XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 22:13, 29.12.2016
#17
Napisano 23:40, 29.12.2016
Skrzypieć dolny może najszybciej ,bo to on z całego zawieszenia przenosi największe siły
jakieś badania specjalistyczne przeprowadziłeś na ten temat?
sworzeń - który z założenia, jest elementem tłumiąco-łączącym, i waży mniej niż 1 kg przenosi największe siły?
z całym szacunkiem, ale przez właśnie takie teorie słabo mi się czasami czyta to (i inne) forum.
napisałem już wcześniej o tej dziwacznej logice tu zaprezentowanej:
"skrzypi?! WYMIEŃ SWORZEŃ!" ; "szarpie na gazie?! WYMIEŃ ŚWIECE!" ; "nie odpala?! AKUMULATOR!" ; "stuka w prawym tylnym kole?! USZCZELKA POD GŁOWICĄ!"
Czy ktoś, kto w ciemno radzi wymieniać sworznie dolne, zwróci autorowi pieniążki jeśli skrzypienie nie ustanie?! "NIE,BO MU ŻYCIE MOŻE URATOWAŁEM - A CO JAKBY MU SIĘ URWAŁ!?".
polecam się zastanowić zanim ktoś po raz kolejny napisze, że jak coś skrzypi z przodu to na 100% sworzeń dolny...
#18
Napisano 00:14, 30.12.2016
Nikt nie piszę ,że 100 % Jak byś nie zauważył napisałem Najczęściej.
Accorda mam od 2002 r .Na forum związanym z accordem od 2005 2004 ?
Wszystkie mają taką samą budowę sworznia
Sorry ...ale wymienili podczas takich akcji więcej sworzni niż ty zrobiłeś km tym accordem.
Po części można powiedzieć ,że przeprowadziłem badania właśnie w ten sposób . i jakby się dziwne wydawało najczęstszym winowajcą jest sworzeń
Oczywiście zdarzają się różne przyczyny skrzypień. To chyba normalne i nkt tego nie kwestionuje.To ma na celu jak najszybszą kontrolę sworznia w celu upewnienia się ,że to nie ON.
Radzę się również zastanowić wypisując takie dyrdymały i rzucać się jak szczerbaty ma suchary.
....i kolego geto90 pewnie dziękuje ci za rzeczową pomoc
W skrócie .."coś mu skrzypi w zawieszeniu"":-)
Użytkownik Wlodar edytował ten post 00:20, 30.12.2016
#19
Napisano 00:17, 30.12.2016
"sworzen -ktory z zalozenia jest elementem tlumiaco-laczacym" chyba mylisz to z tuleja metalow-gumowa, sworzen o ktorym piszemy dzwiga ponad 25% ciezaru auta, a na pewno nie ma wlasciwosci tlumiacych. Nikt tu nie twierdzi ze to na 100% skrzypi ten sworzen, jednak najczesciej to on daje taki efekt. Wiadomo kazdy robi ze swoim autem co chce i na wlasna odpowiedzialnosc i na forum staramy sie pomoc w zdiagnozowaniu usterki i co z tym zrobic, przynajmniej ja tak to odbieram.
#20
Napisano 00:17, 30.12.2016
blow dobrze prawi, polac mu! U mnie za skrzypienie w podobnych sytuacjach odpowiadal gorny wahacz. Takze teoria, ze jak cos skrzypi z przodu to na 100% jest to sworzen jest wyssana z palca.
#21
Napisano 00:25, 30.12.2016
Górny skrzypi w 1-2% .Tylko górny to se może skrzypieć i tyle .Dolny jak skrzypnie to przegubu wewnętrznego będziesz szukać w polu (jak dobrze pójdzie)
Użytkownik Wlodar edytował ten post 00:26, 30.12.2016
#22
Napisano 00:30, 30.12.2016
Haha Wlodar sluszna uwaga z tym przegubem wewnetrznym .
#23
Napisano 00:36, 30.12.2016
Na spokojnie wysyłam Cie wlasnie na wakacje za ten tekst.Blow nie wysilaj ..sie.. i na spokojnie.
Radzę się również zastanowić wypisując takie dyrdymały i rzucać się jak szczerbaty ma suchary.
Chrishonda-a co robi ten sworzeń? Łaczy zwrotnicę z wahaczem tak? A jak to robi,że to łączenie nie stuka? Czyżby swoją konstrukcją tłumił?
No to łączy i tłumi,czy nie...?
Oczywiscie robi coś wiecej i dlatego nie ma tam zwyklej sruby-ale to wyjasnienie mojego skrótu myślowego.
Napisalem wbrew temu co kolega Wlodar twierdzi,wyraźna i rzeczową porade co autor powinien zrobić zamiast wróżyć z fusów i wymieniać w ciemno,bo "większość" tak ma.
#24
Napisano 01:14, 30.12.2016
No nie tlumi, bo nie ma w swojej budowie materialu pochlaniajacego drgania czyli gumy, jest elementem prowadzacym kolo, przenoszacym sily z kola na reszte auta i dzwigajacym1/4 jego masy, ale mniejsza o szczegoly.
Z fusow nie ma co wrozyc to fakt, ale akurat w przypadku uszkodzenia tego elementu mozna narobic sobie najwiecej szkod. Jak sie urwie lacznik stabilizatora to sie nic wiekszego nie stanie, to samo z tulejami metalowo-gumowymi -wahacz nie odleci.
A to ze ciezko go zdiagnozowac, bo nawet gdy nie wykazuje luzu to potrafi sie juz zacierac, zaleca sie wymiane zwlaszcza po slusznym przebiegu. U mnie z lewej strony mam jeszcze oryginal, przebieg 240 tys, z prawej zaczal potrzaskiwac, kupilem 555, rozebralem zawiech. Przyjrzalem sie temu sworzniu, niewykazywal zadnego luzu, obracal sie lekko. Postanowilem nie wymieniac go myslac w koncu to oryginal. Wymylem w srodku, wrzucilem nowy smar i zlozylem wszystko do kupy. Po bodajze 3 miesiacach zaczal cholernie skrzypiec i kierownica wyraznie tezej chodzic, a bylem 200 km od domu. Wracalem z dusza na ramieniu, po powrocie od razu wymiana, cisza i spokoj.
Poprostu Panowie trzeba tego pilnowac, oryginalne sa bardzo trwale ale nie wieczne.
#25
Napisano 20:11, 30.12.2016
wieczne nie są pewnie, ale jak ktoś ma dobre oem i niepotrzebnie wymieni na coś w stylu yamato itp to może sobie narobić więcej szkody niż pożytku. Ale tu zostały wybrane 555 więc nie ma tego problemu.
#26
Napisano 20:39, 30.12.2016
Co do jakosci 555 mam watpliwosci. U mnie nie wytrzymaly nawet 25kkm... Ale to juz inny temat
#27
Napisano 23:18, 30.12.2016
3 lata i niecale 50 tys km
Dziękuję dobranoc
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#28
Napisano 23:30, 30.12.2016
Guma pękła przed czy po zdejmowaniu?
#29
Napisano 23:57, 30.12.2016
Zawsze to mozna kupic oem, teraz sa juz dostepne, ale z drugiej strony wazne ze sie nie ukrecil.
#30
Napisano 08:26, 31.12.2016
Trzy razy skrzypiało, właściwie dwa, bo za pierwszym razem wymieniłem prawy, lewy. Niedawno prawy Delphi zaskrzypiał 50 tyś.km przelatał wymieniłem na ctr. Lewy został. Tak więc u mnie na 100 % jak skrzypi to dolny sworzeń
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych