Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wyleciał sworzeń ze zwrotnicy- co wybrać? Ankieta

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
474 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Jakie sworznie i tuleje

To jest publiczna ankieta. Inni użytkownicy będą mogli zobaczyć twój oddany głos

Jakiej marki sworznie polecacie?

Nie możesz zobaczyć wyników tej ankiety dopóki nie oddasz głosu. Proszę zaloguj się i oddaj głos by zobaczyć wyniki.

Jakiej marki tuleje wahaczy polecacie?

Nie możesz zobaczyć wyników tej ankiety dopóki nie oddasz głosu. Proszę zaloguj się i oddaj głos by zobaczyć wyniki.
Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#466 podlez

podlez
  • Klubowicz
  • 807 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:17, 04.09.2020

Ja bym pytał haparts. Mają wiedzę to jak chcą to się nią podzielają.
  • 0
<p>Moje szybsze wozidło: EG9+ <a data-ipb='nomediaparse' href='<a href='http://www.accordklu...24067&start=0''class='bbc_url' title=''>http://www.accordklu...</a><br></a><br />
jest CN2 <a data-ipb='nomediaparse' href='<a href='http://www.accordklu...571213#571213''class='bbc_url' title=''>http://www.accordklu...</a><br></a><br />
Jest i trzecia Honda>> LOGO <a data-ipb='nomediaparse' href='<a href='http://www.accordklu...4-honda-logo/''class='bbc_url' title=''>http://www.accordklu...go/</a></p></a>

#467 kapalus

kapalus
  • Klubowicz
  • 105 postów
  • Skąd:Wrocław, Göteborg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type S, CM2
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:24, 13.09.2020

Dodatkowe 2 pytania w kwesti sworzni. 
 
Pierwsza sprawa: Jak wyżej opisywałem w lutym wypadł mi sworzen Mayle z lewej strony i na szybko miałem założony Sidem. Tydzień temu wreszcie siadłem do tematu i założyłem OEM sworznie i tuleje na obie strony i tu zaczyna się zagłozdka. 
Z prawej (było Meyle, ale sprawne) sworzeń OEM pasował idealnie, wciskany na prasie jak należy (również Meyle było wycisnięte na prasie).
Z lewej (był Sidem od lutego, wcześniej pechowe Meyle) sworzen OEM praktycznie "wpadł" w zwrotnicę. Zagłozdka: czy istnieje prawdopodobieństwo, że trafił się sworzen OEM w minimalnym niedomiarze? Wydaje mi się to nieprawdopodobne, ale nie niemożliwe. Pomiar mikromierzem pokazuje różnicę 0,2mm pomiędzy OEM, a SIDEM (OEM jest chudszy). Na razie założyłem SIDEM z powrotem i właśnie dostałem nowy OEM, ale jeszcze nie miałem okazji go zmierzyć. Oczywisce jest opcja zwrotnicy do wymiany, ale Meyle siedzialo ciasno, Sidem siedzial ciasno, a tu nagle taka niespodzianka z OEM.
 
Druga sprawa: z lewej strony musiałem demontować całą półoś, bo pół roku temu guma na przegubie była rozerwana i założone byo tzw. "byleco", zeby do Polski wrocic, w dodatku opaska zjechała i smar mialem wszedzie, ale nie w przegubie. Wczoraj zobaczyłem plamki oleju "czerwonego" pod autem, czyli zdaje się ze skrzyni i strzelam, ze z uszczelniacza przy wlocie polosi do skrzyni - jego nie wymienialem, ale pewnie powinienem, przejechane mam 206 tys. Moze ta "zsunieta" opaska krecac sie uszkodzila ten simering, ale wczesniej nie kapalo i nie bylo tez nic widac. Jakies opinie? Oleju w skrzyni poki co widocznie na miarce nie ubylo, stad tez moje "zastanawianie" sie.

  • 0

#468 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 7911 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 78
Wzorowa

Napisano 19:29, 13.09.2020

Sworzeń sidem wszedł na siłę i teraz masz problem. Sprawdź PW.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#469 kazik2_h9w3

kazik2_h9w3
  • Klubowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:28, 13.09.2020

Czerwony płyn nie byl tez w wspomaganiu?


  • 0

#470 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2783 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 37
Super

Napisano 20:36, 13.09.2020

Nie był ale może być.
  • 0

#471 kapalus

kapalus
  • Klubowicz
  • 105 postów
  • Skąd:Wrocław, Göteborg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type S, CM2
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:43, 13.09.2020

We wspomaganiu tez czerwony, sprawdzilem i nic nie ubylo. 

 

A jesli chodzi o "Sworzeń sidem wszedł na siłę i teraz masz problem." - teraz wchodzil "normalnie", jak OEM ppo prawej, ale jak wszedl w lutym za pierwszym razem? Nie mam pojecia, to niestety dzialo sie w warsztacie Szwecji po awarii. Na mikrometrze roznice widac jak pisalem, ale nie porownalem obu OEM'ow. Szkoda, ze zaczalem montaz od prawej strony. No nic, zobaczymy. 


  • 0

#472 aikon.ok

aikon.ok
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:17, 17.11.2020

Panowie mam przelatane 465 tys. km i przerabiałem temat dolnych sworzni parokrotnie.

Niestety nie wymieniałem parami tylko wedle potrzeby.

 

Lewy: OEM wytrzymał 150 tys., 555 przelatał ponad 200 tys. km, CTR po 100 tysiącach nadal ok ale przy 450 tys. wymieniłem profilaktycznie razem z prawą stroną na 555

 

Prawy: OEM wytrzymał 210 tys. Dokuji TL0091 kolejne  220 tys. km, Yamato po 25 tys. pęknięta gumka i przy 450 tys. założyłem 555 

 

Natomiast przednie łączniki drążka stabilizatora CTR CLHO-29 przejechały 250 tys km i nadal były ok. Wymieniłem razem z gumami oczywiście na CTRy.

 

Co do wahaczy górnych przednich to aktualnie mam lewy Dokuji z przebiegiem 250 tys i prawy Lemforder z podobnym przebiegiem ale już pękniętą gumą na tulei.

Co zastanawiające oba OEMy zmieniłem na Dokuji i po około 50 tys km padły tuleje,  jestem pewny że były źle zamontowane. 

 

Wracając do tematu co skrzypi ?

 

Nowe łączniki i gumy stabilizatora, wymienione sworznie zwrotnicy oraz drążki i końcówki magla a nadal skrzypi na poprzecznych nierównościach.


  • 0
Radek

#473 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 645 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:40, 25.11.2020

Zaglądnąłem w notatki i mam na prawym dolnym sworzniu 90 tyś. Na lewym 100 tyś. przebiegu i założone CTR CBHO-6 w VI . Niemożliwe bym się pomylił przy zapisywaniu. Co zamawiać ? Jeżeli wszędzie do VI dedykują CTR CBHO-26.
Góra to raczej bez dyskusyjne CTR CBHO-14, wahacze oryginalne.

Wysłane z mojego SM-T580 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#474 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4894 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport GT
  • KM:190??
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombiwar
Reputacja: 82
Wzorowa

Napisano 10:58, 25.11.2020

CBHO-6 

CBHO-26 to te same sworznie 

jedynie w CBHO-6 jest dołożony seger bo ten sworzen jest dedykowany do 5 gena accorda ale pasuje do 6 gena

 

a górny polecam CBHO-28 bo jest o średnicy 35,5 mm a nie 35 ;) 


  • 1

#475 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:06, 25.11.2020

Ten cbho-28 pasuje również do VIII gena?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq