XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 20:38, 02.01.2017
#2
Napisano 21:39, 02.01.2017
Jednak nadal czuć ? Wtedy może być podejrzana opona ,felga
Wyważ w innym warsztacie ..jak nie pomoże za bardzo to trzeba przyjżeć się przegubom wewnętrznym.Przynajmniej jednyemu z nich
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:42, 02.01.2017
#3
Napisano 21:45, 02.01.2017
#4
Napisano 21:52, 02.01.2017
Felga lub opona, a czy przy hamowaniu jest bicie ?
#5
Napisano 21:55, 02.01.2017
Mechanik mi też coś wspominał o tych przegubach. Trochę drogie są co? I tylko OEM pewnie co?
#6
Napisano 22:44, 02.01.2017
#7
Napisano 00:05, 03.01.2017
Michałek, u mnie właśnie takie były pierwsze objawy "dobrze znanego problemu Accorda VII" tj. zużytego wewnętrznego prawego przegubu półosi - wibracje gdzieś powyżej 100-110km/h. Też w oczywisty sposób oskarżałem złe wyważenie opon ale ponowne wyważanie nic nie dawało. To samo było na zimowych i na letnich. Dopiero później doszły znacznie bardziej wyczuwalne i denerwujące wibracje na drugim biegu w przedziale 40-50km/h i wtedy już wszystko było wiadomo o co biega.
Nie koniecznie musi być to sam przegub (=wżery na bieżni) - takie same objawy dają też luzy łożyska podpory lub luzy na wieloklinie podpory. Poza tym zdarza się, że to wina lewego a nie prawego przegubu. Może być jeszcze krzywa półoś. Więc trzeba po prostu rozebrać i zobaczyć co jest. Ja wybadałem ceny i dostępność i ceny części w ASO, pojechałem do mechanika i telefonicznie od niego zamówiłem część w ASO gdy było wiadomo co wysiadło (była na drugi dzień rano).
Można taniej niż w ASO w haparts lub u Jarusia ale tam nie będzie od ręki. Mnie przegub z zestawem naprawczym w ASO kosztował ~1700zł.
Na forum są dyskusje o zamiennikach ale widząc problemy z nimi ja bym w to nie szedł. W używki też nie. To jest ważna część i nie wymienia się tego raz na rok.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 00:13, 03.01.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#8
Napisano 17:31, 03.01.2017
#9
Napisano 17:39, 03.01.2017
Niestety tylko jeden.
#10
Napisano 17:51, 03.01.2017
Także na razie upewnij się czy drgania nie są związane z kołami ,opony,wyważenie.
Możesz później w ostateczności szukać używki prz. wewnętrznego ale to już loteria
Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:05, 03.01.2017
#11
Napisano 17:52, 03.01.2017
Jeden przegub wewnętrzny (obudowa plus tripod) kosztuje w ASO ~1500zł plus do tego zestaw naprawczy tj. nowa manszeta, opaski, pierścień osadczy, nakrętka półosi i smar w komplecie za ok. 250zł jak pamiętam. Mechanik wziął 100zł za wymianę.
U Jarusia było widocznie taniej ale czas oczekiwania z 2-3 tyg ale nie mogłem tyle czekać bo wibracje na dwójce już były męczące. W ASO wszystko jest z dnia na dzień. Mam gdzieś spisane ceny wszystkich części które podejrzewałem. Ale wyszło to co chyba w zdecydowanej większości przypadków czyli prawy przegub wewnętrzny.
Pocieszę Cię, że od momentu wystąpienia tych wibracji >100km/h do momentu gdy zaczęły się wibracje a na dwójce i musiałem coś z tym zrobić upłynęło parę miesięcy. Oczywiście mogłem zamówić wszystko wcześniej ale aż nie zaczęły się wibracje na dwójce nie wiedziałem co w ogóle je powoduje. A jak się zaczęły na dwójce to problem postępował już b. szybko.
Kolega przechodził później to samo w VII 2.0 i muszę dopytać jak się skończyło. Oczywiście zaczął od zamienników przegubu i skutek był taki że zamiennik wibrował od razu po wymianie (czy są jakieś dobre zamienniki ?) a w dodatku przegub-zamiennik uszkodził mu wieloklin na podporze (bo nie pasował dobrze i chyba coś na siłę wcisnęli). W efekcie miał do wymiany i wałek pośredni i przegub. Więc przerzucił się na używki ale przynajmniej pierwsza kompletna używana półoś którą kupił też już miała zużyty przegub i wibrowała. Później z nim nie rozmawiałem. Ja od razu w ciemno poszedłem w oryginał bo jak mówię ważna cześć, mocno obciążona i nie wymienia się tego co rok a jego przygody mnie utwierdziły w tym, że dobrze zrobiłem.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 17:54, 03.01.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#12
Napisano 13:40, 04.01.2017
#13
Napisano 15:56, 04.01.2017
To cool. Zestawu naprawczego możesz nie kupować jeśli manszetę chcesz zostawić starą. Będą potrzebne tylko jakieś nowe opaski (stare są jednorazowe) i tubka smaru do przegubów.
Tylko zanim coś kupisz upewnij się co jest przyczyną.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#14
Napisano 16:33, 04.01.2017
Drżenie kierownicy w VII gen to na 99 % są niewyważone koła. Ten model jest bardzo na to wyczulony.
Ja wyważałem w kilku warsztatach i było lepiej lub gorzej ale czułem te drżenie.
Dopiero znalazłem zakład w Warszawie ASO Rogujski i dopiero tam wyważać potrafią dobrze koła.
W moim przypadku przeguby wewnętrzne nie miały wpływu na drgania kierownicy.
Podstawowe objawy uszkodzonych przegubów wewnętrznych to wibracje całego nadwozia na II biegu przy około 40km/h i na V biegu przy około 100km/h przy mocnym przyśpieszaniu ( gaz w podłodze )
VIII generacja która teraz mam nie jest tak podatna na drgania kierownicy pewnie z racji zupełnie innej konstrukcji przekładni kierowniczej.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 16:35, 04.01.2017
#15
Napisano 19:31, 04.01.2017
Drżenie kierownicy w VII i w VI też to 99% układ napędowy
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych