Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Czujnik położenia wału

VII 2.2 icdti Czujnik położenia wału

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
94 odpowiedzi w tym temacie

#46 pawnook

pawnook
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • SkÄ…d:Grodzisk Wlkp.
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:e
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:44, 01.07.2016

przy uszkodzonej kostce stacyjki to wg mnie nie powininen w ogóle kręcić, a z tego co napisał to kręci, ale nie odpala.


  • 0

#47 Kolos

Kolos
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:44, 01.07.2016

przy uszkodzonej kostce stacyjki to wg mnie nie powininen w ogóle kręcić, a z tego co napisał to kręci, ale nie odpala.


Dokladnie tak.

Użytkownik Kolos edytował ten post 08:44, 01.07.2016

  • 0

#48 Kolos

Kolos
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:20, 16.07.2016

Po pierwsze poczytaj o padających kostkach stacyjek w VI gen. Może to też twój problem.

Jak to nie to, to takie objawy może dawać czasem moduł zapłonowy. Generalnie aparat do sprawdzenia. Moduł i cewkę można normalnie miernikiem sprawdzić.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

 

No wÅ‚aÅ›nie problem byÅ‚ z moduÅ‚em, jakim miernikiem można sprawdzić moduÅ‚ i na jakiej podstawie to dziaÅ‚a ?


  • 0

#49 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 00:37, 17.07.2016

Szukaj moich postów o module i cewce. W jednym temacie opisane co i jak.
Bez kompa niestety ale tego nie znajdę a nie mam chwilowo dostępu.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#50 Kolos

Kolos
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:18, 17.07.2016

W dziale 'układ elektryczny'?
  • 0

#51 mcod22jar

mcod22jar
  • Nowy
  • 4 postów
  • SkÄ…d:ZÄ…bki
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:33, 17.07.2016

"auto poprostu zgasło; próbowałem odpali(słychać ze kreci ale nie odpala); po godzinie, odpala bez problemu początkowo myślałem że to wina aku więc poczekałem chwile aż się naładuje i po 10minutach znowu zgasł i nie mógł odpalić"

 

Miałem identyczne objawy gdy padł mi alternator, więc może również warto sprawdzić.


  • 0

#52 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:11, 17.07.2016

Z czujnikiem połozenia wału miałem problem ,ale w Corsie żony, dokładnie takie objawy jak u Ciebie, żadnych błędów, czasami odpalał, czasami nie odpalał.Wymieniony czujnik,5 minut roboty i wszytko działa


  • 0

#53 Kolos

Kolos
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:40, 17.07.2016

mcod22jar,toki dzieki za porady ale juz pisalem ze problem byl z modulem :)
Swoja droga to przyklad na to ze przyczyn moze byc wiele, piszac 'mialem to samo'

Użytkownik Kolos edytował ten post 19:41, 17.07.2016

  • 0

#54 Repiter

Repiter
  • Nowy
  • 13 postów
  • SkÄ…d:mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:vii
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:27, 25.10.2016

Witam

Ma ktoś może jakąś instrukcje jak wymienić i gdzie on się wgl znajduje w 2.2 icdti.


  • 0

#55 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • SkÄ…d:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 10:03, 25.10.2016

Pierścień masz na wale korbowym z przodu wału pod rozrządem.Czujnika szukaj z przodu silnika w okolicy koła pasowego.Wkręcony jest w ,, kasetę,, łożyskowania wału korbowego.Element pomiędzy blokiem a miska olejową.Przykręcony jest dwoma śrubkami do silnika (czujnik Bosch) Stając przodem do silnika jak otwierasz maskę -po lewej stronie na dole.Opisałem ci to jak najprościej.Poradzisz sobie bo go widać od dołu (najlepiej na kanale bo raczej bez tego ani rusz)


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 10:04, 25.10.2016

  • 0

#56 *SADYSTA*

*SADYSTA*
  • Nowy
  • 2 postów
  • SkÄ…d:Camborne
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:188
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:23, 01.12.2016

Witam jestem tu nowy od kilku dni sledze forum :)  3 dni temu zaczely sie problemy z moja Hania 2,4 executive 2003 zaczelo sie od tego ze miala problem z odpaleniem za ktoryms razem zalapala :( po czym miala problemy z 1 biegiem zabraklo mocy i na jedynce zachowywala sie jak by miala zgasnac ale juz na dwojce szla dobrze i kazdy bieg wzwysz bylo ok  na drugi dzien odpalila ok dojechane do pracy bez szwanku ale juz w ten dzien powrot do domu zly:( ponownie problem z odpaleniem ale za 3 razem odpali i bylo ok ujechane z 2km na rondzie redukcja do 1 i znowu problem z tym ze chcial zgasnac ale gaz do deski i ruszyl ale po chwili w jezdzie zgasl w tej drodze bylo slychac przez chwile tarcie metaliczne !!! po dojechaniu do domu po godzinie odpalilem spowrotem za 3 razem ruszymem bylo ok ale juz 2 przy 3k obrotow zaczely sie wibracje i ponownie tarcie ! wiec zostawilem do rana po czym odpalilem go za 5 razem wrzucilem 1 i ruszyl ale po kilku sekundach zaczelo sie szarpanie straszne jak by dostawal paliwo a raz nie :( ujechalem z 4 km zgasl ! po czym odpalilem ponownie ale mocno zakopcil ale dojechalem kolejny 1km do mechanika podpial pod kompa i pojawil sie blad p0341 CMP sensor i mechanicy Angielscy sie poddali i skierowali mnie do ASO a chcial bym wiedziec co bylo powodem takic zachowan auta? mam juz dosc ladowania tysiecy funtow w naprawy mialem poprzednio Renault Espace wlozylam 2k funtow w naprawe dwumasy,alternatora no i klocki i sprawy eksploatacji i co najlepsze po wymianie dwumasy po 3 miesiacach padlo sprzeglo ponownie:( kasaca wiec kupilem Hanie i prosze o pomoc bo naprawde juz mam dosc i jak nie wyjde z tego dobrze to pozostaje mi rower.


  • 0

#57 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • SkÄ…d:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:45, 01.12.2016

Wyglada na to ze lancuch przeskoczyl. Sprawdz jeszcze raz bledy spinaczem, no i rozrzad do weryfikacji.


  • 0

#58 *SADYSTA*

*SADYSTA*
  • Nowy
  • 2 postów
  • SkÄ…d:Camborne
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:188
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:20, 02.12.2016

Ile by kosztowal kompletny rozrzad ale same zamienniki? bo powiem ci ze w UK kupilem Honde za 850 funtow a naprawa rozrzadu wyniesie 1000 funtow wiec jest to nieoplacalna inwestycja w takim razie a jak sie Honda sprawuje na zamiennikach?


Jezeli bym chcial czesci z Polski sciagnac do Angli to co musze w Polsce podac by wszystko pasowalo zeby nie bylo ze rozrzad przyjdzie ale nie bedzie pasowal?


Ale jak lancuch przeskoczy to auto pojedzie dalej ? czy totalnie sie zatrzyma i juz nie ruszy?


  • 0

#59 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • SkÄ…d:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:57, 02.12.2016

I pewnie insurance kosztuje Cie wiecej niz zaplaciles za ta hondziawke. Mieszkalem w UK przeszlo 10 lat i znam realia, nawet jesli tanio kupisz czesci to i tak nikt tego za darmo nie wymieni, bo akurat ceny robocizny sa znaczne, a roboty z tym sporo. Jesli lancuch przeskoczy o zabek lub dwa to zacznie dziwnie pracowac, szarpac itp., jesli przeskoczy dalej to nastapi poprostu destrukcja silnika, ze tak sie wyraze, czyli "totalnie sie zatrzyma i nie ruszy". Sorry za gorzkie slowa ale staralem sie napisac obiektywnie. Czesci to koszt 300 £ wzwyz, pytanie za ile Ci to ktos wymieni. Zamienniki nie sa wiele tansze niz oem, do tego nie ma tego duzo, popatrz na ebayu. Jak zrobisz ten rozrzad to na pewno dlugo jeszcze hondziawa pojezdzisz.


  • 0

#60 S24

S24
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • SkÄ…d:Zielona Góra
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TYPE-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: -11
ZÅ‚a

Napisano 19:42, 01.01.2017

Witam! Panowie mam taki problem, w moim Accordzie VII po lifcie 2.4 w czasie swiat podczas rannego odpalania wyskoczyl Check Engine+Vsa+ABS- wszystko sie swieci! Auto zachowuje sie normalnie,nie szarpie,odpala raczej ma dobra moc. Nie zauwazylem zadnych negatywow poza kontrolkami ktore w polifcie sa bardzo uciazliwe,bo zaslaniaja caly wyswietlacz. Wczoraj podlaczylem prowizoryczny komputer i pokazuje blad czujnika polozenia walu,jak skasuje to po odpaleniu od razu wraca. Czasami odpale i uda sie,ze przez kilka minut w ogole nie ma kontrolek i nagle sie pojawiaja. Do rzeczy,gdzie znajde ten czujnik w moim aucie i jak jest z jego wymiana? Kupic nowy? Uzywany? Pelno tanich uzywek na allegro.

 

P0344 nieprawidlowy sygnal z czujnika walka rozrzadu,usterka sporadyczna ,na odpalonym aucie nie idzie w ogole skasowac.

 

Od czego zaczac? Tak jak pisalem,dodatkowo swieci VSA i wykrzyknik +Check Engine, wyglada to nieestetycznie. Zmienialem tydzien temu akumulator,czy moze miec to jakies znaczenie? Nic nie kodowalem,nie przypisywalem,ot tak po prostu wyjalem stary i wsadzilem nowy. Prosze o podpowiedzi.

 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, 2.2 icdti, Czujnik położenia wału

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq