Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wyleciał sworzeń ze zwrotnicy- co wybrać? Ankieta

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
460 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Jakie sworznie i tuleje

To jest publiczna ankieta. Inni użytkownicy będą mogli zobaczyć twój oddany głos

Jakiej marki sworznie polecacie?

Nie możesz zobaczyć wyników tej ankiety dopóki nie oddasz głosu. Proszę zaloguj się i oddaj głos by zobaczyć wyniki.

Jakiej marki tuleje wahaczy polecacie?

Nie możesz zobaczyć wyników tej ankiety dopóki nie oddasz głosu. Proszę zaloguj się i oddaj głos by zobaczyć wyniki.
Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#451 grzybu

grzybu
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:33, 27.06.2020

Są lepsze firmy jak ctr czy OEM.

 


Sorry za OT... a tak z ciekawości, masz jakieś oponie na temat tulei CTR-a ? Bo są dostępne dolne przednie wahacze CTR-a w cenia podobnej do kompletu OEM tulei 


  • 0

#452 ślepak

ślepak
  • Administrator
  • 3549 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 164
Wzorowa

Napisano 22:07, 27.06.2020

Dolne tuleje wszystkie mam u siebie oem założone, za to górne wahacze kompletne  CTR i jest spokój :) 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif


#453 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1664 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 38
Super

Napisano 22:48, 27.06.2020

Powiem Wam jedno, że coraz bardziej przekonuję się do Delphi, wprawdzie nie dolne mam, ale górne sworznie zamontowane wraz z wahaczami od tego producenta, zrobione 40 tys. kilometrów i żadnych luzów nie ma na obecną chwilę.
Wiadomo, że górny sworzeń z wahaczem to nie dolny jest ale, zawsze to jakiś wyznacznik też jest.

W VI miałem zamontowane z tej mniej nadwyrężanej strony - od kierowcy - delphi i wymieniane były przy 40k km bo miały luz. Śmiem twierdzić, że luz był znacznie wcześniej, bo pukanie był od dawana. Nie przypuszczałem, że to juz sworzeń więc szukałem gdzie indziej. Wymieniłem oba, z drugiej strony natomiast był CTR z przebiegiem 80k i był bez luzu. Aaa i jazda w 80% ekspresówkami. 


  • 0

#454 piotrek18tw

piotrek18tw
  • Klubowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:160
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:52, 27.06.2020

Panowie, ja wiem, że może to jest faktycznie czasem duży koszt... Ale do 8gena komplet OEM tulei (3 sztuki) i sworznie zwrotnicy 555 na obie strony w ósemce (czyli łącznie 8 części) to koszt ok. 600zł. Części te wyrzymają przynajmniej 30tys. km. Czyli przynajmniej rok, dwa lata jazdy. Czy inwestycja 600zł na dwa lata to naprawdę aż tak dużo, że warto ryzykować i zamiast tego ładować części 2x tańsze, które mogą paść po 1/3 tego dystansu?

 

Jest takie powiedzonko, "biednych ludzi nie stać na tanie rzeczy". Więc nie dziadujmy ;)


Użytkownik piotrek18tw edytował ten post 23:53, 27.06.2020

  • 2

1992 Honda Accord CB3 R.I.P   / / /   1991 Honda Accord CB3 R.I.P   / / /   1991 Honda Civic EC8 (sprzedana)
1999 Honda Accord CG2 (x2)
1992 Honda Accord CB3

2009 Honda Accord CU3


#455 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1564 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 44
Super

Napisano 05:31, 28.06.2020

555 też się uszkadzają - skrzypią. Ja mam 555 od 3 lat i 50tys km, wciąż są dobre bez luzu i skrzypienia, ale trochę żałuję że nie kupiłem jednak oryginalnych.
  • 0

#456 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Prabuty
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 07:17, 29.06.2020

Powiem Wam jedno, że coraz bardziej przekonuję się do Delphi, wprawdzie nie dolne mam, ale górne sworznie zamontowane wraz z wahaczami od tego producenta, zrobione 40 tys. kilometrów i żadnych luzów nie ma na obecną chwilę.
Wiadomo, że górny sworzeń z wahaczem to nie dolny jest ale, zawsze to jakiś wyznacznik też jest.

Słyszałem, że delphi produkuje też części samochodowe w Polsce.


  • 0

#457 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 689 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 09:24, 29.06.2020

Delphi jest dobre jak ktos szykuje auto na handel. Nowe, czyste i na chwile...
  • 0
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie

#458 Heromin

Heromin
  • Moderator
  • 570 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:57, 29.06.2020

Nie przesadzajmy z tym Delphi że tylko na handel, nawet jeśliby tylko wytrzymało to 40 tys kilometrów to i tak nie jest źle za cenę, którą zapłaciłem.
Trochę ponad rok jeżdżę, 40 tys. kilometrów, jest spokój bez żadnych luzów i na razie jest ok.
Wprawdzie załatwił mi to kolega który przy częściach pracuje i nie wiem ile kosztuje w detalu, bo mi wyszło za dwa te dwa całe kompletne Delphi wahacze ze sworzniami niecałe 260 złotych, więc co tu narzekać, za całe kompletne a nie za same sworznie ta cena...
  • 0

#459 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 689 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 15:12, 29.06.2020

Montuje Delphi tylko wtedy gdy klient sam. Mi to przywiezie. Rekord to 2 miesiace i blisko 5 tys kilometrow - chodzi o koncowki drazkow kier i sworznie. Jakiez to bylo zdziwienie klienta, ze tak szybko sie wysypalo jezdzac tylko po samej Warszawie i okolicach
  • 0
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie

#460 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2756 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 37
Super

Napisano 15:14, 29.06.2020

Ten zestaw OEM (sworzeń dolny i 3 tuleje) to jest minimum 100 tyś kilometrów.
Dolny sworzeń bliżej 200 jak 100 tyś km.

Użytkownik Sacrum edytował ten post 15:15, 29.06.2020

  • 0

#461 podlez

podlez
  • Klubowicz
  • 793 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:00, 30.06.2020

OEM tuleje u mnie 400tys. Założyłem znów OEM i pewnie juz nie zaglądnę tam. Sworznie dół ctr wymieniam co 100tys i to zapobiegawczo, bo luzu nie mają.
  • 0
<p>Moje szybsze wozidło: EG9+ <a data-ipb='nomediaparse' href='<a href='http://www.accordklu...24067&start=0''class='bbc_url' title=''>http://www.accordklu...</a><br></a><br />
jest CN2 <a data-ipb='nomediaparse' href='<a href='http://www.accordklu...571213#571213''class='bbc_url' title=''>http://www.accordklu...</a><br></a><br />
Jest i trzecia Honda>> LOGO <a data-ipb='nomediaparse' href='<a href='http://www.accordklu...4-honda-logo/''class='bbc_url' title=''>http://www.accordklu...go/</a></p></a>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq