Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Zaciski 4 tłoczkowe do accorda 8

VIII Accord VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#31 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:53, 01.01.2018

O tych klockach wiem myslalem ze jest cos innego jeszcze.
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#32 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:59, 01.01.2018

Jeśli nie jeździsz samochodem wyczynowo i nie masz 300-400KM to inne klocki nie specjalnie są Ci potrzebne... nie zdążysz ich nawet odpowiednio zagrzac w większości przypadków. Przerost formy nad treścią. Powyższe firmy dają już wystarczająco dobre właściwości

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 0

#33 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:45, 01.01.2018

Ogólnie heble w TS są już moim zdaniem na bardzo dobrym poziomie nawet w porównaniu do odpowiedników spośród niemieckich marek premium. Przesiadłem się do Accorda z BMW 330d e46, które miało porównywalne średnice tarcz do TS. Hamulce w Hondzie na porównywalnych klockach (w BMW i TS ceramika) są lepsze, a na klockach EBC green stuff są jak dla mnie bardzo dobre i w zupełności wystarczające. Wiadomo, że można założyć jeszcze coś lepszego, np tarcze DBA ale Accord nie jest autem do wyścigów na torze.


  • 0

#34 pejas

pejas
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:Modulo
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:55, 06.02.2018

Z tego co sie dowiedziałem to pod zaciski z ATS nie ma żadnych klocków "sportowych" ds, hawk performance. A z EBC zęby się zjadlo w przeszłości. 

Sama adaptacja zacisku i tarczy z ATSa spoko, bo wieksza tarcza ma swoje plusy, ale jesli o mnie chodzi to i tak nie powala skutecznością. K system pro robi gotowe zestawy pod VIII.  


  • 0

#35 Burzowy

Burzowy
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:58, 06.02.2018

Pewnie chodzi ci o te
http://k-system.pro/...kt/bbkaccordpl/
  • 0

#36 pejas

pejas
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:K24
  • Wersja:Modulo
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:46, 07.02.2018

Dokładnie 


  • 0

#37 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:49, 21.02.2018

Lukasz -tariej86- z tym wyjsciem na inny przewod hamulcowy to ostatnio popatrzylem i bez problemu podpinasz pod zacisk 4 tloczkowy normalny zwykly przewod elastyczny z acco i wkrecasz oryginalna srube z acco plus podkladki. Gwint ten sam.
To tylko taka pol teoria bo na samochod tego bie podpinalem ale wkrecalem przewod elastyczny w ten zacisk i wszystko ze soba gra
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#38 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:39, 21.02.2018

Być może da się tak zrobić, ale moja próba skutkowala dziwnym wygieciem węża. A że przewody z zacisków 4tloczkowych dostałem wraz z nimi - decyzja była szybka i skuteczna. Jakoś lepiej się od razu wszystko układało.

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 0

#39 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:36, 26.02.2018

Za do siebie zamówiłem przewody pod bude cl9 ale z wejście 90stopni prosto do zacisku w oplocie . Ale narazie zimno czasu brak żeby to w ogóle przymierzyć A cały zestaw leży
  • 0

#40 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:50, 26.02.2018

 Piotrek mogłbyś wrzucić fotke tych przewodów ?

 

Lukasz możesz dać fote jak to u ciebie jest połaczone wszystko z accordem?


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#41 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:58, 26.02.2018

Dopiero jak będę coś robił przy kołach :) może następny weekend

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 0

#42 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 16:26, 26.02.2018

nie pali się :) 

 

Będę wdzięczny :)


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#43 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:07, 26.02.2018

https://m.ebay.co.uk...977?_mwBanner=1

Niemal identycznie jak linku
  • 0

#44 cegielka111

cegielka111
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:229
  • Paliwo:PB
  • Rok:1989
  • Nadwozie:Prelude BA4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:47, 07.04.2018

Planuję zmianę hamulców w Accordeonie 8 2.0pb przedlift że względu na lepsze hamowanie przede wszystkim, ale także zależy mi na wypełnieniu przestrzeni w felgach 19", do tego gwinty, wszystko czeka na montaz, a uważam że powinien mieć większe hamulce ten samochód. Jakie są mniej/więcej koszta przód i tył? Jestem świeży w temacie tego autka bo mam go dopiero od kilku dni i powoli zbieram infi. Moje hobby to stare Honda Prelude, mam ich kilka sztuk i najmocniejsza H22 240koni więc nie traktujcie Mnie tylko jak gościa który nic nie wie o Hondzie... Jedynie mogę przeprosić że zadaje takie pytanie nie tutaj gdzie trzeba, ale na telefonie ciężko mi cokolwiek znaleźć tutaj na forum :(
  • 0

#45 jahrasta

jahrasta
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:RZE
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:48, 07.04.2018

Z tyłem za bardzo nic nie zrobisz w VIII, ja w swojej VII mam założone tarcze z CRV 305mm + adapter pod seryjny zacisk, natomiast jeśli chodzi o przód to zależy od stanu portfela od dwu tłoczka z type-s (około 800) przez 4-tłoczek z legenda do którego trzeba już adapter ( zaciski około 1000 zł, adapter około 500 zł). Ewentualnie http://k-system.pro/...kt/bbkaccordpl/. Dla mnie trochę słabo pchać tyle kasy dla samego wyglądu bo mocniejszego hamowania raczej w 2.0 Ci nie potrzeba choć kto tam co chce :) 


Użytkownik jahrasta edytował ten post 17:49, 07.04.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Accord VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq