Może to zrobić ogarnięty mechanik, który zna się na japończykach.  Jeśli nie będzie posiadał kompa HDS, to po czyszczeniu przepustnicy musisz jechać do  ASO na jej reset.  

Ok, dzięki bardzo za konkrety. Dam znać po naprawach czy coś pomogło ;)


  • 0

#8 Lopat

Lopat
  • Klubowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sed
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:16, 21.01.2017

mając LPG średnio co 20-30tyś czeka Cię regulacja zaworów, mi jak ręką odjął po regulacji ciężkie odpalanie


  • 0

#9 rafal1a

rafal1a
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:23, 21.01.2017

http://www.accordklu...rów-viii-r20a3/

 

Regulację zaworów biorąc pod uwagę powyższy manual zrobiony przez chłopaków i dokumentację filmową w nim zawartą to, aż grzech samemu nie zrobić :lol: . Niestety, ale często mechanicy nawet w ASO średnio się przykładają do tej czynności lub robią nawet na ciepłym silniku. Znam to z autopsji :| .


Użytkownik rafal1a edytował ten post 11:24, 21.01.2017

  • 0

#10 Pemo2

Pemo2
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executiv
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:30, 22.01.2017

Jeszcze polecam pojeździć tylko na benzynie i sprawdzić czy objawy nadal występują. U siebie miałem podobną sytuację u mnie okazało się, że jeden gazowy wtryskiwacz puszczał gaz i najzwyczajniej zalewał silnik.

Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 560 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:38, 22.01.2017

Jeszcze polecam pojeździć tylko na benzynie i sprawdzić czy objawy nadal występują. U siebie miałem podobną sytuację u mnie okazało się, że jeden gazowy wtryskiwacz puszczał gaz i najzwyczajniej zalewał silnik.

Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka

 

Tylko pamiętaj o zakręceniu  gazu w butli. 


  • 0

#12 rafal1a

rafal1a
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:37, 22.01.2017

Sprawna instalacja plus dobrane komponenty to podstawa, tak samo jak regulacja zaworów, po zakupie trzeba to wszystko przejrzeć, zrobić wymianę filtrów itd., plus ewentualna wymiana lipnych komponentów.
  • 0

#13 Seth

Seth
  • Administrator
  • 6372 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 39
Super

Napisano 17:05, 22.01.2017

To na bank za ciasne zawory
  • 0

Giełda: Zaciski hamulcowe
Opinie o mnie : KLIK


#14 kprzemo24

kprzemo24
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:lim
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:15, 25.01.2017

Panowie :)

 

Po regulacji zaworów problem jak reką odjął, odpala rewelacyjnie bez żadnych problemów. Dziękuję Wam bardzo!!

Mechanik mówił że wszystkie 16 musiał przeregulować, zapłaciłem za usługę 100 zł, co wydaje mi się uczciwą ceną.

 

Co do uszkodzonego wtrysku gazu były już takie przypuszczenia, jeździłem na benzynie i było tak samo, tak więc postanowiłem zapytac tutaj o prawdopodobna przyczynę.

 

Dzięki bardzo raz jeszcze!!!


  • 0

#15 jamin

jamin
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Gliwice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:23, 18.12.2017

Witam serdecznie. 

Mój accord 8 gen ma zaledwie 40 tys przebiegu, tej zimy coraz czesciej mam problem z odpaleniem przy zimnym silniku. Wczesniej problem ten zdarzał się bardzo rzadko, kilka razy do roku. Tej zimy zdarza się co kilka dni. Czy możliwe, że w moim przypadku tez beda to zawory? Auto od nowosci u mnie, serwisowane zgodnie z komputerem pokladowym tylko ASO. Czy mozliwe ze przy przebiegu 40tys nalezy wyregulowac zawory ?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

 

Pozdrawiam.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, accord VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq