Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wypadający sworzeń

VI sworzeń

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 wadol

wadol
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:44, 15.01.2017

Witam. Mam problem ale zacznę od początku. Na początku grudnia zaczął stukać sworzeń dolny więc go wymieniłem i zaczął się właśnie poważny problem. W połowie grudnia zaczęły się dziwne stuki w tym samym kole, wjechałem na kanał do mechanika sprawdziłęm niby było ok żadnych luzów stukań, wyjechałem z warsztatu i cisza przez pare km, i nagle znów to samo, olałem to bo byłem już pod domem wjezdzając w brame nagle duden, koło stanęło bokiem. Zawiozłem lawetą samochód do warsztatu wymieniono sworzeń i przegub. Było wszystko ok do tego piątku ta sama sytuacja nagle jakieś dziwne pukanie i znów te samo koło stanęło bokiem. Dziś rano odebrałem samochód i od wyjazdu z warsztatu takie samo pukanie w tym samym kole. Pojechałem na szarpaki, mechanik nie stwierdził żadnego pukania a zawieszenie uznał za idealne. Co może być przyczyną tak częstego wybijania się sworznia i takiego dźwięku. Zaczynam się już bać nim jeździć po co będzie jak za kilka dni wybije się przy większej prędkości.

Załączone pliki


Użytkownik wadol edytował ten post 00:46, 15.01.2017

  • 0

#2 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 367 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 00:54, 15.01.2017

Ale ten sworzeń się wyrwał z gniazda czy po prostu go ścięło? I ciekawe na jaki sworzeń mechanik wymienił może na jakiś najtańszy wadliwy zamiennik. Może warto zainwestować w oryginał.
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#3 wadol

wadol
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Sierpc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:00, 15.01.2017

Ale ten sworzeń się wyrwał z gniazda czy po prostu go ścięło? I ciekawe na jaki sworzeń mechanik wymienił może na jakiś najtańszy wadliwy zamiennik. Może warto zainwestować w oryginał.

Ta sama strona za każdą razą robił inny mechanik ten do którego miałem lawetą najbliżej, za pierwszy sworzeń zapłaciłem coś ok 80 zł za drugi 55 zł (najtańszy kosztowała lekko coś ponad 20 zł) Pierszy to nie wiem dokładnie czy cię wyrwał ale teraz wypadł z gniazda. Szarpaki nic nie wykazały a stukanie nadal jest


  • 0

#4 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 01:17, 15.01.2017

Nie pytałeś żadnego z mechaników o stan wahacza przy tym kole? Chodzi o samo gniazdo sworznia.


  • 0

#5 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 11:49, 15.01.2017

Przenoszę do odpowiedniego działu.

 

Do autora:

 

http://www.accordklu...nych-w-hondzie/


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, sworzeń

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq