Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z siłownikiem zamka centralnego

VI siłownik zamek centralny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 daniobialystok

daniobialystok
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:25, 30.12.2016

Cześć. Sprawa wygląda tak, że pewnego dnia wziąłem się za naprawę połamanej klamki w drzwiach tylnych lewych no i klamkę naprawiłem ale po złożeniu wszystkiego okazało się, że nie bardzo działa siłownik zamka. Dziś zmierzyłem jak jest z napięciem no i po podłączeniu multimetru i kręceniu kluczykiem w drzwiach kierowcy, napięcie w kostce od siłownika było znikome, natomiast jak jeden przewód multimetru przykładam do kostki, drugi do karoserii to napięcie jest odpowiednie, czyli ponad 12V. Moja laicka diagnoza to brak masy ale nie wiem jakim cudem bo nic z kablami nie robiłem, nic nie zginałem itp. Jak doprowadzić masę? Tam są dwa przewody, raz jednym raz drugim idzie napięcie, w zależności czy się zamyka czy otwiera drzwi.


  • 0

#2 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:58, 30.12.2016

Może wystarczy przeczyscic styki?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 daniobialystok

daniobialystok
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:05, 30.12.2016

Może i tak ale jeśli to nie wystarczy to chcę mieć jakiś plan B, C itd. Wkurzające to są rzeczy i chcę ogarnąć to w miarę szybko bo boczek zdjęty, na siedzeniu narzędzia. Mogę w kostki psiknąć preparatem typu "kontakt" (oczywiście nie za dużo), nie będzie takiego efektu, że coś się zewrze i narobi szkód?


  • 0

#4 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:25, 30.12.2016

Ja jeździłem 3 tyg z rozebranym jak wymienialem siłownik :) hm, zaczni od przeczyszczenia styków, warto by było sprawdzić czy kabel nie jest przerwany, dorobić przewód znaleźć początek tej masy co. Idzie zawrzeć i sprawdzić miernikiem

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 daniobialystok

daniobialystok
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:33, 14.01.2017

Tymczasowo złożyłem wszystko do kupy i będę ręcznie zamykał języczek w tym drzwiach, nie jest to aż taki wielki problem. Ważne, że zewnętrzna klamka działa.


  • 0

#6 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:38, 15.01.2017

Ja bym na twoim miejscu po bawil się w sprawdzeniu przewodów :) nie chcesz mi klamki połamanej? :)

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 daniobialystok

daniobialystok
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:12, 15.01.2017

Moja klamka była połamana, połamany był plastik i klamka jakby nie miała siły nacisnąć tej dźwigienki od zamka. Klamkę połapałem na kilka trytek i tyle a i przy okazji ukręciłem jedną śrubę klamki ale przeplotłem sznurek za klamkę i otwory w drzwiach i jest ok, druciarstwo ale działa i to jest ważne.


Użytkownik daniobialystok edytował ten post 11:13, 15.01.2017

  • 0

#8 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:37, 15.01.2017

Ja mam taki problem że ta łopatka co. Ciągnie za zamek jest... Złamana


Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 daniobialystok

daniobialystok
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:42, 15.01.2017

U mnie była złamana ale obie części się trzymały, dało się odratować. Jeśli natomiast coś odpadło to już raczej żadne klejenie nie pomoże a te klamki są bardzo drogie.


  • 0

#10 alexuno666

alexuno666
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ilS
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:iLs
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:53, 23.04.2017

Może ta śruba, którą przekręciłeś to była śruba do masy? Sprawdz jescze raz wszystkie śrubki które odkręcałeś. Ja tam sie nie patyczkowałem, potrzebowałem mase w drzwiach to wpierdzieliłem wkręta i grało, więc drzwi jako tako też są umasowione.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, siłownik, zamek centralny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq