Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wykresy z hamowni

all_gen wykresy hamownia dyno

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
71 odpowiedzi w tym temacie

#61 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 138 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:09, 13.03.2018

Generalnie chodzi o to też że wykres jest robiony 100% "przepustnicy". Dużo ludzi nigdy nie wcisnęła gazu w podłogę, wiec może nigdy nie odczuć że był mod robiony, wiec się "całość" podciąga... i w tedy klient zadowolony że dotyka gazu a auto rwie.

 

Z drugiej strony dla takich osób to też ważne bo nasze hondy maja turbo i bez tego nigdy by sie nie zdążyło rozkręcić porządnie.

 

To była wydumka i niby mała zmiana ale auto jeździło jak benzyna wolnossąca :) chciało się kręcić, gdzie wcześniej raczej jeździłem dołem obrotów. Cięzko to opisać ale zupełnie inaczej sie jeździło.


Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 16:10, 13.03.2018

  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#62 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:19, 13.03.2018

Czyli szedłbyś w jaką krechę tak jak u kolegi 400nm do 2000 i w górę czy raczej coś innego 


  • 0

#63 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 138 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:24, 13.03.2018

dla mnie 400 niuta jest wartościa magiczna w tedy czuć że auto jedzie (abstra*cenzura*ąc że moc to działanie matematyczne etc. to odłóżmy)

400 niuta od 2000 do 4000 i jak wyjdzie przy 3100 górka w postaci 410 to super :) i masz parametry niemal jak w Civic type-r w tym zakresie obrotów :) Oczywiście taka wydumka dla hamowni MAHA, na inercji wyjdzie trochę inaczej. Kwestia jeszcze jaki masz soft, zerknij w temat Kamilskiego, on miał limiter na 350 niuta bo załapał sie na update w ASO :)

 

Albo do 3700 żeby nie było że dużo mocy wyjdzie :)

 

O tutaj MOD Kamilskiego, moim zdaniem na początek idealny ( bo z czasem bedziesz chcieć więcej)

http://www.accordklu...ilski/?p=727346


Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 16:43, 13.03.2018

  • 1

W poszukiwaniu mocy...


#64 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:55, 13.03.2018

:) :)  w sumie podoba mi się twoja koncepcja od 2000 - 2100 do 4000 pod 400nm i górka na 3100 -3200 -  w Wawie jest gdzieś hamownia MAHA ?

Podejrzewam że jak podam im co chcę bo ręce im opadną, ale pasowało by do mojej wydumki :) pod 410 nm :) :) 

Dzięki za dobre info !


Pytanie jeszcze czy zewnętrzne sterownik DPP chodzą w acco ?


  • 0

#65 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 138 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:50, 14.03.2018

Działaj z tym chipem :)

 

Powinny podwyższą Ci cisnienie na railu i boosta.


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#66 bono

bono
  • Forumowicz
  • 261 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:212 KM / 239 Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:13, 24.03.2018

Wykres po wymianie rozrządu. Moc się zwiększyła. Stary rozrząd był kompletnie wyciągnięty.

Na gazie wyszło 202 KM vs 189 KM przed wymianą.

fd61c351aab3.jpg


Użytkownik bono edytował ten post 10:19, 24.03.2018

  • 0

#67 MADMAN

MADMAN
  • Klubowicz
  • 62 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:40, 24.03.2018

Różnica temperatur tez spora bo ponad 10°C.
  • 0

#68 bono

bono
  • Forumowicz
  • 261 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:212 KM / 239 Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:42, 24.03.2018

Różnica temperatur tez spora bo ponad 10°C.

No nawet jakby zrobić przy tej samej temp, to ile by mniej wyszło? Z 5KM?

Wysłane przez Tapatalka
  • 0

#69 MADMAN

MADMAN
  • Klubowicz
  • 62 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:44, 24.03.2018

No pewnie coś koło tego albo i mniej nawet. Duży przebieg na starym rozrzadzie?
  • 0

#70 bono

bono
  • Forumowicz
  • 261 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:212 KM / 239 Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:55, 24.03.2018

Stary wytrzymał 247 tkm i umarł :)

Wysłane przez Tapatalka
  • 0

#71 MADMAN

MADMAN
  • Klubowicz
  • 62 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:38, 25.03.2018

No to troche nastukał. Jakie modyfikacje w aucie?
  • 0

#72 bono

bono
  • Forumowicz
  • 261 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:212 KM / 239 Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 10:43, 25.03.2018

No to troche nastukał. Jakie modyfikacje w aucie?

Niewielkie. Reflash, brak rezonatora, wkładka pipercross, lekki zamach, odłączone grzanie przepustnicy.

Wysłane przez Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, wykresy, hamownia, dyno

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq