Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wykresy z hamowni

all_gen wykresy hamownia dyno

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
131 odpowiedzi w tym temacie

#106 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 18:38, 13.12.2019

= N22A1
=Moc Katalogowa: 140 PS/340Nm przy 2000
=Moc na Hamowni:150 PS/394Nm przy 2423
=Tune Up Gdańsk
=Totalnie seryjny silnik na oryginalnych filtrach paliwa i powietrza. Miesiąc wcześniej wymieniony popękany kolektor wydechowy z aluminiowego na żeliwny, oraz przeczyszczony IC.

7181475900_1488883696_thumb.jpg 3280846400_1488883699_thumb.jpg


Faktycznie 20 PS trochę duża premia. Obstawiam że geometria stoi w miejscu.
U mnie bonus był raptem na poziomie 10ps i 54Nm jak widać powyżej. Widziałem inne wykresy n22 z VII i większość wychodziła bardzo podobnie.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#107 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:59, 13.12.2019

Sam korzystałem z tej samej hamownii co kolega, z tym, że w moim przypadku wynik napewno był zanizony bo auto zdecydowanie lepiej jedzie niż wskazują wyniki a tego typu aut co hamowalem przewinelem naprawdę sporo. Jedyne co mogę zrobić na odległość to powiedzieć aby kolega udał się na inną hamownie. Proponuję udać się do Zientary. Tam mają MAHA i człowiek odpowiedzialny skalibruje rolki tak jak trzeba. Swego czasu spędziłem u niego ponad godzinę aż ustawi wszystkie parametry, fakt były problemy z przewodami WN i nie mógł ustawić obrotów silnika ale w twoim przypadku pewno wepnie się w obd w celu uzyskania obrotów silnika i predkosci
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#108 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:12, 13.12.2019

Sam korzystałem z tej samej hamownii co kolega, z tym, że w moim przypadku wynik napewno był zanizony bo auto zdecydowanie lepiej jedzie niż wskazują wyniki a tego typu aut co hamowalem przewinelem naprawdę sporo. Jedyne co mogę zrobić na odległość to powiedzieć aby kolega udał się na inną hamownie. Proponuję udać się do Zientary. Tam mają MAHA i człowiek odpowiedzialny skalibruje rolki tak jak trzeba. Swego czasu spędziłem u niego ponad godzinę aż ustawi wszystkie parametry, fakt były problemy z przewodami WN i nie mógł ustawić obrotów silnika ale w twoim przypadku pewno wepnie się w obd w celu uzyskania obrotów silnika i predkosci


Popieram powyższe by wynik zweryfikować na MAHA

W magiczne gifty bym nie wierzył.

To ze u Roberta dostałeś gift magiczny to raczej normalne jezdz na MAHA i nagle zniknie. Zreszta tutaj porównanie hamownia dynoproject Roberta vs MAHA u Mastersa porównanie zrobił sam Robert. Moc sie zgadza ale moment cos 50 niuta mniej na MAHA. 


Roberta wynik 9:40
MAHA 12:49

Także wyniki z MAHA normalnie sie tylko uznaje - reszta to kreski z painta. Chyba że zmiane baseline do moda.

Dwa auto robione przez CoobcioGarage dla Wagona słynne infinity V8 4.8. Dynoproject pokazuje w STW 400koni a MAHA w Compsport 300 koni, potem na drogowce Wagon wykręcił 350-370 koni, przy czym ten co hamował ciągle podkreślał że szacujemy wynik, bo tak naprawde tam sie mierzy zmiane i to nas interesuje.

Jak wytłumaczyć magiczne gifty tam gdzie nie powinno ich być i abstrakcyjne wyniki?

 

PS. STW jak i Kiviracing ostatnio zmienili hamownie na nowe i nagle auta zaczeły wychodzić słabiej - na kanale Jagody czesto można usłyszeć narzekania Coobcia że jego auta nagle osłabły. Kurcze a co mają powiedzieć własciciele 1000 konnych potworów ktore nagle przestały być 1000 konne.


Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 19:49, 13.12.2019

  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#109 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:39, 13.12.2019

Czyli reasumując moc można uznać że na tych dwóch hamowaniach w/w moc będzie ok, ale poprawka na Nm??
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#110 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:56, 13.12.2019

Pamiętajmy tylko o tym, że lejac paliwo 100oktan gdzie mapa jest pod 95 wynik też będzie nie prawidłowy. Sterownik sam nie cofnie tyle nie skoryguje każdego parametru, zauważyłem to po swoich kilku autach i kilku kolejnych klientow
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#111 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:04, 13.12.2019

Czyli reasumując moc można uznać że na tych dwóch hamowaniach w/w moc będzie ok, ale poprawka na Nm??

 

Jak dla mnie coś tu nie gra patrzac na to wszystko

 

Pozostaje tylko porównywanie zmiany czyli przyrostu z nałożeniem wykresów przed i po wraz z oporami z tej samej hamowni

 

Przy do mnie w wiekszosci tylko wyniki z MAHA przemawiają. Ciekaw jestem tych nowych dynoprojectów bo niby pokazuja już realniej.

 

Wbrew pozorom drogowe są nie głupie o ile wszelkie parametry i sama droga są ok.


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#112 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:44, 13.12.2019

Ok podjadę do Zientary zobaczę co ona mi pokaże, też zakładałem że jest błędny pomiar ale usłyszałem że to nie możliwe hehe.
  • 0

#113 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:55, 13.12.2019

Faktycznie 20 PS trochę duża premia. Obstawiam że geometria stoi w miejscu.
U mnie bonus był raptem na poziomie 10ps i 54Nm jak widać powyżej. Widziałem inne wykresy n22 z VII i większość wychodziła bardzo podobnie.

Powiedzieli mi że geometria pracuje chyba że się przycina no nie wiem.
  • 0

#114 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 02:09, 14.12.2019

2.2 dtec, wczoraj robilem. Zmieniony cooler na ciut wiekszy. DPF i ekologia zostala. Takie cos wykrecilem zeby go nie zapychac. 40Km i 60 Nm na gorze nawet lepiej , ale to tez zasluga większej średnicy wydechu :D a41204fc960833a5940c22efc76ca2db.jpg

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#115 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 14:34, 14.12.2019

Ralfi napisz dlaczego kolega ma taki "poszarpany"
  • 0

#116 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:30, 15.12.2019

Albo kolega ma jakiegoś "czipa", albo turbo przeladowuje. Trzebaby podlaczyc sie i zrobic logi czy doladowanie zadane i aktualne sie pokrywa, cisnienie na listwie paliwowej itp itd. Wtedy mozna cos dopiero powiedziec :)

A że poszarpany, nie zawsze wychodzi gładki, zalezy od hamowni, algorytmu wygladznaia krzywej momentu itp. A moze tez 2mas troszke slabiej pracowac. 


Użytkownik ralfi2000 edytował ten post 18:31, 15.12.2019

  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#117 jafa

jafa
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Opole/Kluczbork
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:312KM / 311Nm N/A
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:10, 04.01.2020

Paweł wymienił dwu mas tydzień przed hamowaniem .... a tu mój wykres .Trochę obcięty wydruk :)

 

abcc5ebdd0da5fe4med.jpg


Użytkownik jafa edytował ten post 23:10, 04.01.2020

  • 0

#118 SEBA4425

SEBA4425
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Tomaszów Mazowiecki
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:52, 04.02.2020

Hamował ktoś w Łodzi TC performance, albo WAWA Kivi racing?
  • 0

#119 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 19:37, 04.02.2020

Hamował ktoś w Łodzi TC performance, albo WAWA Kivi racing?



Z ostatnich filmów u Coobcia dowiedzialem sie ze ze hamowania u Kivi'ego zaczela pokazywac bizsze wyniki = bardziej realne.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#120 SEBA4425

SEBA4425
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Tomaszów Mazowiecki
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:04, 04.02.2020

Też oglądam i z kivim gadałem że hamował trochę seryjnych nowych aut i wychodziły w punkt. A u mnie 211.6km i 232.2Nm na pb95. Auto sprowadzone i nic jeszcze nie robione.

Użytkownik SEBA4425 edytował ten post 23:57, 04.02.2020

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, wykresy, hamownia, dyno

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq