Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Problem przy odpalaniu z obrotami

VIII odpalanie obroty problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#31 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:42, 05.02.2017

Koledzy a ja dIs robię taka. Próbę. Zauważyłem u siebie ze mam taki objaw na *cenzura*elym silniku. Tzn. Auto rano pali pięknie pojadę na zakupy godzina zakupów i odpala tak jak wasze. Ale rzucili mi się w oczy ze jak odpala w taki sposób to nie kreci dlugo tylko niemal odrazu pdpala po przekręceniu kluczka. Tak jak by cos tam bylo jeszcze. No i dzis zakrecilem zawór na butli gazowej wypalilem gaz i jeździłem caly dzien odpalame gazilem i wszystko kolo 10 razy. I ani razu sie to nie stalo. Za każdym razem pięknie odpalam jak trzeba. Czy to znaczy ze powodem jest gaz?? Wtryski reduktor?? Gazownik bedzie wiedział jak to znalezc?? To pierwszy dzin testów z zakreconq butlka ale u mnie z miejsca poprawa. Co o tym myślicie??
  • 0

#32 lukdzi

lukdzi
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 07.02.2017

Witajcie sprawdziłem reduktor okazalo się że na zaślepionym odpala tak samo wiec reduktor dobry , sprawdziłem też czy to nie wtriskiwacze gazowe odpinając przewód przed filtrem ktory szedł od wtriskiwaczy bo było podejrzenie że któryś nie trzyma , ale odpalił tak samo wiec to nie wtryski , skonsultowałem się z mechanikiem i jego zdaniem pozostaje skalibrować przepustnice i to powinno być właśnie to. Może komuś uda się wcześniej niż mi to zrobić to proszę o informacje 


  • 0

#33 dawid128

dawid128
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 07.02.2017

Panowie ja gazu nie mam w aucie ale problem widzę że jest powszechny dość. Niestety coraz bardziej wydaje mi się że z tym po prostu trzeba żyć bo chyba nikt tak naprawdę nie poradził sobie z tym. Ktoś wcześniej pisał że to wina akumulatora ale jakim cudem u mnie pali lepiej przy minus 20 a jak jest 0 albo przykładowo plus 5-10 to już ma duży problem i kilka razy zdarzyło mu się zgasnąć nawet. Ale co ciekawe dodanie gazu przy odpalaniu właściwie rozwiązuje problem całkowicie tylko że instrukcja Hondy podaje że nie powinno się wciskać gazu przy odpalaniu:)


Użytkownik dawid128 edytował ten post 21:43, 07.02.2017

  • 0

#34 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:57, 07.02.2017

Przed kalibracją przepustnicy obowiązkowo ją wyczyść. 


  • 0

#35 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 00:56, 08.02.2017

Dawid masz filmik i opis z naładowanym akumulatorem i stojącym tydzień w samochodzie .Dokładnie widać różnicę więc coś musi być na rzeczy. 


  • 0

#36 DonPaco

DonPaco
  • Forumowicz
  • 5 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:50, 03.11.2017

Panowie u mnie to samo...tylko po nocy, spadek obrotow przy odpaleniu na ok 1s i wskakuje na 1200.Nowy aku, świezy zalany olej i regulacja zaworow, wszystko oczywiscie robione w ASO. Robilem wywiad środowiskowy i wkeszkosć znajomych ma podobnie.

Niektorzy wcale tego nie zauważyli, byli przekonani ,że tak poprostu ma to być....Myśle, że  sporo uzytkownikow ma to samo i wcale tego nawet nie zauwazyli.

Polecam olać sprawe no chyba ze komuś gaśnie.


  • 0

#37 djarek333

djarek333
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:04, 27.05.2018

Mam ten sam problem, zauważyłem, że jak gaszę silnik przy ok 2000 obrotów, to odpala ok.
  • 0

#38 Marcino Accord viii

Marcino Accord viii
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Rudnik Nad Sanem
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:15, 03.06.2018

U mnie było tak samo jak na filmiku z pierwszej strony od stycznia problem znikną pomogło lanie 98pb.Mam auto na gazie i odkąd dolewam 98 silnik od razu wskakuje na 1200 bez zastanawienia.Temperatura nie ma znaczenia.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I747 using Tapatalk
  • 0

#39 pawelzszu

pawelzszu
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:BiałyStok
  • Silnik:2,0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:02, 13.06.2018

U mnie problem znikną po zmianie oleju z mobil 1 5w50 na amsoil 5w30, przed zmianą oleju urzyłem płukanki archoil 2820. Także wszystkim polecam !!!


  • 0

#40 mlody2v8

mlody2v8
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:05, 23.11.2019

Witam,

mam ten sam problem w Accord CU1.Olej był 5W30, teraz 0W20 - bez zmian.

 

Wymiana świec i regulacja luzu zaworowego też nic nie dała.

Nie mam instalacji LPG.

 

Udało się komuś jeszcze rozwiązać ten problem w jakiś sposób?


  • 0

#41 Olass

Olass
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:SED
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:29, 25.11.2019

Witam
Tradycyjnie ten sam problem ...Ale...:
Jako, że w ASO na początku sobie z tym nie poradzili, miałem możliwość podstawienia do serwisu drugiej identycznej ACCO Ósemki z R20A3 w pełni działającej. Wszystko po to, żeby podmieniać element po elemencie ( oczywiście w granicach rozsądku) i spowodować że finalnie zostanie wymienione co trzeba.
Nadmienię , że zanim zaczęła się ta akcja wszystko zostało postawione na pompę paliwa i jak ja wymienię to będzie ok. Jak ok to ok wymieniać. Bach..... faktura na 3700zł, wracam do domu , rano wsiadam odpalam obroty w dół.... i do góry. Stąd ta cała akcja. Ale wracając do wątku.
Dwa auta stały obok siebie i panowie dzielnie działali, leciało prawie wszystko prócz "słupka" i rury wydechowej przynajmniej tak miałem to przedstawione, podmiana kompów była również.
I jaki finał tych działań.... kończyć chyba nie muszę. Robiło się coraz zimniej rano, a silnik potrafił już nawet gasnąć po odpaleniu. ale drugi raz kopnięty i już Igła.
Polecony mi został prywatny okoliczny mechanik, który się podobno znał na HONDACH, no więc mówię sobie gorzej chyba już nie będzie.
Miły Pan zadzwonił po 2 dniach , że auto do odbioru i jest zrobione. :)))
Pojechałem, tradycyjnie tanio nie było, auto odebrałem szybka wymiana zdań i czekanie do rana .
Rano odpalam auto weszło na 900obr. a po chwili na 1200. więc diametralna różnica. Może to nie fabryka, ale kolosany przełom do tego co było.
I okazało się, że Pan zrobił:
Regulację zaworów, wymienił świece, sondę lambdę mieszanki, i 2 środkowe cewki, przy okazji jeszcze robił olej bo był czas wymiany. ( ale bez kombinacji na to co lał serwis Shell 5w30)
Intrygowało mnie to, że w serwisie tego nie zrobili a Panu się udało. Zadzwoniłem i zapytałem jak to możliwe. Sam się dziwił , szczególnie , że przez HDS wszystko wyszło.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, odpalanie, obroty, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq