Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Luzy na lewarku - Tuleja cięgna/wybieraka

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:18, 12.01.2017

Panowie, od jakiegoś czasu trochę drażni mnie luz na drążku zmiany biegów. Ze wstępnej diagnozy wynikałoby, że wyrobiły się tuleje wybieraka i tam jest luz.

 

Macie pomysły jak się w łatwy sposób pozbyć luzów.

 

Czy ktoś z Was montował tuleje z łożyskami sferycznymi?

Na przykład takie:

http://jarusnet.pl/p...-ep3-k20a2-npq3

http://k-tuned.3dcar...hing_p_437.html

 

lub jakieś alternatywy?


  • 0

#2 grzybu

grzybu
  • Forumowicz
  • 145 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:58, 12.01.2017

Jakiś czas temu interesowałem się tematem. Sporo info jest na tsxclub. Oprócz ktuned jeszcze hybrid racing robi.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#3 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:56, 15.01.2017

Jakiś czas temu interesowałem się tematem. Sporo info jest na tsxclub. Oprócz ktuned jeszcze hybrid racing robi.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Producentów tego typu tulei łożyskowych jest co najmniej kilku, ale ceny nie należą do specjalnie niskich. Ok 50$ / 200zł za dwa łożyska i wytoczone tuleje, to troch sporo mi się wydaje.

 

Ktoś mi wspominał kiedyś o tańszych alternatywach z ebay'a, ale niestety nic nie udało mi się znaleźć.


  • 0

#4 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:22, 28.06.2018

Jak rozwiązałeś finalnie ten temat? Zamontowanie short shiftera rozwiąże problem?


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#5 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:46, 28.06.2018

Na chwilę obecną nie rozwiązałem. Nie jestem na tyle głupi, żeby zapłacić ponad 50-60$ za 2 tuleje z aluminium i łożysko.
Znalazłem tańsze rozwiązania w okolicach 25$, ale nie są łożyskowane.
Jakiś koleś chyba na tsx club na szybko naprawiał podwijają taśma izolacyjna, przez co kasował luz na gumach, ale to trochę druciarstwo.
Planuje dorobić to we własnym zakresie, ale w pierwszej kolejności muszę zebrać wszystkie potrzebne wymiary.

Sam short shifter nie ma nic do luzow na wybierakach przy skrzyni. No chyba że luzy są na samym mechanizmie drążka zmiany biegów.

Sended from OnePlus 5T
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq