Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Sworzeń zwrotnicy? Proszę o pomoc.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
73 odpowiedzi w tym temacie

#61 Raffa

Raffa
  • Forumowicz
  • 1 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:23, 14.02.2020

U mnie świeżo po wymianie na ctr, pytaj wolka o sworznie.


  • 0

#62 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 592 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 14:47, 14.02.2020

W środę zmienialem w swoim Accordzie sworznie zwrotnicy. Miałem zalozone Blue printy, wytrzymały 15tys i na jednym luz był tak duży, że całe szczescie, że się nie wypial. Teraz wsadzilem, yamato bo tylko to było na szybko na miejscu. Skontroluje je za 5000km, jak będę zmieniać olej. Zobaczymy jak będą się sprawowowac, bo gdzieś na tym forum czytałem, że ktoś TRW, Lemforder i kilka innych głównych marek uznawał, za coś co nie powinno trafić do sprzedaży pomimo tego, że te firmy czesto robią podzespoły na pierwszy montaż do europejskich marek...
  • 0
Najlepiej żyć w milczeniu...

#63 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1489 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 37
Super

Napisano 15:34, 14.02.2020

Z tego co pamiętam kilku osobom Yamato odpadły pomiędzy 10 a 15tys km użytkowania.
  • 0

#64 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 592 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 16:58, 14.02.2020

Będę mieć je na oku. Wolałem założyć te niż jeździć na zużytych na Maxa.
  • 0
Najlepiej żyć w milczeniu...

#65 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4295 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 123
Super

Napisano 17:13, 14.02.2020

Znam osobę co ma już 70kkm yamoto.. Ja dowaliles smaru, powinno być ok
  • 0
wyszukanie aut typowo pod zamówieniemechanika: regulacja luzu zaworowego wszystkie Hondy, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników - etc, zapraszam na pw

#66 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 592 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 17:25, 14.02.2020

Ściągnąłem przed montażem osłone gumowa, było dość duzo smaru. Nie dokladalem. Jako że to mój prywatny samochód a nie klienta, pozwolę sobie z nimi na eksperyment z moim stylem jazdy. Dziennie robię blisko 70km w obie strony do roboty, droga dość sporo dziurawa, także potestuje sobie je
  • 0
Najlepiej żyć w milczeniu...

#67 przemkowal

przemkowal
  • Klubowicz
  • 7590 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 55
Super

Napisano 18:01, 14.02.2020

Skontroluj za 2 tys :)
I miej od razu kupione ctr lub 555
  • 0

#68 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 592 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:29, 14.02.2020

Pożyjemy zobaczymy
  • 0
Najlepiej żyć w milczeniu...

#69 przemkowal

przemkowal
  • Klubowicz
  • 7590 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 55
Super

Napisano 21:40, 14.02.2020

Poczytaj temat podleza jak nagle bez ostrzeżenia mu yamato wyleciało
  • 0

#70 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 592 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 08:18, 15.02.2020

Wszystkim każda firma wylatuje
  • 0
Najlepiej żyć w milczeniu...

#71 muloj

muloj
  • Forumowicz
  • 226 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:06, 15.02.2020

Mlodylonek a ja w poprzedniej hance zmieniłem na 555 i po 10kkm obydwa padły.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#72 przemkowal

przemkowal
  • Klubowicz
  • 7590 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 55
Super

Napisano 17:36, 15.02.2020

Duże znaczenia ma montaż i to czy jest smar pod gumą. Jak nawet delikatnie gumkę uszkodzisz to woda wypłuka smar i szybko padnie nawet oem
  • 0

#73 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4295 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 123
Super

Napisano 13:51, 16.02.2020

Dokładnie, dlatego zawsze ściągam gumkę przed montażem.. A montuje prasa śrubowa a nie tak jak co poniektórzy - młotkiem..
  • 0
wyszukanie aut typowo pod zamówieniemechanika: regulacja luzu zaworowego wszystkie Hondy, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników - etc, zapraszam na pw

#74 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 937 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 21
Super

Napisano 22:00, 17.02.2020

jaki smar dajecie pod osłonę?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq