Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

pobieranie dużych ilości oleju po remoncie H22A7

VI olej pobieranie oleju silnik H22A7

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
128 odpowiedzi w tym temacie

#76 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 13:02, 19.01.2017

Jakbyś jednak szukał bloku... pojawił się biały kruk od pewnego sprzedawcy: https://www.facebook...&type=3


Pan post wyzej nad Toba Tarjei zna ten blok raczej ;)
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#77 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 13:31, 19.01.2017

I do tego za dobre pieniądze moim zdaniem .


  • 0

#78 Emiliano

Emiliano
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:41, 01.03.2017

Panowie po dłuższej przerwie niestety muszę stwierdzić że w mojej okolicy nie ma dobrych mechaników :( pojechałem do drugiego warsztatu z renomą w celu sprawdzenia ciśnienia z wkręcanym przyrządem i po wkręceniu w pierwszy cylinder nie mogli po ciśnieniu okręcić końcówki z gwintu świecy :/ po jakiejś godz udało i  się odkręcić i na tyle próba się skończyła...Po w kręceniu świec auto trup :( po kilku godzinach spędzonych pod komputerem i miernikiem padło stwierdzenie że cewka zapłonowa padłą :depresja: i musiałem zostawić hankę na noc u mechaniora bez sprawdzenia ciśnienia z spaloną cewka ( ręce opadają !! )


  • 0

#79 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:43, 01.03.2017

Ale oni mierzyli kompresje kręcąc silnikiem czy robili test szczelności?

 

Tak czy inaczej niektórych mechaników takie rzeczy przerastają :om:


Użytkownik h1tman edytował ten post 10:51, 01.03.2017

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#80 Emiliano

Emiliano
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:00, 01.03.2017

Ale oni mierzyli kompresje kręcąc silnikiem czy robili test szczelności?

 

Tak czy inaczej niektórych mechaników takie rzeczy przerastają :om:

Poprzez rozruch silnika ;)


Ale co panowie muszę powiedzieć, że na V-tecu pobiera naprawdę dużo oleju :( może jakaś podpowiedz z waszej strony czemuż i jaka może być przyczyna ??


  • 0

#81 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 14:04, 01.03.2017

A czy odłączyli aparat zapłonowy jak kręcili silnikiem? Albo podłączyli świece w przewody i położyli na silniku?

Jeśli nie to zabili Ci tym cewkę zapłonową. Jak nie ma świec to iskra nie ma gdzie przeskoczyć i uszkadza izolację.

 

Partacze nad partaczy Ci twoi mechanicy.....  Powinieneś ich obarczyć kosztami wymiany cewki.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#82 Emiliano

Emiliano
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:27, 01.03.2017

A czy odłączyli aparat zapłonowy jak kręcili silnikiem? Albo podłączyli świece w przewody i położyli na silniku?

Jeśli nie to zabili Ci tym cewkę zapłonową. Jak nie ma świec to iskra nie ma gdzie przeskoczyć i uszkadza izolację.

 

Partacze nad partaczy Ci twoi mechanicy.....  Powinieneś ich obarczyć kosztami wymiany cewki.

No właśnie zapytałem mechanika przed próbą czy nie odpina aparatu zapłonowego a on takie oczy na mnie i mówi że nie trzeba odpinać i nie ma takiej konieczności bo nic się nie stanie :/ ja do niego że na pewno ?? a on że nie odpinali z innych aut wcześniej i nic się nie działo i drugi to samo i mówi ze nic nie będzie więc już się nie odzywałem i załatwili mi oryginał cewkę !! oczywiście że zrobiłem następnego dnia po wymianie cewki drakę i tłumaczę właścicielowi co jak i nie chciał kasy ale już mi się głupio zrobiło i powiedziałem że połowę wartości cewki dam. cewka oczywiście nie orgi...


  • 0

#83 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 12:08, 06.03.2017

Czy wymieniłeś uszczelniacze zaworowe oraz prowadnice?


  • 0

#84 Emiliano

Emiliano
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:40, 13.05.2017

Panowie / koledzy zmienię trochę temat ale potrzebuję pomocy :( :( :( moja miłość doprowadza mnie do rujnacji i załamania ( H22A7) :(:( po ok 10 tyś km przejechanych po remoncie silnika pękł wał ;/ PANOWIE czy to często się zdarza w TYPE R ?? Pomocy potrzebuję kupić wał korbowy :( 

Nie mam już sił i pomału auto robi się bezcenne :/


  • 0

#85 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:42, 13.05.2017

ojjjjj to masz lekki problem... dorwać zdrowy wał z A7 graniczy z cudem - szukaj na forach brytyjskich - tam najszybciej. Blademaster chyba zreszta ciągnął od chłopaków z GB. Chyba jeszcze z jakiegoś silnika podchodził wał, ale nie mam pewności po tylu latach...

Dziwne jednak.... jak robili remonto, nie sprawdzali w jakim stanie panewki na wale itp?


  • 0

#86 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 19:47, 13.05.2017

Czegos tu nie rozumiem.... Silnik po remoncie, czyli zakładam ze blok, wal i cala reszta poszly na pomiary, wal do Ew wyważenia lub szlifu i panewki również nowe... A w takiej sytuacji nie na opcji żeby wal pękł... W sumie nie pamiętam przypadku odkąd tutaj siedzę żeby komuś wal pekl...
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#87 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 20:07, 13.05.2017

Przy takoej awarii poszukal bym juz innego slupka. Bo czasem moze Ci to taniej wyjsc.
Niedaleko mnie jest h22a7 na sprzedaz.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#88 Emiliano

Emiliano
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:06, 14.05.2017

Panowie ja też nie słyszałem ale kur... ja musiałem mieć takie zajebiste szczęście :( :(

Oczywiście że wał został szlifowany na 2 szlif i oczywiście panewki nowe, pierścienie i wiele innych. po remoncie wszystko cykało, palił na dotyk i ooo pekł na ramionach wału tzn na tych łopatkach ;( i jest dupaaaaaaa nie wiem jak to możliwe ale jednak.

Panowie ktoś podpowie od jakiego modelu jeszcze może pasować wał?? bo chyba pasował od A8 ALE NIE JESTEM PEWIEN.... Proszę o pomoc bo nie mam już sił ;(


Przy takoej awarii poszukal bym juz innego slupka. Bo czasem moze Ci to taniej wyjsc.
Niedaleko mnie jest h22a7 na sprzedaz.

Kolego może być i taka opcja jak cały zdrowy blok tylko to też i większa kasa a ja robiłem 10 tyś temu remont mojego silnika :(

A mógłbyś podjechać i wziąć jakiś namiar albo się zapytać co i jak ?? będę bardzo wdzięczny


  • 0

#89 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 14:15, 14.05.2017

Podeslalem Ci info na Pw:)
Moze czasem byc tak ze podmienisz slupek a aktuapny zostanie na czesci
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#90 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:42, 14.05.2017

Nie wiem ile w tym prawdy ale słyszałem ze wału w hondzie się nie szlifuje bo to osłabia wał a tu mówimy o drugim szlifie?

Kolego, ładuj Jdm lub a5 po taniości to nie pójdziesz z torbami
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, olej, pobieranie oleju, silnik H22A7

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq