Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

VIII 2.0 R20A3 by klinika LPG

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Przemots

Przemots
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Pruszków/Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive+
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:49, 31.12.2016

1. Części użyte do montażu:

a) Sterownik - LPGTECH224
b) Reduktor - KME TUR
c) Wtryskiwacze - Barracuda 
d) Butla - 680/180/47 litrów - pływak po lekkim tuningu i wchodzi równo 40 litrów - zasięg od 330-350km po mieście

 

2. Zakład dokonujący montażu - klinika LPG - Warszawa Okęcie

3. Warsztat bardzo fachowo podszedł do mojego auta. Instalacja spisuje się wzorowo.

4. Przejechałem 1000km dopiero, ale jestem bardzo zadowolony.

5. Awarii póki co brak:)

6. Zdjęcia.

201612310_aehqxsq.jpg

 

201612310_aehqnrx.jpg201612310_aehqxas.jpg201612310_aehqxqw.jpg201612310_aehqnha.jpg

Użytkownik Przemots edytował ten post 18:53, 31.12.2016

  • 0

#2 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:36, 04.01.2017

Montaż 4rech liter nie urywa. Mnie taki montaż się nie podoba,,,,,,,,,,,,,,,,,


  • 0

#3 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 22:29, 04.01.2017

Adam coś więcej możesz dodać?


  • 0

#4 beasdazel

beasdazel
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES - gone:(
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:25, 05.01.2017

blow, mi również się to nie podoba:/ P. Adam i tak wyraził się bardzo łagodnie

- wtryskiwacze wchodzą niżej

- FFL opaską przyczepiony do belki rozpierającej

- reduktor za wysoko (szkoda że nie przyczepiony do belki na opaskę)

- wtryskiwacze "złapane" za przewód 12mm na wygięty płaskownik... i opaskę;-)

- wlew mieści się pełny

- wisienka na torcie!!! WOLNO WISZĄCY PRZEŁĄCZNIK

 

Ogólnie to strasznie niechlujnie zrobiona instalacja. Pewnie montaż zajął jeden dzień...


Użytkownik beasdazel edytował ten post 08:42, 05.01.2017

  • 0

#5 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 08:46, 05.01.2017

Ja nie mowie,ze jest ekstra-ale jak ktos chce wyrazic swoje zdanie to niech je jakos uzasadni-tak jak Ty beasdazel:-)

Przeciez,nie mozemy pisac na zasadzie "nie bo nie!"
  • 1

#6 andimax16

andimax16
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:55, 05.01.2017

 

- wlew mieści się pełny

 

Ale tutaj mi się wydaję że właśnie widzę pełny wlew i dostęp do wlewu paliwa raczej OK


  • 0

#7 beasdazel

beasdazel
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES - gone:(
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:00, 05.01.2017

Ale tutaj mi się wydaję że właśnie widzę pełny wlew i dostęp do wlewu paliwa raczej OK

 

aa... sorry mój błąd!

 

rozpędziłem się. Zwracam honor - wlew OK!... oprócz tego, że przykręcony na jedną śrubkę;-)


Użytkownik beasdazel edytował ten post 13:06, 05.01.2017

  • 0

#8 Przemots

Przemots
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Pruszków/Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive+
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:05, 09.01.2017

blow, mi również się to nie podoba:/ P. Adam i tak wyraził się bardzo łagodnie

- wtryskiwacze wchodzą niżej

- FFL opaską przyczepiony do belki rozpierającej

- reduktor za wysoko (szkoda że nie przyczepiony do belki na opaskę)

- wtryskiwacze "złapane" za przewód 12mm na wygięty płaskownik... i opaskę ;-)

- wlew mieści się pełny

- wisienka na torcie!!! WOLNO WISZĄCY PRZEŁĄCZNIK

 

Ogólnie to strasznie niechlujnie zrobiona instalacja. Pewnie montaż zajął jeden dzień...

 

Włącznik jest tak tymczasowo...będzie odpowiednio przyczepiony:)


  • 0

#9 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:55, 09.01.2017

Adam coś więcej możesz dodać?

Tak jak pisał beasdazel,,,,ze swojej strony mogę tylko załączyć link ale dopiero jutro bo własnie taką kończymy, pozostało tylko zatankować i heja na S17, bez AFRa bo sonda szerokopasmowa jest na pokładzie


Ja nie mowie,ze jest ekstra-ale jak ktos chce wyrazic swoje zdanie to niech je jakos uzasadni-tak jak Ty beasdazel:-)

Przeciez,nie mozemy pisac na zasadzie "nie bo nie!"

Ja nie pisałem ,,nie bo nie" tylko tak ogólnie.

 

Ale tutaj mi się wydaję że właśnie widzę pełny wlew i dostęp do wlewu paliwa raczej OK

Nie jest to pełny wlew tylko redukcja wkręcona we wlew,,jak by ciut chłopaki pomyśleli to można zrobić inaczej , ale to rzecz gustu.

 

Włącznik jest tak tymczasowo...będzie odpowiednio przyczepiony:)

To powinno być zrobione przy montażu, to tak jak by zbiornik złapać na trytytki a potem Panie się przykręci. Centralka strasznie teraz szpeci. Zresztą w VIII masz fajne miejsce po prawej stronie na dole w takim zagłębieniu


Użytkownik Adam Rogowski edytował ten post 22:48, 09.01.2017

  • 0

#10 Przemots

Przemots
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Pruszków/Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive+
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:48, 18.01.2017

Tak jak pisał beasdazel,,,,ze swojej strony mogę tylko załączyć link ale dopiero jutro bo własnie taką kończymy, pozostało tylko zatankować i heja na S17, bez AFRa bo sonda szerokopasmowa jest na pokładzie


Ja nie pisałem ,,nie bo nie" tylko tak ogólnie.

 

Nie jest to pełny wlew tylko redukcja wkręcona we wlew,,jak by ciut chłopaki pomyśleli to można zrobić inaczej , ale to rzecz gustu.

 

To powinno być zrobione przy montażu, to tak jak by zbiornik złapać na trytytki a potem Panie się przykręci. Centralka strasznie teraz szpeci. Zresztą w VIII masz fajne miejsce po prawej stronie na dole w takim zagłębieniu

 

Też chyba teraz pomyślałem że to jest fajne miejsce - dyskretnie ukryte i widać cały czas jakim paliwem jest zasilane auto


  • 0

#11 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 09:01, 18.01.2017

Polecam równiez to miejsce, i tak nie rzuca Ci się w oczy kontrolka bo przeważnie prawa noga przysłania..😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq