Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Drgania podczas hamowania. Accord vi

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#31 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 00:48, 30.12.2016

myslalem że muszą sie dotrzeć, ale już by się dotarły


  • 0

#32 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:51, 30.12.2016

Mechanik mówi że wahacz prawy z*cenzura*y i dlatego ściąga i puka. Idzie do wymiany zobaczymy

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#33 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:49, 30.12.2016

sworzeń wywalony czy tuleje też? Nowy dobry wachacz to koszt ok 500zł, jak sam sworzeń to będzie miał dobry za 50 na oryginalnym porządnym wachaczu. Ja bym tego nie robił na Twoim miejscu. Jak Ci wsadzi chińczyka to za 2 miesiące wrócisz do niego.


  • 0

#34 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:08, 30.12.2016

To chyba nie cały. Górny prawy, płace 250 za samą cześć

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#35 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 13:31, 30.12.2016

dowiedz sięjakiej firmy wsadza Ci wachacz. W nqaszych wachaczach rzadko coś się wyrabia oprócz sworzni, które można wymienić na dobrych zamiennikach,nie trzeba całego wymieniać


  • 0

#36 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:14, 30.12.2016

Jeżdżę po Bydgoszcz aktualnie i uwierz ze tu te wahacze mogą mieć problem. Zwlaszcza że jestem tu 2 Ra,

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#37 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:24, 30.12.2016

To Twój samochód i zrobisz co chcesz, ja Ci tylko radzę, ameryki nie odkrywam, milion razy lepiej jest w oryginalnym wymienić sam sworzeń niż kupować cały zamiennik.


  • 0

#38 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:56, 30.12.2016

Delphiego, niestety był cały do wymiany

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#39 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:14, 30.12.2016

I przeszło ?
  • 0

#40 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:35, 30.12.2016

Już sprawdzam:)

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#41 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:31, 30.12.2016

I h*j dalej trzęsie i ściąga...

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#42 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:37, 30.12.2016

wahacz dobrze że wymienił jak był popsuty, ale na hamulcach to poległ, a to są naprawdę proste sprawy, dobrze wszystko wyczyścić przesmarować i pomierzyć bicie tarcz, straszna mi filozofia.


Użytkownik Maxell edytował ten post 17:38, 30.12.2016

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#43 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 30.12.2016

Też tak. Myślę, ale zaraz jadę w trasę i nie dam rady

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#44 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 234 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:23, 30.12.2016

Cóż narazie poczekam, bo wymieniając w ciemno narazie ciężko, potrzebuję kogoś kto ma miernik bicia piasty

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#45 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2651 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:03, 30.12.2016

takie cos by Ci się przydało http://allegro.pl/ze...6637394435.html . Ja sam sobie wymieniam tarcze i klocki i jak na razie nie potrzebowałem takiego przyrządu, ostatnio jak kupiłem accorda takiego jak Ty masz to na przodzie były nówki tarcze a że accord był z niemiec to w głowie mi sie nie mogło zmieścić że takie zajebiste drgania są przy hamowaniu (jak ten niemiec jeździł tym autem), i nie mierzyłem żadnego bicia tylko kupiłem dobre nowe tarcze i klocki i sam zmieniłem, ale to dobrze wyczyściłem druciakiem na kątówce piasty tak że świeciły się jak psu nie powiem co, następnie śruby pływające pomimo że były nasmarowane to wszystko zdarłem tym samym druciakiem na kątówce do gołej blachy i sam sobie nasmarowałem je tym plastilube, blaszki na zaciskach też zdemontowałem i to samo, roboty było trochę ale jak wszystko poskręcałem to (pomimo że w instrukcji jest żeby pierwsze 200km jeździć spokojnie) to pierwsze co to na ekspresówke i but i przy 180km/h po heblach i auto pięknie płynnie hamuje, bo prawdę powiedziawszy jakbym po 200km dopiero dowiedział się że jakieś bicie jest to bym sie z deka wkurzył, a tak to jakby od razu to bicie wyszło to uratował bym jeszcze te tarcze i klocki, a jak oddawałem wcześniejsze auta do mechaników to jeden mechanik popsuł mi abs (jak oddawałem auto do mechanika to nigdy mi się abs nie świecił podczas jazdy a po robocie abs się świeci, i tłumaczenie mechanika było takie że może mi rozebrac z powrotem te hamulce i pokazać że wszystko jest dobrze zrobione) , drugi raz to była moja wina bo tanie tarcze kupiłem i po miesiącu tylna tarcza dostała bicia to jak reklamowałem tarcze to mi nie uznali reklamacji bo powiedzieli że tarcza rozgrzała sie przy hamowaniu i wtedy musiałem w kałuże wody wjechać, a ja na to że no kurnia a jak deszcz pada to co? mam autem nie jeździć? ale to moje gadanie nic nie dało bo i tak reklamacji nie uznali, i od tamtej pory sam sobie zmieniam tarcze, klocki olej i jakieś drobne naprawy, nawet rozrząd ostatnio po mechaniku poprawiałem bo on wiedział lepiej jak to sie naciąga (a akurat w hondach nie naciąga sie rozrządu) i wydrukowałem mu nawet screeny z serwisówki jak ma naciągnąć rozrząd, to jak poszedłem odbierać auto to śmiał się i powiedział że przydały mu się te moje screeny bo w piecu sobie nimi rozpalił, a rozrząd tak mocno dojebał że nową pompe wody słychac było na drugim końcu miasta.


Użytkownik Maxell edytował ten post 19:51, 30.12.2016

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq