Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Zamarznięte paliwo

VII ictdi diesel

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#31 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 15:00, 08.01.2017

wiec raczej czy wlejemy na bak 50 nafty, czy 50 benzyny czy tez czystego izopropanolu to nie bedzie roznicy bo wszystkie te produkty skladaja sie z tego co kiedys nasi ojcowi i dziadkowie stosowali.....

ale po co głosisz takie teorie, ile zaoszczędziesz wlewając do baku benzyne czy nafte?, 5zł?, i czy to 5zł warte jest późniejszych tysięcy zł wydanych na naprawe układu paliwowego, nawet już nie chodzi o tą kasę ale najbardziej trudna jest prawidłowa diagnostyka awarii która może trwać latami lub może być nietrafiona i zostaną wymienione części które były sprawne, po co sobie szukać problemów na siłę.


Użytkownik Maxell edytował ten post 15:01, 08.01.2017

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#32 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:07, 08.01.2017

Tak jak napisał przedmówca - zawierają w większości alcohol, który wiąże wodę, i cała w tym zasada. Dodatkowo jest rzesza ludzi, którzy na pełen zbiornik w aucie benzynowym - dolewają denaturat. Poszukajcie w sieci.


  • 0

#33 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:29, 08.01.2017

A czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć na pytanie - który środek, a raczej środek na bazie czego, jest najlepszy dla silników common rail? Shell i Skydd są na bazie nafty. Od siebie dodam, że nie zauważyłem żeby Shell (a tylko tego stosuję) miał jakiś wpływ na DPFa. Przynajmniej patrząc przez pryzmat częstotliwości wypalania.

Użytkownik piotr2012 edytował ten post 15:30, 08.01.2017

  • 0

#34 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:00, 08.01.2017

Dodatkowo jest rzesza ludzi, którzy na pełen zbiornik w aucie benzynowym - dolewają denaturat. Poszukajcie w sieci.

jest też rzesza ludzi która naprawia samochody po awarii układu wtryskowego nie znając przyczyny dlaczego to się nagle popsuło, część wini za to złej jakości paliwo, inni winią producentów o stosowanie słabej jakości części z których są zrobione układy wtryskowe, a prawda z reguły jest bliższa niż ktokolwiek by się się spodziewał, najczęstszymi przyczynami awarii są błędy eksploatacyjne właścicieli, ostatnio zastanawiałem się nad elektryczną anteną w 6 gen i doszedłem do wniosku że strach jej używać w zimie bo w przypadku oblodzenia mamy awarie na własne życzenie, wycieraczki to samo, klamki to samo, uszczelki w drzwiach to samo, el. szyby to samo, spryskiwacze reflektorów w nowszych gen. to samo, itd.. więc czy naprawdę tak trudno jest zabezpieczyć się przed tymi wszystkim rzeczami? bo czasami zdaje mi się że niektórzy zamiast trochę logicznie pomyśleć to wolą lamentować jaka to ta nasza honda jest awaryjna.


Użytkownik Maxell edytował ten post 19:23, 08.01.2017

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#35 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:51, 08.01.2017

ale po co głosisz takie teorie, ile zaoszczędziesz wlewając do baku benzyne czy nafte?, 5zł?, i czy to 5zł warte jest późniejszych tysięcy zł wydanych na naprawe układu paliwowego, nawet już nie chodzi o tą kasę ale najbardziej trudna jest prawidłowa diagnostyka awarii która może trwać latami lub może być nietrafiona i zostaną wymienione części które były sprawne, po co sobie szukać problemów na siłę.

 

Teorie potwierdzone faktem - podalem dowod z czego skladaja sie srodki - depresatory - dodawane do ON. Skoro 90% skladu BlackArrow Skyyd  to nafta ( z 500 ml calej objetosci srodka wyjdzie 450 ml )  badz jeszcze lepiej w przypadku KleenFlo gdzie 99% to izopropanol ( w 500 ml bedzie go 495 ml )  wiec prosze dokladnie wytlumacz mi czym te srodki spakowane w ladne buteleczki roznia sie od izopropanolu ktorego dostane w lakierniczym czy nafty skoro ich sklad w minimum 90% to srodek ktory moge kupic osobno ?

 

kazdy chyba bedzie potrafil sobie przeliczyc ile co kosztuje.....

 

W wypadku radzenia sobie w zime z paliwem diesla tutaj kazdy srodek w 90& jest zbudowany na nafcie, benzynie, alkoholu itp

W wypadku zabezpieczenia samochodu albo przygotowaniu go do sezonu zimowego w niektorych wypadkach nie ma innego wyboru jak zakup srodka specjalnie przeznaczonego do danej rzeczy - jak np smar silikonowy do uszczelek no bo przeciez margryna ich nie posmaruje....

 

 

jest też rzesza ludzi która naprawia samochody po awarii układu wtryskowego nie znając przyczyny dlaczego to się nagle popsuło, część wini za to złej jakości paliwo, inni winią producentów o stosowanie słabej jakości części z których są zrobione układy wtryskowe, a prawda z reguły jest bliższa niż ktokolwiek by się się spodziewał, najczęstszymi przyczynami awarii są błędy eksploatacyjne właścicieli, ostatnio zastanawiałem się nad elektryczną anteną w 6 gen i doszedłem do wniosku że strach jej używać w zimie bo w przypadku oblodzenia mamy awarie na własne życzenie, wycieraczki to samo, klamki to samo, uszczelki w drzwiach to samo, el. szyby to samo, spryskiwacze reflektorów w nowszych gen. to samo, itd.. więc czy naprawdę tak trudno jest zabezpieczyć się przed tymi wszystkim rzeczami? bo czasami zdaje mi się że niektórzy zamiast trochę logicznie pomyśleć to wolą lamentować jaka to ta nasza honda jest awaryjna.

 

to moze sa piekarze a nie mechanicy skoro nie wiedza co sie stalo... Nie twierdze ze jestem alfa i omega ale jak cos sie spindolilo to musialo miec swoja przyczyne i czasami zwykle zerkniecie golym okiem nie starczy aby dokladnie powiedziec co sie stalo co zawinilo - np dotyczy zatarcia iglicy we wtryskiwaczu.....

Nie zgodze sie z Twoja opinia, ze wiekszosc awarii jest spowodowana przez bledna eksploatacyje - predzej nasza glupota bo trzeba byc mega debilem zeby zalaczyc spryski reflektorow ( te wysuwane ) skoro trzyma je warstwa lodu..... Nikt z nas nie jezdzi ze stacja pomiarowa  jakosci paliwa i nie sprawdza go w jakim jest stanie przed zatankowanie i takiego bledu nie mozemy sie ustrzec ale to ze zadbamy o porzadny filtr paliwa i jego czesta wymiane przyczyniamy sie do wydluzenia bezawaryjnosci ale takie rzeczy jak opilki z zacierajacych sie pomp wtryskowych ( np Mondeo ) siadajace pompowtryski a dokladniej cewki w Siemensach montowanych w Skodach i pozniej wymienianych przez ASO  na Bosch-a to chyba nie wina uzytkowania  i nie mozna sie prze nimi ustrzec ?


Użytkownik dudix1983 edytował ten post 19:53, 08.01.2017

  • 0

#36 zizu_91

zizu_91
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • Skąd:LZA/RZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:215KM 480Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:26, 09.01.2017

Proponuję używać czegoś markowego i sprawdzonego.Osobiście nie znam tego ,,specyfiku,, Jeżeli jest info że do CR i DPF się też nadaje to ok.Idealnie by było jakby ktoś potwierdził że jest ok .

Wiem ale musiałem się ratować tym co posiadała moja pobliska stacja.

 

jak miałes pół baku to trzeba było wlac paliwa arkrycznego do pełna i wtedy zamiast paliwa tylko do -20, miałbyś mieszanke -20 i -32, więc wychodzi że miałbyś paliwo do ok -26.

Tak wiem lecz moja pobliska stacja nie dysponuje takim paliwem jak to zazwyczaj jest na wioskach...

 

Środek o którym wspominałem zaaplikowałem ok godz 11:00, równiej w tym samym czasie grzałem opalarka filtr paliwa. W tym samym czasie odpalałem kilkakrotnie auto, które gasło po ok 1-3 min.

 

Ok godz 13:00 ponownie odpaliłem auto które już chodziło bez zastrzeżeń, zrobiłem dystans ok 130 km żadnych problemow nie było temp. panująca ok -14*C.

 

Odprowadzając auto z wesela ok godz 20:00 temp. -19*C również zero problemów. 

 

Cała aukcja miała miejsce 7 stycznia.


  • 0
<p>jest -><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...ko-22-i-ctdi/'>Dołączona grafika</a><-</p>
<p>był: Accord VI 1.8 LS





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, ictdi, diesel

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq