Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

wymiana sworznia wahacz gornego accord viii gen

VIII wahacz sworzeń wymiana

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#31 sagan555

sagan555
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Limuzyna
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 23.05.2018

A gdzie kupiłeś ten wahacz?
  • 0

#32 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:51, 23.05.2018

A gdzie kupiłeś ten wahacz?

 

Kupiłem na Alledrogo:

http://allegro.pl/ho...67.html#thumb/3


  • 0

#33 sagan555

sagan555
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Limuzyna
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:57, 23.05.2018

Dziękuję
  • 0

#34 wiocha

wiocha
  • Forumowicz
  • 169 postów
  • Skąd:Mysłowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombiak
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:30, 24.05.2018

http://www.accordklu...er/63984-wolek/

 

Jak tego Wolka znaleźć?
Bo wpisuje w wyszukiwarkę i nie wyszukuje.


  • 0

icon3.png


#35 sagan555

sagan555
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Limuzyna
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:45, 24.05.2018

Dzieks
  • 0

#36 Czorny90

Czorny90
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:55, 03.06.2019

Zgłupiałem.

Znalazłem sworzeń firmy 555 (brak symbolu), ale w opisie jest napisane iż zamiennik firmy CTR to CBHO-28 ( fi 35,5, stożek 12,8).

A tenże zamiennik jest w specyfikacji ACCO gen 7. Czy by wychodziło na to że od 2003 roku do 2015r jest taki sam sworzeń ?

 

Załączam dodatkowo opis do powyższego sworznia, zamiennik CBHO-28 numerów OE:

51270-SR3-023,

51270-SR3-013,

51270-S01-013,

51270-S01-023,

51270-S04-013,

51270-S04-023,

51270-S84-A01,

51270-S0A-003,

51270-S30-003,

51270-S10-020,

51270-SFE-003,

51270-S3N-003,

51270-TA0-A03,

51460-S10-020,

51450-S10-020,

51450-SFE-003,

51460-SFE-003,

51450-S3N-003,

51460-S3N-003,

51510-TA0-A03, numer oryginału wg. VIN na stronie http://japancars.ru/...&nplblk=B__2700

51520-TA0-A03,

51450-S84-A01,

51460-S84-A01


Zapodaj symbole tych sworzni !!!

 

Znalazłem katalog CTR

4cabd143279cedacmed.jpg

i Jak to rozumieć ?

 

Sworzeń wymieniony. Dzwoniłem do serwisu w Lublinie, gdzie powiedziano mi że się wymienia cały wahacz. Koszt samego wahacza to 1050 zł.

Zamówiłem na allegro marki 555 model SB-6191    51270-SR-3-023. PASUJE jak ulał. Koszt 64,90 zł i nadaje się z Civica . http://allegro.pl/ho...6751594644.html

WYMIENIŁEŚ OD RAZU DWA PRZEDNIE GÓRNE CZY TYLKO JEDEN? :)
czy to ten sworzeń?
https://allegro.pl/o...orny-7365125898


  • 0

#37 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Administrator
  • 4886 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport GT
  • KM:190??
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombiwar
Reputacja: 80
Super

Napisano 12:00, 03.06.2019

chcesz sworzen CTR pasujacy do 8 gena daj na pw są od ręki


  • 0

tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków pomiar bicia tarcz - pomoc przedzakupowa pełna diagnostyka HDS Opinie <<<--- KLik
wszystkie nowe i używane części do Twojej Hondy - zapraszam   

przekładki silników 6 7 i 8 gen


#38 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2742 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 37
Super

Napisano 17:55, 04.06.2019

WYMIENIŁEŚ OD RAZU DWA PRZEDNIE GÓRNE CZY TYLKO JEDEN? :)
czy to ten sworzeń?
https://allegro.pl/o...orny-7365125898

Czytałeś opis aukcji? Napisane jak byk do czego to.
  • 0

#39 lajsta

lajsta
  • Klubowicz
  • 533 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:47, 03.12.2019

No i u mnie zaniemógł sworzeń - lewy, górny. Kupiłem już sam sworzeń 555 na Alle. Śruby nie wyglądają u mnie na zapieczone, ale okaże się w praniu. Mam jednak pytanie odnośnie śrub mocowania wahacza do kielicha - śruba od strony filtra wygląda na trwale połączoną z kiichem, tej pod zbiorniczkiem płynu sprzegla nie widzę dokładnie. Czy jest ona też zespawana z kielichem czy ma podkładkę i jest luźna? Jakich niespodzianek można jeszcze oczekiwać w trakcie wymiany?
Jakiś tydzień temu pierwszy raz usłyszałem lekkie stukanie w zawieszeniu. Wczoraj byłem na badaniu diagnostycznym no i wskazano sprawcę. Przebieg 237 kkm - raczej jeszcze oryginał.
Kupiłem to https://allegro.pl/o...source=facebook
i wg opisu to ten sam co w opisie aukcji wyżej podanej przez Czornego

Użytkownik lajsta edytował ten post 18:52, 03.12.2019

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#40 muloj

muloj
  • Forumowicz
  • 245 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:27, 03.12.2019

Górne sworznie z VII gena pasują do VIII ja wymieniałem w swojej hance, miałem kompletne wahacze z VII z przebiegiem 10 tyś mil  wyprasowałem i założyłem wszystko śmiga i na pewno dłużej posłuży niż 555.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#41 lajsta

lajsta
  • Klubowicz
  • 533 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:38, 06.12.2019

Potwierdzam, górne wahacze można zdemontować bez wyjmowania amortyzatora. Wystarczy odkręcić rozpórkę, górne mocowanie amortyzatora, delikatnie go obniżyć i przesunąć na bok. Śruby odkręciłem plaskim kluczem oczkowym. Nakrętki z obu stron mam przyspawane do "dzwona" więc nie trzeba było kombinować. Jeśli ktoś ma choć jedną luźną to na 100% ktoś inny już przy tym grzebał i je po prostu zerwał. Śruby mocujące wahacz dokreca się momentem 31 Nm, więc niewielkim. Nakrętkę koronową sworznia, po dokładnym usunięciu smaru z gwintowanej i stożkowej części sworznia oraz otworu sworznia jak i z gwintu i powierzchni przylegania nakrętki koronowej, dokreca się momentem 44-52 Nm. Jutro zabawa z wymianą sworznia. Oby wyszedł bez uszkodzenia wahacza.

Użytkownik lajsta edytował ten post 21:40, 06.12.2019

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#42 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1251 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 21
Super

Napisano 23:44, 06.12.2019

Wszystko jak na dłoni.

https://www.youtube....h?v=z-c-IxUXtpc


  • 0

#43 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 315 postów
  • Skąd:Poznań, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:53, 07.12.2019

uwaga na podróbki 555

https://www.drive2.r...33339702166059/


  • 0

#44 muloj

muloj
  • Forumowicz
  • 245 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:29, 07.12.2019

A ja powiem, że nie trzeba nic rozkręcać i da się wymienić sworzeń trzeba tylko troszkę kombinacji przy wykręcaniu śrub a mianowicie należy na podnośniku opuścić podparty dolny wahacz tak aby zrobiło się miejsce między zwojami sprężyny do wyciągnięcia śruby z wahacza, i tyle reszta znana.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#45 lajsta

lajsta
  • Klubowicz
  • 533 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:16, 07.12.2019

Sworzeń wypadł pod prasą w trymiga. Nowy wszedł równie bezproblemowo choć ciasno. Po zamontowaniu wszystkiego mnie udało się jeszcze płaskim oczkowym dokręcić te śruby. Przy tylnej było więcej miejsca, przy przedniej na styk. Nie wyobrażam sobie jednak jak można byłoby je wykręcić i wyjąć bez odkręcenia górnego mocowania amora i rozpórki. Ale....kto wie? Przy okazji poleciał także filtr paliwa, bo już od 300 km auto wołało B4.

Użytkownik lajsta edytował ten post 22:23, 07.12.2019

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wahacz, sworzeń, wymiana

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq