XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wymiana sworznia wahacz gornego accord viii gen
#61
Napisano 21:17, 13.01.2020
#62
Napisano 12:54, 14.01.2020
w sobote robiłem sworznie górne w 7 genie 320 tys na blacie
sworznie jeszcze oem były
właściciel ma auto od 7 lat i jebnął nim 200 tys
A górny sworzeń oem i po 120kkm potrafi być wywalony... Nie ma reguły jak widać
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#63
Napisano 21:58, 14.01.2020
#64
Napisano 15:05, 02.02.2020
#65
Napisano 16:07, 02.02.2020
Później łapiesz szczypcami nastawnymi/morsem tuleje obok blachy i kluczem za łeb śruby kręcisz (może się 2 osoba przydać).
#66
Napisano 09:11, 03.02.2020
Do tego by się przydało rudą na kielichu wyczyścić i zabezpieczyć.
#67
Napisano 12:04, 03.02.2020
#68
Napisano 10:04, 04.02.2020
oczywiscie ze tnij. szkoda czasu na zabawe z nią. ta sruba to nic rewelacyjnego spokojnie mozna taką dokupic
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#69
Napisano 21:06, 14.07.2020
Jakie miałeś te objawy przy hamowani ? Bo sworzen mam ma bank do wymiany , tylko tez przy hamowani koncowym mam takie dźwięki jakby sie cos zacieralo tez nie zawsze i myślałem ze to cos z hamulcami 🤔 a moze to faktycznie tuleje 🙄No i Panowie
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i pomoc.
Kupiłem Delphi, bo był szybko dostępny. Wymieniłem. Zobaczymy jak długo pojeździ.
Ale co jest kluczem:
Po zrzuceniu starego OEMowego wahacza (po 120kkm) okazało się, że nie sworzeń a tuleje "simerblocki" są przyczyną zżerania opon od wewnątrz. I to nie przy normalnie jeździe, a przy hamowaniu (prawdopodobnie przy hamowaniu końcowym przy małych prędkościach - bo takie były pierwsze dziwne objawy i to nie zawsze). Simerblocki/Tuleje nie były zerwane, są miękkie, wyrobione i za bardzo pracują. Jak ktoś jest zainteresowany to mogę udostępnić foty po czym poznać ich zużycie.
Wniosek: Nie sworzeń, a tuleje wahacza.
PS. Teraz mając wahacz i samochód sprawny, mogę się zając wymianą sworznia i tulei/simerblocków - wiecie może jakie jest oznaczenie tych tuleji?.
Czarne jest piękne !
#70
Napisano 15:57, 04.08.2020
Po 200k km wyleciał mi prawy górny. Kupiłem 2 nowe 555 i zadzwoniłem do warsztatu z wyceną wymiany.
Czy 150 za sztukę to normalna cena w średnim mieście (100 tyś mieszkańców) ?
#71
Napisano 16:05, 04.08.2020
150 za dolny gdzie jest gorsza robota to jeszcze w sporym warsztacie.
#72
Napisano 10:50, 18.06.2021
Hej,
Po 175kkm prawa strona, sworzeń na górnym wahaczu ma luz... mam i ja
Po lekturze są 3 opcje:
1 - oryginał, 1200 zł i wszyscy zadowoleni (a najbardziej ASO Honda)
2 - kompletny wahacz dobrej firmy CTR w zamienniku - 199 zł
3 - sam sworzeń i wymiana (nie przewidziana przez producenta) - jakieś 87 zł za 555 (CTR podobnie)
Wiem, że wszyscy wymieniacie tutaj sam sworzeń, czy to 555 czy CTR.
Ale czym taki sworzeń CTR różni się od kompletnego wahacza CTR ?
Rozumiem, ze taki wahacz ma taki sam sworzeń fabrycznie wprasowany ? a różnica to "tylko" 100zł - i ma się nową część, z nowymi tulejami metalowo-gumowymi.
Dobrze myślę ?
/e12
#73
Napisano 11:11, 18.06.2021
Ja zainwestujesz w kompletny wahacz to źle nie zrobisz, chyba że kupisz chinola.
Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
#74
Napisano 11:30, 18.06.2021
no właśnie chce kupić CTR
/e12
#75
Napisano 12:00, 18.06.2021
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wahacz, sworzeń, wymiana
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , wczoraj, 18:04 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych