Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wyleciał sworzeń ze zwrotnicy- co wybrać? Ankieta

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
536 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Jakie sworznie i tuleje (252 użytkowników oddało głos)

Jakiej marki sworznie polecacie?

Nie możesz zobaczyć wyników tej ankiety dopóki nie oddasz głosu. Proszę zaloguj się i oddaj głos by zobaczyć wyniki.

Jakiej marki tuleje wahaczy polecacie?

Nie możesz zobaczyć wyników tej ankiety dopóki nie oddasz głosu. Proszę zaloguj się i oddaj głos by zobaczyć wyniki.
Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#61 andimax16

andimax16
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:38, 09.03.2017

Serwis Bosch będzie odpowiadał za właściwy montaż elementu jeżeli producent części stwierdzi że usterka wynikła z nieprawidłowego zamontowania sworznia.
Pewnie będzie trzeba wymontować sworzeń i odesłać na ekspertyzy.
Musisz się uzbroić w cierpliwość bo pewnie będzie papierologi sporo.
  • 0

#62 Porucznik91

Porucznik91
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:43, 09.03.2017

Ile to wszystko może potrwać przy dobrych wiatrach?


  • 0

#63 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:14, 09.03.2017

Ile to wszystko może potrwać przy dobrych wiatrach?

obawiam się ze ... co prawda ja zawodowo nie z tej branży ale sytuacja podobna z która się czasem stykam, Producent/dystrybutor (bo pewnie z producentem to raczej nie będzie nawet kontaktu albo to CHRl) stwierdzi ze wina montażu ,a serwis będzie stawał murem ze dobrze założyli i nie będzie winnego , nikomu nie będzie uśmiechać się wysupłać parę stówkę z kieszeni. Absolutnie nie chce deprymować do dalszej walki , nawet zachęcam ale chyba life is brutal bardziej tu pasuje albo zaangażowanie od razu jakiegoś obeznanego  w temacie  prawnika bo szkoda czasu na to inaczej.

Powodzenia.

Zdrowko !


  • 0

#64 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:46, 09.03.2017

Póki co na  zamów mszę dziękczynną że możesz jeszcze z nami pisać :) Chyba pojadę jutro obadać swoje CTR zamontowane ok 60 tyś temu. Generalnie walcz o swoje dobrze, masz na to papiery a to daje  już jakiś punkt zaczepienia 


  • 0

#65 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 23:08, 09.03.2017

Na wszelki wypadek podrzucam autorowi wątku temat Informacja na temat przednich sworzni dolnych w Hondzie.

Najważniejsze, że nikomu nic się nie stało.

Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#66 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 23:41, 09.03.2017

Ale, dolny sworzeń zwrotnicy czy jak go zwał, zawsze daje symptomy zużycia. Porucznik też je miał

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#67 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 00:02, 10.03.2017

Hehe w sumie w serwisie powiedział mi że szedł tam oryginał także nie wiem za 80zł kupi oryginalny sworzeń?

W tym serwisie Bosch tak powiedzieli ? Oryginał to mało Kto wie jak Firma produkuje ..tylko bardziej zainteresowani tematem.Możesz ich spytać tak z ciekawości skąd mają tę tajemną wiedze ?


  • 0
                       

#68 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 07:44, 10.03.2017

Mój Yamato wytrzymał kilka miesięcy-uparty mechanik twierdził, że to dobre części.  Po 12 tys. luz ogromny. Dzięki Bogu na czas to zauważyłem :) 

 

Zbieraj faktury z napraw. Walcz o swoje. Ja bym próbował.


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#69 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:43, 10.03.2017

Dowiedział się ,że po 12 tyś zrobiła się grzechotka ? Jak to skomentował :-)
  • 0
                       

#70 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:51, 10.03.2017

Drążek kierowniczy, półośka, przewód hamulcowy na złom. Wszystko odstawić do ASO, potwierdzenie rzeczoznawcy jeszcze przed demontażem. Faktury, potwierdzenia, papiery i do sądu. Bez sprawy sądowej nie będzie niczego, najwyżej zwrot kasy za sworzeń.

 

Będzie trwać długo, nie ma gwarancji, ale jest szansa. Kwestia tego, jak bardzo się chce. Zadośćuczynienie powinni też wypłacić, zależy od tego co prawnik wyciągnie.


  • 0

#71 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:53, 10.03.2017

A jest dolny sworzeń w oryginale dostępny? Bo jeszcze nie widziałem. Nawet w ASO kiedyś pytałem i mi zaproponowali zamiennik..
  • 0

#72 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:01, 10.03.2017

A jest dolny sworzeń w oryginale dostępny? Bo jeszcze nie widziałem. Nawet w ASO kiedyś pytałem i mi zaproponowali zamiennik..


O który gen pytasz??
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#73 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:43, 10.03.2017

Vii
  • 0

#74 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 23:25, 10.03.2017

Hej :)
Jak najbardziej jest, a jego koszt to ok. 250zł/szt...
W ASO też są elastyczni i wiedzą, że 1/10 zdecyduje się na 2-3 razy droższy OEM...
Nigdzie poza ASO nie dostaniesz części OEM - szczegóły w informacji o dolnych sworzniach w Hondzie (produkowane są na wyłączność).

Pozdrawiam
Tomek

P.S. jak będę przed wyborem (to już chyba niedługo, bo 207k km na blacie mimo, że żadnych objawów nie ma) to też wybiorę OEM - niby 300zł drożej, ale spokojna głowa 'na zawsze'...

wysłane z fona
  • 0

#75 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 00:42, 11.03.2017

Bo tylko 1/10 wie, że sworzeń jest "rozrywany" przez ciężar auta i jego wyskoczenie kończy się tak :( :

http://www.accordklu...rzeń-z-wahacza/


Użytkownik klosz007 edytował ten post 00:43, 11.03.2017

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq