Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Zaciski 4 tłoczkowe do accorda 8

VIII Accord VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#16 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:06, 26.12.2017

W tym temacie o Big brake kit accord VII, nie ma info jakie tarcze pod te zaciski z legenda wchodzą.
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#17 Burzowy

Burzowy
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:13, 26.12.2017

Chyba z accord viii 2.4 też wejdą ale zaciski ciężka dostać i jak są to cena też niezła
  • 0

#18 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:25, 26.12.2017

Chyba z accord viii 2.4 też wejdą ale zaciski ciężka dostać i jak są to cena też niezła

To napewno ja wlasnie u siebie wkładam takie, po regeneracji, plus tarcze 320mm. Pytanie jakie tarcze można wsadzić pod te 4 tłoczkowe. Nie ma informacji wprost....


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#19 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:16, 26.12.2017

Wchodzą tarcze z Accorda VIII czyli 320x32, oraz z Nissana 350z.

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 0

#20 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:22, 26.12.2017

To teraz pytanie tarcze z nissana 350z maja 324mm. Co daje ten zacisk ponad to co daje zacisk z type s.

Oraz czy tarcze z 350z można wsadzić pod zacisk z type s
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#21 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 18:44, 26.12.2017

Tak, tarcze 324mm. A co daje zacisk... Lepsze czucie hamulca, pewniejsze hamowanie. Zalet jest całe mnóstwo.

Co do drugiego pytania... Po co?! Skoro pod zaciski z Type sa wchodzą oryginalnie tarcze type sa, czyli 320x32...nie rozumiem więc jaki miałby być cel zakładania cieńszej tarczy.

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 0

#22 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:39, 27.12.2017

Ok, to teraz pytanie czy ten zacisk 4 tłoczkowy z legenda daje coś ponad to co daje zacisk z Type-S?


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#23 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:01, 27.12.2017

odlewany pełny zacisk, gdzie ruchome są tylko tłoczki, zawsze będzie lepszym rozwiązaniem, niż pływające zaciski. Do tego dochodzi większa precyzja - 4 tłoczki (po 2 na stronę tarczy) vs 2 tłoczki z jednej strony tarczy. Jedyny minus to konieczność dobrania felg z odpowiednim ET i układem ramion - NIE KAŻDA FELGA (szczególnie OEM) podejdzie.


  • 0

#24 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:21, 27.12.2017

To teraz pytanie klucz, u mnie teraz są tarcze 296mm, wymieniam wraz ze zwrotnicami na wersje 2.4 i tarcze 320mm z zaciskami 2 tłoczki i przewody w oplocie, Seth pieknie mi je zregenerował. Następny stage jak rozumiem to moga być te zaciski 4 tłoczkowe plus regeneracja u Seth-a, tarcze mogę zostawić 320mm? Plus pewnie adaptery te:

https://www.heeltoea...fc.ffc24.2.html

 

Lub od okolegi Paroova

 

?


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#25 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:43, 27.12.2017

Szczerze mówiąc... jak już masz kupione zaciski 2-tłoczkowe z ATS'a, to nie wiem czy jest sens kolejnego przeskoku... co innego, jakbyś teraz od razu chciał zakładać 4-tłoczki. Ale oczywiście - Twoja kasa, Twoje decyzje. I tak, kupujesz adaptery i.... nowe przewody w oplocie na przód, ponieważ zaciski z Legenda/RL'a mają inne wyjście na przewód.


  • 0

#26 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:47, 27.12.2017

To rzeczywiście nie ma sensu... bo pewnie uzysk jeżeli by był to minimalny plus pompa hamulcowa nie przystosowana.. Jedyna przewaga to chyba to że pod ten zacisk mozna włozyć klocki Ferodo DS2500


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#27 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:11, 27.12.2017

Stockowa pompa i serwo dają radę - nie na odczucia opoznionego hamowania czy wypadania hamulca w podłogę. Nie wiem jak na tarczach z 350z, ja używam tych z ATSa.

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 0

#28 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 14:15, 31.12.2017

To rzeczywiście nie ma sensu... bo pewnie uzysk jeżeli by był to minimalny plus pompa hamulcowa nie przystosowana.. Jedyna przewaga to chyba to że pod ten zacisk mozna włozyć klocki Ferodo DS2500

Do zacisku TS można włożyć klocki innych firm o parametrach podobnych jak Ferodo DS2500. 


  • 0

#29 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:56, 01.01.2018

Podaj przykład jaki klocek można włożyć.


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#30 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:12, 01.01.2018

EBC green i yellow stuff, hawk performance, galfer sport. Sam założyłem EBC green stuff.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Accord VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq