Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

pobieranie dużych ilości oleju po remoncie H22A7

VI olej pobieranie oleju silnik H22A7

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
128 odpowiedzi w tym temacie

#121 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 07:24, 18.05.2017

 

Takiego pomysłu to jeszcze nie słyszałem :-D abstra*cenzura*ąc już jednak od samego pomysłu..... H-seria ma zupełnie inny osprzęt, wiązkę, ECU i kupę innych rzeczy.... z logicznego punktu widzenia - to dopiero jest nieopłacalna inwestycja ;-) jedyne co może zrobić sensownego to wstawić inną Hserię, albo sprzedać to w piz...

i właśnie dlatego rozsprzedając graty po H serii, odzyskujesz nie małą część, a zaryzykowałbym stwierdzenie, że kupno swapa 2.0 i sprzedaż swapa H serii (silnik na części), wyjdzie pewnie na PLUS. Czas i robota - to trzeba poświęcić. Z drugiej strony dostać H serię to najłatwiej przerzucić, ale weź ją kup i bądź jeszcze zadowolony

 

...albo jak kolega powyżej proponuje - angola na części (wiem coś o tym :) )


Użytkownik tomazi78 edytował ten post 07:35, 18.05.2017

  • 0

#122 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 08:02, 18.05.2017

Nie wsadzaj f serii do typra
Szukaj u sprawdzonych sprzedawcow silnika h22a. A7 a8.
Idzie slupek dostac za 3 kola
Z Anglii kolega dudix sprowadzal i mial w dobrej kasie siliniki
Mozesz kupoc caly swap a potem na czesci go sprzedaz i odzyskasz kase.
Mysisz miec zaplecze finansowe z 5 kola na to ale potem czesc odzyskasz
Z twojego mozliwe ze glowica bedzie do sprzedania to jest już ponad tysiak .

Użytkownik slasz129 edytował ten post 08:03, 18.05.2017

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#123 Emiliano

Emiliano
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:33, 18.05.2017

Panowie tak jak pisałem wcześniej rozważam już różne możliwości :(

Ale na pewno nie wkładanie 1.8 , 2.0 ;)


  • 0

#124 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 13:57, 18.05.2017

Panowie tak jak pisałem wcześniej rozważam już różne możliwości :(

Ale na pewno nie wkładanie 1.8 , 2.0 ;)

w sumie to mnie uspokoiłeś - wskazuje to na zachowanie odpowiedniej godności dla japońskiej sztuki inżynieryjnej :)


  • 0

#125 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 15:02, 18.05.2017

Swego czasu jak mialem prelude,kumpel mial ich chyba z 4 jednocześnie, można bylo kupic zgnila budę z H22 za 3-5tys ze sprawnym silnikiem,nigdy padlina chyba sie nie trafila. Moze poszukać trupa preludy? 4gen.Te silniki sa naprawde malo awaryjne, poza sztukami co biorą oleju wiecej to nic się nie dzieje. Glowice masz wiec wystarczyłoby pierścienie zmienić,panewki obejrzeć czy wymagają wymiany.


  • 0

#126 Emiliano

Emiliano
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:18, 18.05.2017

Swego czasu jak mialem prelude,kumpel mial ich chyba z 4 jednocześnie, można bylo kupic zgnila budę z H22 za 3-5tys ze sprawnym silnikiem,nigdy padlina chyba sie nie trafila. Moze poszukać trupa preludy? 4gen.Te silniki sa naprawde malo awaryjne, poza sztukami co biorą oleju wiecej to nic się nie dzieje. Glowice masz wiec wystarczyłoby pierścienie zmienić,panewki obejrzeć czy wymagają wymiany.

Tak jak kolega Tarjei wcześniejszej pisał i podpowiadał szukam A8 lub A7 i tego się trzymam ;)


  • 0

#127 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:23, 20.05.2017

Nie A8 i nie A7, ale podpytać o słupek mozesz: https://www.olx.pl/o...D5-IDmetSi.html

Tarjei86 z ONEPLUS 3T @ Tapatalk
  • 0

#128 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:39, 20.05.2017

Nie A8 i nie A7, ale podpytać o słupek mozesz: https://www.olx.pl/o...D5-IDmetSi.html
 

 

Ale zdrowy skurczybyk, równo ciągnie do  8k rpm :ok


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#129 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:44, 22.05.2017

Dudix w ogłoszeniach ma:

wal korbowy h22a7 h22a8 - nominal stan idealny - 900 pln


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, olej, pobieranie oleju, silnik H22A7

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq