Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem przy odpalaniu z obrotami

VIII odpalanie obroty problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#31 Gwiazdor

Gwiazdor
  • Forumowicz
  • 302 postów
  • Skąd:PRUSZKÓW
  • Silnik:2.0
  • Wersja:elegance
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 05.02.2017

Koledzy a ja dIs robię taka. Próbę. Zauważyłem u siebie ze mam taki objaw na cipelym silniku. Tzn. Auto rano pali pięknie pojadę na zakupy godzina zakupów i odpala tak jak wasze. Ale rzucili mi się w oczy ze jak odpala w taki sposób to nie kreci dlugo tylko niemal odrazu pdpala po przekręceniu kluczka. Tak jak by cos tam bylo jeszcze. No i dzis zakrecilem zawór na butli gazowej wypalilem gaz i jeździłem caly dzien odpalame gazilem i wszystko kolo 10 razy. I ani razu sie to nie stalo. Za każdym razem pięknie odpalam jak trzeba. Czy to znaczy ze powodem jest gaz?? Wtryski reduktor?? Gazownik bedzie wiedział jak to znalezc?? To pierwszy dzin testów z zakreconq butlka ale u mnie z miejsca poprawa. Co o tym myślicie??

#32 lukdzi

lukdzi
  • Klubowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 07.02.2017

Witajcie sprawdziłem reduktor okazalo się że na zaślepionym odpala tak samo wiec reduktor dobry , sprawdziłem też czy to nie wtriskiwacze gazowe odpinając przewód przed filtrem ktory szedł od wtriskiwaczy bo było podejrzenie że któryś nie trzyma , ale odpalił tak samo wiec to nie wtryski , skonsultowałem się z mechanikiem i jego zdaniem pozostaje skalibrować przepustnice i to powinno być właśnie to. Może komuś uda się wcześniej niż mi to zrobić to proszę o informacje 



#33 dawid128

dawid128
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 07.02.2017

Panowie ja gazu nie mam w aucie ale problem widzę że jest powszechny dość. Niestety coraz bardziej wydaje mi się że z tym po prostu trzeba żyć bo chyba nikt tak naprawdę nie poradził sobie z tym. Ktoś wcześniej pisał że to wina akumulatora ale jakim cudem u mnie pali lepiej przy minus 20 a jak jest 0 albo przykładowo plus 5-10 to już ma duży problem i kilka razy zdarzyło mu się zgasnąć nawet. Ale co ciekawe dodanie gazu przy odpalaniu właściwie rozwiązuje problem całkowicie tylko że instrukcja Hondy podaje że nie powinno się wciskać gazu przy odpalaniu:)


Użytkownik dawid128 edytował ten post 21:43, 07.02.2017


#34 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 546 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:57, 07.02.2017

Przed kalibracją przepustnicy obowiązkowo ją wyczyść. 



#35 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 950 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:56, 08.02.2017

Dawid masz filmik i opis z naładowanym akumulatorem i stojącym tydzień w samochodzie .Dokładnie widać różnicę więc coś musi być na rzeczy. 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, odpalanie, obroty, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq