Skocz do zawartości


Zdjęcie

Brak płynności jazdy i ruszania

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#16 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:20, 02.01.2017

http://a.allegroimg....94221b17165a1ba



#17 sky83

sky83
  • Klubowicz
  • 225 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:1.6
  • Wersja:SW
  • KM:90@110
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:peugeot 308 SW
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:03, 02.01.2017

Poduszki silnika masz wszystkie dobre? To chyba nie linka gazu, u mnie objawem linki było nieodpuszczanie gazu do końca po nagrzaniu silnika (linka zacinała się w pancerzu). Myśle, że sondę możesz wymienić , koszt poniżej 200 zł za uniwersalną NGK, a często po tym przebiegu padają.


Było: Daewoo Tico 0,8 SX + LPG

Była: Honda Civic EK1 '98 1,6 iES VTEC-E ze skrzynią CVT + LPG

Była: Honda Accord CG8 '99 1,8 VTEC

Jest: Peugeot 308 SW '09 1,6 HDI 110KM/280Nm by Vtech


#18 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 303 postów
  • Skąd:Nasielsk WND
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:49, 02.01.2017

Ta z przodu była wymieniana, nie wiem w jakim stanie jest reszta.

Wysłane z Meizu M2 Note

#19 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 498 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:08, 03.01.2017

Wiem że to bardzo ogólnie ale na moje to sprzęgło albo rozrząd walnięty o ząb


Użytkownik dargo edytował ten post 17:09, 03.01.2017


#20 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 303 postów
  • Skąd:Nasielsk WND
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 03.01.2017

Ale tak samo było przed wymianą rozrządu i sprzęgła.

Wysłane z Meizu M2 Note

#21 hbolo

hbolo
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:SJZ Jastrzębie Zdrój
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 09.01.2017

   Witam Accordomaniaków,  miałem podobne objawy. Zarówno na LPG jak i na PB poszarpywanie na ciepłym silniku w niskich zakresach obrotów i na wolnych obrotach. Wymieniłem sporo części (czujnik Halla, cewkę aparatu zapłonowego, przewody WN i świecę na irydowe, palec rozdzielacza i kopułkę. Winnym był czujnik (nie znam nazwy)na wałku aparatu zapłonowego. Podmieniłem z zakupionej używki aparatu zapłonowego i znów radość z jazdy. Najdziwniejsze jest to,że komputer  pokazywał błąd modułu Halla

 



#22 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 638 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:33, 09.01.2017

Wychodzi na to że najlepiej wymienic cały aparat. U ciebie komputer pokazywał bład ale w wiekszości przypadkow takiego zachowania błedów nie pokazuje żadnych..



#23 hbolo

hbolo
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:SJZ Jastrzębie Zdrój
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 09.01.2017

      Aparat własny był doinwestowany poprzez zakupy części oryginalnych ,więc podmianka elementu.

Na samym początku auto zgasło , awaria, mierzyłem cewkę, była walnięta. Może uszkodzenie cewki uszkodziło czujnik (na wałku aparatu).Po wymianie cewki też pokazywało czujnik Halla. Wymieniłem czujnik, niepotrzebnie bo ,poprawy nie było , a dalej wywalało jego błąd. Jeżdżenie możliwe tylko na zwiększonych obrotach, ponad 3000, zwiększone zużycie paliwa, tak jakby jazda na ssaniu. Czasami detonacje w układzie wydechowym, tak jakby silnik nie dawał rady spalać  paliwa, więc nadmiar spalany w wydechu (szczególnie na LPG). Co ciekawe po wymianie czujnika, znikło delikatne falowanie obrotów, myślałem, że krokowy do czyszczenia, a tu nie tylko falowanie zależne od "krokowca".

     Ciekawe spostrzeżenie, że kultura pracy silnika na LPG musi być lepsza niż na Pb, objawy tej usterki na benzynie były mniejsze.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq