Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Zestaw amortyzatory/sprężyny z 2.0 benzyny do 2.2 diesel

VII Amoryzatory sprężyny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 08:08, 18.12.2020

Czyli przód twardszy, a tył bez zmian? Nie ma uczucia jakby z tyłu było za miękko czy coś?
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#17 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 22:48, 21.12.2020

Tak, przód jest wyraźnie twardszy niż na OEM oraz H&R -30 które miałem wcześniej. Zarówno na OEM i H&R przy szybkiej jeździe i dużych dołkach na dwupasie auto miało tendencję to takiego jakby nurkowania i dużego "bujnięcia". Teraz zawieszenie też się ugina, ale bardziej progresywnie, czuć że sprężyny są twardsze a i przez tylko minimalne obniżenie zakres skoku zawieszenia jest duży i nie ma dobijania do odbojników. Jest ok. To mi pasuje. 

Nie wyczuwam czegoś takiego, że tył jest bardziej miękki niż przód. Auto na zakrętach trzyma się naprawdę dobrze i jest sterowne. 

Tył mam cały oryginalny, na wiosnę zmienię same amortyzatory z zestawu showa i zostawię oryginalne sprężyny. 

 

Mam LPG. W niedzielę sprawdzałem wysokości i tak:

Przód 66,5cm i 67cm

Tył 67,5 i 68

Po zatankowaniu 40L lpg i 20L PG tył obniżył się o 1cm. 

 

Każdemu polecam. 

Prawdopodobnie tak samo dobrze byłoby na H&R -30 z diesla, ale nie udało mi się takich kupić. 


  • 0

#18 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:41, 14.04.2021

Panowie. Mam w ręce trzy komplety sprężyn przód.
Pierwszy mój OEM, trzy kolory są na nim jako kropki: niebieski, zielony i biały. Mam drugi, kolory: niebieski zielony, biały. I trzeci, krótszy ok 4cm i dwa kolory jako paski :żółty i szary.
Czy ten ostatni jest z benzyny??
Mam nowe eibach kupione i chce dać sprężyny z benzyny, też kombi ale 2.0. Czy te z benzyny są aż tyle krótsze???
Auto zaladowe mocno pieje i chce to zniwelować sprężynami z 2.0, tylko nie wiem czy nie siadzie za mocno przód.

Użytkownik podlez edytował ten post 19:41, 14.04.2021

  • 0

#19 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:10, 14.04.2021

Nie pamiętam już dokładnie, ale różnica między 2.0 a 2.2 w nacisku na przednią oś (według h&r) to 90 kg. Jak to ma sie do długości OEM sprężyny, nie wiem. Ja mam założone h&r z 2.0 i jest niżej niż w dieslu, ale nie ma tragedii. Można jeździć. Na OEM z 2.0 też będzie niżej na pewno, pytanie ile niżej.

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
  • 0

#20 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 13:03, 15.04.2021

Dobra juz się wyjasniło.

Te krótkie spręzyny to access Showa.

Dziś montuje na auto i zobaczymy jak siadło.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Amoryzatory, sprężyny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq