chce sie wybrac na poprawke do warsztatu, czy moje pretensje beda zasadne
będą, fajera ma być prosto.
mają zrobić zbieżność prawidłowo: fajera ustawiona prosto i zablokowana, dalej niech się końcówkami bawią.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 19:44, 10.03.2013
chce sie wybrac na poprawke do warsztatu, czy moje pretensje beda zasadne
Napisano 20:10, 11.03.2013
Napisano 19:03, 12.03.2013
Moje cd7 -> http://www.accordklu...e-3#entry424989
Napisano 00:21, 27.05.2017
Odgrzewam temat. Tydzień temu zakładałem spręzyny obniżające po czym pojechałem na geometrię. Panowie ustawili wszystko niby ok, jednak po jezdziłem kilka dni i zauważyłem że auto lekko ściąga na prawą stronę kiedy trzymam prosto kierownicę i muszę ciągle kontrować. Jak jadę prosto to kierownica jest krzywo o kilka stopni . Byłem na reklamacji gdzie mechanik powiedział że jak geometria ok to problem tkwi w oponach. Opony zamieniłem i nadal bez poprawy. Na ORi sprężynach problemu nie było. Nie bardzo wiem gdzie szukać przyczyny, reklamowac dalej aż ustawią wszystko ok?
Napisano 06:57, 27.05.2017
Jak zakładałeś sprężyny,to popuściłeś śruby wahaczy i skręciłeś jak auto stoi na kołach? Czy tylko sprężyny wsadziłeś i jazda?
Jeśli zastosowałeś drugą opcję,to może się tak dziać,bo są napięte tuleje gumowe( z biegiem czasu je oberwie) .
Ale tak czy inaczej musisz chyba znalezć inny warsztat.Robili Ci przód tył?
Skoro koła zamieniałeś i jest tak samo i wcześniej było dobrze,to coś chyba panowie nie ogarniają tematu.
Napisano 14:31, 27.05.2017
Sprężyny wymieniane były u mechanika i nie było mnie przy tym więc nie wiem jakim sposobem to robił. Znając życie to szybkim. Geometria była robiona przód tył i oprócz pochylenia tylnych kół wszystko w normie. Pewnie po weekendzie pojadę jeszcze z reklamacja na zbieżność choć już ostatnio kręcili nosami że przecież wszystko dobrze weflug kompa ustawioneJak zakładałeś sprężyny,to popuściłeś śruby wahaczy i skręciłeś jak auto stoi na kołach? Czy tylko sprężyny wsadziłeś i jazda?
Jeśli zastosowałeś drugą opcję,to może się tak dziać,bo są napięte tuleje gumowe( z biegiem czasu je oberwie) .
Ale tak czy inaczej musisz chyba znalezć inny warsztat.Robili Ci przód tył?
Skoro koła zamieniałeś i jest tak samo i wcześniej było dobrze,to coś chyba panowie nie ogarniają tematu.
Napisano 17:23, 27.05.2017
Przekładnia moze miec minimalny luz stad problem z idealnym ustawieniem ale dac sie da. Możesz to usunąć samemu w pare minut za pomocą dwóch kluczy. Zakładając ze zbieżność jest ustawiona. Jesli auto jedzie równo jak trzymasz lekko w lewo kierownice to należy lewy drążek lekko wkręcić a prawy tyle samo wykręcić to moze byc 1/5obrotu śruby. Potrzebujesz dwóch kluczy jeden odkręca nakrętkę kontrujaca a drugi kreci drazkiem. Zrobisz to na postoju bez podnoszenia auta jedynie skręcają kierownice w prawo max i w lewo zeby dokonać regulacji. Pamiętaj by kontry pozniej dokrecic. Tym sposobem ustawisz kiere a zbieżność bedzie bez zmian.
Sprowadzic to można do tego ze jesli trzymając w lewo kierownice auto jedzie prosto a nie w lewo to oboma drążkami o taki sam ruch trzeba oba kola skręcić w lewo.
Użytkownik lukasrz edytował ten post 17:39, 27.05.2017
Napisano 12:03, 31.05.2017
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych