Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wykresy z hamowni

all_gen wykresy hamownia dyno

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
95 odpowiedzi w tym temacie

#91 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 337 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:21, 05.09.2019

No liczyłem na 2-3 jak będą 4 to gitara. Ssacy plus jakas obróbka dolotu.

Raczej lepiej iść w kolektor wydechowy 4-2-1 a dolot to chyba że masz na myśli kolektor ssący bo wałek to już chyba na samym końcu bym robił, i obecnie chyba już idzie inna teoria że raczej nie wałek ssący a wydechowy powinno się zmieniać. 

Tak czy owak jak chcesz coś zmienić czyli 230 KM żeby było to szykuj 5 000 zł i będzie ok. Samo 10 KM jak jakoś ugrasz to gucio czuć 


  • 0

#92 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2329 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 95
Super

Napisano 22:11, 05.09.2019

Trzymać się tematu. Osobny dział do modyfikacji technicznych istnieje...
  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#93 93karol

93karol
  • Moderator
  • 2663 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 26
Super

Napisano 22:37, 05.09.2019

Tylkp jaki tem kolektor? Ten hammera z forum nie jest jakis mega... Z tego co tunerzy mówią
  • 0

#94 cassini

cassini
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Chelm Slaski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:o
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:17, 19.09.2019

Hej,

 

Byłem ostatnio na hamowni z moim ATRem (seria, wiecej tutaj http://www.accordklu...no-red-by-cazz/) bo wydawało mi się że trochę zamula.

 

Moment i konie dla mnie wyglądają ok biorąc pod uwagę wiek auta, ale z przebiegu krzywych niewiele jestem w stanie wywnioskować. Dziwne dla mnie są też obroty dla których ma maksymalne wartości, według ksiązki to powinno być raczej 7200. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi powiedział czy jest ok.

 

5b85ab1e2dc1b4a5gen.jpg


  • 0

#95 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES-R
  • KM:228KM/226Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:46, 19.09.2019

Hej,
 
Byłem ostatnio na hamowni z moim ATRem (seria, wiecej tutaj http://www.accordklu...no-red-by-cazz/) bo wydawało mi się że trochę zamula.
 
Moment i konie dla mnie wyglądają ok biorąc pod uwagę wiek auta, ale z przebiegu krzywych niewiele jestem w stanie wywnioskować. Dziwne dla mnie są też obroty dla których ma maksymalne wartości, według ksiązki to powinno być raczej 7200. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi powiedział czy jest ok.
 
5b85ab1e2dc1b4a5gen.jpg


Jeśli silnik nie był otwierany to wynik akceptowalny. Według wykresu moc max jest wyżej niż fabryka deklaruje, o to chodzi? Patrz na to z przymrużeniem oka ponieważ fabryka podaję moc silnika a hamowania szacuje moc jaką może mieć silnik. Czytając wykres powinny interesować ciebie dołki i wzniesienia (im gładszy tym lepiej). Przy jakich obrotach masz do dyspozycji x Nm i KM oraz kiedy silnik pracuje najlepiej. A i przede wszystkim czy obroty przy których silnik już przestaje produkować moc są identyczne z fabrycznym odcięciem zapłonu
  • 0

#96 accord034

accord034
  • Administrator
  • 3429 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 21
Super

Napisano 15:55, 20.09.2019

Kreska mocy ma przebieg ok. Ale moment za bardzo "poszarpany".
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, wykresy, hamownia, dyno

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq