XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 17:58, 07.01.2017
Może uda mi się podjechać pod koniec tego tygodnia w zależności od czasu i pogody, żeby problem rozwiązać. Ale przedtem chciałbym zasięgnąć Waszych opinii, za które będę wdzięczny.
Bezpośrednio po montażu lamp, miganie było większe jak tylko ujechałem parę kilometrów, wróciłem na warsztat tego samego dnia, gość założył więc jakiś równoważnik napięcia czy coś podobnego z nazwy i teoretycznie było ok do czasu, jak nie pojechałem dalej.
Teraz problem ten występuje nie zawsze, głównie wtedy, gdy auto zapale po dłuższym postoju gdy silnik jest zupełnie zimny, wtedy jest mruganie tych dziennych ledów, ale też nie zawsze, jak przejadę parę kilometrów i silnik ma normalne obroty, mrugania nie ma, choć raz i na ciepłym silniku to zauważyłem, ale trwało to moment.
Co to może być, czy wadliwe ledy, czy coś innego?
Pytam o radę, żeby w razie czego zasugerować coś warsztatowi na podstawie opinii z forum, żebym dziesięć razy do nich nie jeździł. Z góry dziękuję za sugestie wskazówki i pozdrawiam.
#2
Napisano 22:50, 07.01.2017
Honda nie lubi byle świateł sterowanych napięciem ładowania, może to ten trop.
Wysłane z Tapatalk
#3
Napisano 23:24, 07.01.2017
#4
Napisano 21:02, 08.01.2017
Jest już co najmniej jeden temat o światłach dziennych i on w zasadzie wyczerpuje temat... w Hondzie, jak wspomniano wcześniej, jest układ ELD (taki ekologiczny patent), który powoduje, że napięcie ładowania może mieć 2 poziomy 13,2 - 13,8V oraz 13,8 - 14,4V (Problem z ładowaniem post#817163).
Ten niższy poziom może powodować problemy z dziennymi przy standardowym montażu.
Poczytaj ten temat, a wszystko stanie się jasne - Światła dzienne zamiast długich (po prostu moduł świateł dziennych w Hondzie trzeba podłączyć nieco inaczej, niż zaleca producent i inaczej niż w niemal każdym innym samochodzie).
Pozdrawiam
Tomek
#5
Napisano 21:43, 08.01.2017
Wynika z tego więc, że honda od dawna robi ekologiczne samochody, a problem robią ekolodzy pozdrawiam
#6
Napisano 07:53, 22.10.2018
Kupiłem regenerowany alternator marki Rotovis (wszystko nowe oprócz obudowy) niemieckiej firmy, zakupiłem komplet dobrych kluczy i sam dokonałem wymiany-pierwszy raz w życiu:)
Trochę czasu mi to zajęło ale udało się, przy okazji wynalazłem dobry patent na odciągnięcie napinacza paska wielorowkowego, mianowicie na lekko zakrzywiony oczkowy klucz numer 14, który z drugiej strony nie jest oczkowy, kupiłem rurkę od siodełka rowerowego i tym sposobem nakładając ją na ten klucz, elegancko i bez wysiłku odciągnąłem napinacz:) Warsztat w DE życzył sobie za samą wymianę 120 Euro to pomyślałem sobie, że zamiast płacić za wymianę alternatora taką kwotę, zakupiłem komplet dobrych kluczy, wyniósł mnie 60 Euro, plus 10 Euro za porządną oczkową 14 tke z rurką od siodełka razem wzięte:)
#7
Napisano 11:05, 22.10.2018
Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:05, 22.10.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Oświetlenie
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych