Skocz do zawartości


Zdjęcie

Drgania podczas hamowania. Accord vi

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#61 wojbur2

wojbur2
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Brzozowa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Accord VI
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:40, 12.03.2017

U mnie to nie piasty bo już były sprawdzane. Obstawiam że to prawdopodobnie jest to wina przegubu. Ale nie dowiem się jak nie sprawdzę.



#62 skubiszek

skubiszek
  • Klubowicz
  • 2151 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:270
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 02:47, 13.03.2017

No dobrze a pytanie czy zaciski były czyszczone? Może tłoczek stoi w którymś z nich i powoduje blokowanie nie prawidłowe zacisku?

www.fordance.pl <- Zapraszam !

http://moto-zakup.pl/ -> Inspekcje przed zakupowe i sprzedaż aut -> Zachodniopomorskie- Szczecinek, Koszalin, Drawsko Pomorskie i okolice  

 


#63 wojbur2

wojbur2
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Brzozowa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Accord VI
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:40, 13.03.2017

Właśnie będę wymiał klocki więc przy okazji sprawdzę.



#64 dzikus08

dzikus08
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:22, 13.03.2017

Panowie, u mnie sprawa wygląda następująco biły tarcze przy hamowaniu z dużych prędkości. mowa o tarczach przednich. Wymieniłem, przejechałem jakieś 1500km i zaczęły się pierwsze jakieś małe drgania też z hamowania z dużych prędkości. Dodam że pół roku wcześniej wymieniłem tylne tarcze na nowe, tudzież wyglądają jakby nie do końca równo je ścierało, jakieś propozycje? Uderzać w ten tył czy przód?

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

#65 wojbur2

wojbur2
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Brzozowa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Accord VI
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:33, 13.03.2017

Ściągnij koła podnieść przód samochodu na kobyłkach, wrzucić bieg 1 lub 2 i naciskaj lekko hamulec i będziesz widział jak się zachowuje tarcza i klocki. Ja tak przed chwilą robiłem i zauważyłem niewielki luz na półosi a z tarczą i klockami wszystko jest u mnie w porządku. Możliwe że to przegub i dlatego przenosi mi drgania na kierownicę. W piątek będę miał dużo czasu to ściągnę półoś i sprawdzę czy wszytko z nią w porządku.



#66 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 638 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:26, 14.03.2017

Na przegubach nie ma prawa być grama luzu bo to powoduje drgania co dziwne że nie podczas przyśpieszania a powyżej 100 a hamowanie to pogłębia te drgania. Wiem bo u siebie pozbyłem się luzów na półosiach i drgania podczas hamowania ustąpiły



#67 dzikus08

dzikus08
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 14.03.2017

Kolego w jaki sposób pozbyłes się tych ludów? Przez wymianę przegubu czy jak?

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq