Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Nie świecą kontrolki, nie odpala

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 daniobialystok

daniobialystok
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:58, 12.01.2017

Cześć. Dziś mam taki oto problem. Wczoraj zrobiłem sobie małą trasę ok. 100 km, zostawiłem auto pod blokiem, dziś próbuję odpalić no i wielkie zdziwienie bo kontrolki się nie palą tylko jedna od akumulatora i kluczyka. Myślę sobie no dobra aku leży, później to ogarnę. W międzyczasie podmieniłem na inny aku 50Ah 470A no i jeszcze większe zdziwienie bo pali się tylko kontrolka kluczyka (nie miga) i zero reakcji, nie odpala, brak innych kontrolek, nadmuch, szyby działają. Inne auto odpala na tym akumulatorze z Hondy, także teraz już nic nie kumam. Teraz dopiero zaczynam ładowanie ale nie wiem czy Honda ma może jakieś zabezpieczenie na parametry akumulatora czy jaka cholera. Poradźcie proszę.

 

Dodam,że słychać pompkę paliwa i nie wiem czy to ma znaczenie ale wskaźnik paliwa działa tylko po przejechaniu kilku kilometrów, po odpaleniu stoi w miejscu skrajnie po lewej ale rezerwa się nie pali, paliwo jes

 

Bezpieczniki sprawdzone ale przekaźniki nie bo nie wiem jak sprawdzić i nie wiem który od czego jest np. te trzy czarne Bosch w skrzynce bezpieczników pod maską. Te pod maską chyba nie mają wpływu na mój problem.

 

Aktualizacja:

Auto odpaliło po podładowaniu akumulatora, który był wcześniej w aucie. Dziwne, że auto nie odpaliło z akumulatorem innym i że inne auto odpaliło z niby rozładowanym aku z Hondy. Nic nie kumam nadal ale aku z Hondy chyba do wymiany. Dodatkowo od paru dni nie przełącza mi na gaz ani jak, reduktor jakby cieplejszy nawet od silnika, gaz w butli jest a nie przełącza, może zbyt słabe napięcie dla sterownika, czyli aku do wymiany.

 

Jeśli chodzi o akumulator i ładowanie to:

- napięcie spoczynkowe akumulatora 12,5V

- spadek napięcia przy odpalaniu - do 10,5V

- napięcie akumulatora przy odpalonym silniku 14,5V

- napięcie akumulatora przy odpalonym silniku i włączonych światłach drogowych i reflektorach przeciwmgłowych, dmuchawie na max - 14,3V

 

Wygląda na to, że pada kostka stacyjki, dziś już wszystko działa ale raczej wymienię tę kostkę.


Użytkownik daniobialystok edytował ten post 14:32, 14.01.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq