Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wykresy z hamowni

all_gen wykresy hamownia dyno

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
115 odpowiedzi w tym temacie

#76 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2437 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 98
Super

Napisano 21:50, 18.07.2019

A co to dział techniczny????
Należało by się też przywitać w odpowiednim temacie.


A odpowiedź na swoje pytanie znajdziesz na forum. Wyszukiwarka w pełni działa.

Geometria turbiny zablokowana, czujniki od turbo, nieszczelny kolektor wydechowy/dolotowy/podcisnienia /intercoler czy nawet fitr paliwa/powietrza itd itd.



Za 48h posty nie na temat zostaną skasowane.
  • 1
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#77 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 232 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:40, 09.08.2019

277KM, 290Nm bez otwierania slupka! :D
K24A3, podmieniony walek ssacy z K20A2, usuniete walki balansowe z pompy oleju, ssacy RBC po portingu, dolot 3,5cala, przepustnica 70mm, wydechowy 4w1 z megaphonem przez maske. Paliwo ze 103oktany i wystrojone na seryjnym kompie z K20A6 na linke. Jakies pytania? :D 39af7b23705986ee71b8479e7156f3a0.jpg

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#78 piootrRz

piootrRz
  • Klubowicz
  • 882 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 02:40, 10.08.2019

Tak . Dlaczego u mnie tak nie było hahah
  • 1

#79 93karol

93karol
  • Moderator
  • 2666 postów
  • Skąd:STW/TBG
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS-V
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 26
Super

Napisano 09:26, 13.08.2019

Pieknie ten wykres wyglada :) tylko w acco jakos Nie widze wydechu w masce:P
  • 0

#80 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 338 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:13, 13.08.2019

Pytanie ile by wyszło na PB 95?
  • 0

#81 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 232 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:02, 13.08.2019

Pewnie z 15-20Km i Niuta mniej :)


  • 1

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#82 kuster

kuster
  • Klubowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:02, 25.08.2019

@ralfi2000 czemu go nie kręciłeś do 7500-7800?
Fajną ma moc (ogólną) przy 3000rpm
Tez chce wałek z K20 i nie ukrywam ;) bałem się ze będzie słabo przed VTEC-kiem a tutaj milo bo prawie cały czas 240NM+
Na trasie spoko i idzie jechać ~60km/h przy seryjnej skrzyni na 6tym biegu bez "czkawki"

P.s. Odnośnie skrzyni
Opanowałeś już strojenie komputera odnośnie skrzyni? Tzn. Tempomat i licznik przy chęci zmiany FD na 4.7?
  • 0

#83 piootrRz

piootrRz
  • Klubowicz
  • 882 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:37, 25.08.2019

Ja zminialemn fd biegi i tempomat dzialal jedynie licznik klamie troszke i tyle
  • 0

#84 FairFaX

FairFaX
  • Klubowicz
  • 248 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:200+ ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:25, 26.08.2019

Bo to jest tak, że ECU domyśla się (z odpowiednich tablic) biegów na podstawie prędkości i obrotów. Jak nic nie będziesz kombinował to tempomat będzie działał, ale kłamał licznik.
Przy zmianie samego FD najłatwiej podłączyć speedohealera i po problemie.
Jak zmienisz np. bebechy na ep3 czy fn2 to nawet hondata nie pomoże, bo dla tsx'a nie ma opcji konfiguracji przełożeń, tylko korektę licznika.

Sended from OnePlus 5T
  • 0

#85 mefiu

mefiu
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:PL,NO
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:35, 04.09.2019

Accord CN2 

 

98Bwk1E.jpg


  • 0

#86 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 14:44, 05.09.2019

277KM, 290Nm bez otwierania slupka! :D
K24A3, podmieniony walek ssacy z K20A2, usuniete walki balansowe z pompy oleju, ssacy RBC po portingu, dolot 3,5cala, przepustnica 70mm, wydechowy 4w1 z megaphonem przez maske. Paliwo ze 103oktany i wystrojone na seryjnym kompie z K20A6 na linke. Jakies pytania? :D 39af7b23705986ee71b8479e7156f3a0.jpg

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

ZAJEBIŚCIE ! :) Musi to jechać nieźle! Gratulacje.

 

A jakby sam wałek ssący w seryjnym silniku zmienić żeby coś poprawić? :> I na kompie z 2.4 wystroić? jest sens? wydech chce mieć seryjny cichy :) za stary już jestem :D

 

VTEC na 4500rpm? Kto stroił?


Użytkownik lukasrz edytował ten post 14:47, 05.09.2019

  • 0

#87 accord034

accord034
  • Administrator
  • 3434 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 21
Super

Napisano 16:46, 05.09.2019

No Ralfi
  • 0

#88 piootrRz

piootrRz
  • Klubowicz
  • 882 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:36, 05.09.2019

Najbardziej w seryjnym k24 niestety zamula kolektor wydechowy to jest pierwsza rzecz do wymiany
  • 0

#89 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 338 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:40, 05.09.2019

ZAJEBIŚCIE ! :) Musi to jechać nieźle! Gratulacje.

 

A jakby sam wałek ssący w seryjnym silniku zmienić żeby coś poprawić? :> I na kompie z 2.4 wystroić? jest sens? wydech chce mieć seryjny cichy :) za stary już jestem :D

 

VTEC na 4500rpm? Kto stroił?

A co ma zmienić sam wałek ssący ? 4 KM ? 


  • 0

#90 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 19:43, 05.09.2019

A co ma zmienić sam wałek ssący ? 4 KM ?

No liczyłem na 2-3 jak będą 4 to gitara. Ssacy plus jakas obróbka dolotu.

Użytkownik lukasrz edytował ten post 19:43, 05.09.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, wykresy, hamownia, dyno

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq