Skocz do zawartości


Zdjęcie

Drgania podczas hamowania. Accord vi

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
66 odpowiedzi w tym temacie

#16 wojbur2

wojbur2
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Brzozowa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Accord VI
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:24, 28.12.2016

Ja też mam w swojej hondzie bicie podczas hamowania. Tarcze były mierzone. Zbieżność i geometria jest w porządku jak również i piasta. Wszystko było przepatrzone. Na diagnostyce powiedzieli mi, że nie wiedzą co to może być, więc jestem w kropce. 



#17 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Klubowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:50, 28.12.2016

Tarcza może bić po rozgrzaniu. Na zimno może nie mieć bicia.



#18 kryniek

kryniek
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Węgrów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:59, 28.12.2016

Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby nowe tarcze były krzywe więc wadę fabryczną raczej wykluczam.

Rozebrałbym wszystko jeszcze raz i sprawdził czy pomiędzy piastą a tarczą nie ma jakichś zanieczyszczeń

(piasek, rdza itp.) Jeśli są wżery i piach trzeba wszystko wyczyścić szczotką drucianą ("majstrom" oczywiście zawsze

się śpieszy).

Czujnik zegarowy do pomiaru bicia niewiele osób posiada, ja się jeszcze nie dorobiłem :mrgreen:

Wizualnie możesz sprawdzić partyzanckim sposobem.

Trzeba podlewarować samochód tylko żabą, w żadnym wypadku podnośnikiem z wyposażenia.

Zabezpieczyć samochód kobyłką lub pieńkiem o odpowiedniej wysokości.

Zaciągnąć ręczny hamulec, uruchomić silnik i włączyć 1 lub 2 bieg. Spokojnie, samochód nie odjedzie.

Mechanizm różnicowy powoduje że uniesione koło będzie się obracać (lub tarcza jeśli koło zdjęte)

Niewiele osób wie ale przyczyną mogą też być wypracowane przeguby napędowe które nie "pukają"

na skręconych kołach ale mogą wpadać w wibracje z powodu luzów.


Stag 300 Premium, KME Silver, Hana 2000 czerwone, wlew pod klapką, zb. 55 l


#19 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:51, 28.12.2016

Dzięki panowie, parę rzeczy do sprawdzenia jest, może jak uswiadomie mechanika to wkoncu będzie ok.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

#20 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:21, 28.12.2016

Często mechanicy wiedzą swoje i wytłumaczyć im coś logicznego, to jak kijem zawrócić rzeke...



#21 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:05, 29.12.2016

Masz rację

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

#22 toki

toki
  • Klubowicz
  • 1263 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 20
Super

Napisano 00:54, 29.12.2016

panowie, czujnik zegarowy z podstawą kosztuje grubo poniżej 100zł, także nie jest to kosmiczny wydatek, no tylko e rzadko go się wykorzystuje:-). Ale za pomiarbicia tarcz i piast u mechanika trzeba minimum pewnie z 50 zapłacic



#23 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:32, 29.12.2016

Pewnie masz rację, chyba faktycznie na zimnym mi nie bije

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

#24 toki

toki
  • Klubowicz
  • 1263 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 20
Super

Napisano 14:31, 29.12.2016

tomek, dobrze oprócz tarczy sprawdzić też bicie na piaście



#25 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:45, 29.12.2016

Jutro idzie do. Mechanika, a mojego zjebie bo "wymienimy tarcze będzie ok"

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

#26 toki

toki
  • Klubowicz
  • 1263 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 20
Super

Napisano 15:24, 29.12.2016

to reklamuj że nie jest ok, ciekawe co powie? A jeżeli to wina tarcz to jak je masz zareklamować jak nie było robionych pomiarów bicia



#27 accord034

accord034
  • Moderator
  • 2675 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:H
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:57, 29.12.2016

A na starych tarczach też było bicie?

#28 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:38, 29.12.2016

Tak, ale mechanik mówił że to tarcze i je wymienił, nie wiem co zrobi to jego problem

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

#29 toki

toki
  • Klubowicz
  • 1263 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 20
Super

Napisano 22:08, 29.12.2016

jeszce jedno mi  przyszło do głowy, ile przejechaleś na tych tarczach nowych?



#30 tomek1613

tomek1613
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:09, 29.12.2016

Oj już z 1k ponad

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq