Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

wymiana sworznia wahacz gornego accord viii gen

VIII wahacz sworzeń wymiana

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
70 odpowiedzi w tym temacie

#61 Heromin

Heromin
  • Moderator
  • 590 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:17, 13.01.2020

Mam też całe kompletne wahacze górne Delphi wraz ze sworzniami założone u siebie na dwóch stronach z przodu (co prawda w siódmej generacji w kombi) i po zrobionych ponad 26 tyś kilometrów (po polskich, niemieckich i europejskich drogach), jest ok i luzów brak na obecną chwilę. Więc "będziesz pan zadowolony", jeśli trafił ci się oryginalny Delphi, a nie jego podróbka-bo chyba raczej Delphi nie podrabiają, tak myślę...
  • 0

#62 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4369 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 127
Wzorowa

Napisano 12:54, 14.01.2020

w sobote robiłem sworznie górne w 7 genie 320 tys na blacie
sworznie jeszcze oem były
właściciel ma auto od 7 lat i jebnął nim 200 tys


A górny sworzeń oem i po 120kkm potrafi być wywalony... Nie ma reguły jak widać
  • 0

wyszukanie aut typowo pod zamówienie - specjalizacja japończyki tu kliknij http://www.accordklu...-na-zamówienie/ https://www.yamamoto...zedazsamochodow

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji, wulkanizacja - etc Warszawa ul. Jeleniogórska 8 - 4Performance, tel.: 789 170 933..


#63 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 497 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:58, 14.01.2020

U mnie już ponad 200 tys km i sworznie nie ruszane.
  • 0

#64 discusec

discusec
  • Klubowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:05, 02.02.2020

Witam. Panowie, jest problem. Chcąc wymienić sam stworzeń zacząłem procedurę wykręcania śrub z wahacza. Niestety tutaj poległem gdyż ta od strony silnika zapiekła się w tulei i nie ma szans jej ruszyć. Obraca się najprawdopodobniej guma w tulejce stalowej razem ze srubą. Wahacz wpisany na straty, zamówię ctr ale chce odzyskać śrubę. Jest jakiś sposób ją ruszyć? Poniżej foto co się dzieje. Śruba cofa wszystko łącznie z blachą konstrukcyjną.
15840463_20200201_114200.jpg
  • 0

#65 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2769 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 37
Super

Napisano 16:07, 02.02.2020

Palnik i grzejesz w tuleje obok blachy (guma się spali).
Później łapiesz szczypcami nastawnymi/morsem tuleje obok blachy i kluczem za łeb śruby kręcisz (może się 2 osoba przydać).
  • 0

#66 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 497 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:11, 03.02.2020

Do tego by się przydało rudą na kielichu wyczyścić i zabezpieczyć.


  • 0

#67 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 346 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 12:04, 03.02.2020

Tnij to, szkoda czasu, śrubę kupisz sobie nową.
  • 0

#68 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4889 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport GT
  • KM:190??
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombiwar
Reputacja: 80
Wzorowa

Napisano 10:04, 04.02.2020

oczywiscie ze tnij. szkoda czasu na zabawe z nią. ta sruba to nic rewelacyjnego spokojnie mozna taką dokupic


  • 0

#69 darioo55

darioo55
  • Forumowicz
  • 728 postów
  • Skąd:łódz-górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:06, 14.07.2020

No i Panowie
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i pomoc.
Kupiłem Delphi, bo był szybko dostępny. Wymieniłem. Zobaczymy jak długo pojeździ.

Ale co jest kluczem:
Po zrzuceniu starego OEMowego wahacza (po 120kkm) okazało się, że nie sworzeń a tuleje "simerblocki" są przyczyną zżerania opon od wewnątrz. I to nie przy normalnie jeździe, a przy hamowaniu (prawdopodobnie przy hamowaniu końcowym przy małych prędkościach - bo takie były pierwsze dziwne objawy i to nie zawsze). Simerblocki/Tuleje nie były zerwane, są miękkie, wyrobione i za bardzo pracują. Jak ktoś jest zainteresowany to mogę udostępnić foty po czym poznać ich zużycie.



Wniosek: Nie sworzeń, a tuleje wahacza.

PS. Teraz mając wahacz i samochód sprawny, mogę się zając wymianą sworznia i tulei/simerblocków - wiecie może jakie jest oznaczenie tych tuleji?.

Jakie miałeś te objawy przy hamowani ? Bo sworzen mam ma bank do wymiany , tylko tez przy hamowani koncowym mam takie dźwięki jakby sie cos zacieralo tez nie zawsze i myślałem ze to cos z hamulcami 🤔 a moze to faktycznie tuleje 🙄
  • 0

Czarne jest piękne !!!


#70 mochnacki78

mochnacki78
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord VIII CU1
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:57, 04.08.2020

Po 200k km wyleciał mi prawy górny. Kupiłem 2 nowe 555 i zadzwoniłem do warsztatu z wyceną wymiany.

Czy 150 za sztukę to normalna cena w średnim mieście (100 tyś mieszkańców) ?


  • 0

#71 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2769 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 37
Super

Napisano 16:05, 04.08.2020

Sporo. Kwestia czy na paragon czy bez.
150 za dolny gdzie jest gorsza robota to jeszcze w sporym warsztacie.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wahacz, sworzeń, wymiana

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq