Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Accord nie odpala brak zasilania

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 benny89

benny89
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:59, 14.01.2017

Witam.
Od zawsze byłem na tym forum ale moje konto zostało usunięte...czym się zdziwiłem i założyłem na nowo pod tym samym nikiem.
OpiszÄ™ problem jaki mam z mojÄ… HondÄ…...
Honda Accord 2.3 benzyna+LPG VIgen 2001rok.
Auto ma dziwny kaprys, raz odpali i wszystko ok a raz nie odpali. Wszystko jest winą nie włączającej się kontrolki check engine a co za tym idzie nie włącza się przekaźnik i pompa paliwa aczkolwiek rozrusznik kręci ale brakuje iskry. Wymianiłem cewkę, pompe paliwa oraz przekaźnik. Myślałem że to immo i zrobiłem obejście w ecu w profesjonalnej firmie. Dziś auto było u elektryka, coś tam zrobił (powiedział że kable były pognite pod kierownicą) i auto odpaliło ale po przyjechaniu do domu znów auto umarło... Dodatkowo w momencie odbioru auta zauważyłem że świeci się SRS a wcześniej tego nie było. Pod domem robiłem testy odpalałem i gasiłem auto. Jako że auto posiada 1,5 roczną instalację LPG sprawdziłem również czy pracuje na bezynie i na LPG no i w momencie gdy wyłączyłem LPG lekko spadły obroty silnika tak jak by auto chwyciło błąd...wtedy zgasiłem silnik i już nie odpalił i nie zaświecił się check... Czy faktycznie nie mam pewności z uwagi na to że chec engine świeci się cały czas przez obejście immo co jest równoznaczne z tym że nie ma połączenia serwisowego...
Co robić? Ma ktoś jakoś pomysł?
Dodam że bezpieczniki sprawdzone.

Użytkownik benny89 edytował ten post 15:07, 14.01.2017

  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:16, 14.01.2017

Jak jest w VI ce ..też jest moduł zapłonowy w aparacie ?
  • 0
                       

#3 benny89

benny89
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:18, 14.01.2017

Tak jest. Ale czy to by powodowało nie zapalający się check engine? Wątpię
  • 0

#4 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:53, 14.01.2017

może kostka stacyjki?


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#5 benny89

benny89
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:32, 14.01.2017

Sprawdzine... To nie to...
  • 0

#6 benny89

benny89
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:13, 16.01.2017

Nikt nie ma pomysłu gdzie tu zajrzeć?
  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8871 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 18:28, 16.01.2017

Klemy dobrze dokręcone?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq