Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wykresy z hamowni

all_gen wykresy hamownia dyno

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
115 odpowiedzi w tym temacie

#46 bono

bono
  • Forumowicz
  • 290 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:212 KM / 239 Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:37, 30.09.2017

29 hPa różnicy

Wysłane z mojego G3121 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#47 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1757 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 31
Super

Napisano 16:55, 30.09.2017

U mnie wyglada tak:

-katalogowo 180PS i 380Nm

-seria            177PS i 367Nm

-chip             201PS i 415Nm

HONDAJPG_qrrwppx.jpg


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 


#48 bono

bono
  • Forumowicz
  • 290 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:212 KM / 239 Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:53, 30.09.2017

Niezłe kreski!!


  • 0

#49 grzybu

grzybu
  • Forumowicz
  • 120 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:56, 30.09.2017

U Heko nie ma lipy ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#50 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 338 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:57, 13.03.2018

U mnie wyglada tak:

-katalogowo 180PS i 380Nm

-seria            177PS i 367Nm

-chip             201PS i 415Nm

HONDAJPG_qrrwppx.jpg

Przy 2000 ma ponad 400 nm ? sporo :) :) 


  • 0

#51 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Klubowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:17, 13.03.2018

A na którym biegu pomiar :)?
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#52 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1757 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 31
Super

Napisano 12:43, 13.03.2018

To mój wykres, ale na jakim biegu był hamowany nie wiem. Niedługo będę jechał na moją sprawdzona hamownie to wrzucę nowy wykres...
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 


#53 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Klubowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:42, 13.03.2018

Jedź na jakas obciążeniówke najlepiej MAHA, na inercji wydzie lipa. Nie mów że auto chipowane :) bo hamownie można dostroić :)

Poproś o pomiar na 4 i 5 biegu, zobaczysz że turbo inaczej wstaje. 

Co do Moda na tej turbo spokojnie można zrobić płasko 400 niuta od 2000 do 4000 RPM :) 


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#54 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 338 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:07, 13.03.2018

W acco turbo jest dość duże i chyba dość późno wstaje  - w sumie górkę ma na 2200 RPM na tym wykresie. 

Ja będę też jakoś na dniach chciał zrobić moda ale bardziej od 2300 żeby była górka i  żeby było płasko i raczej maksymalnie na 415 nm tak jak u kolegi jacob101 ale u mnie na płasko, a tu widzę że zaczyna lecieć w dół już od 2800 


W sumie to chyba najlepiej jakby tak na 2500 miał szczyt to może na równo utrzyma się bez większego spadku do 2900 tak sobie wymyśliłem a co wyjdzie to nie wiem.

Pompowanie ponad 400 nm od 1700 to trochę jak dla mnie za dużo ognia dla podzespołów na samym dole.


  • 0

#55 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Klubowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:23, 13.03.2018

U nas turbo to GTB1752 i nie jest duże, wstaje bardzo dobrze, kwestia ustawień w programie... Ty masz wersje 180 dużo prosciej sie to modzi :) 415niuta to liźniecie softu.. Dla mnie czy ma być płasko czy ma byc górka, hmm jak może rosnąć to niech moment rośnie :) psychologicznie będziesz mieć wrażenie że auto ciągnie coraz mocniej :)

 

Druga sprawa krzywa przepustnicy często jest modyfikowana i auto zamiast informacji że jest wciśnięty pedał przyśpieszenia na 40 procent dostaje info że ma 60% - w dużym przybliżeniu.

 

 

Nasze Accordy maja jeden problem komputer i mapy w nim oraz że są mało poznane Ja już walcze dość długo z modem jak marzenie i problemem nie jest silnik czy osprzet a wlasnie komp i wpisy porobione przez japoncow.... Im starszy kod tym gorzej... zobaczcie że nie ma nigdzie modów tego silnika(sterownik EDC17) na moment powyżej 440 niuta. Testowałem mape z niutem jak marzenie i auto jeździło ok na mocnym gazie, a nie chciało przy delikatnym dodawaniu wyskakiwał błąd PGM-FI od tak z niczym nie powiązany, inna wersje bazy zastosowalismy i zaczeło iść. 

 

MAP sensor niby mamy do 305kpa, a pokazuje do 255kpa wartość 8bitowa, i spokojnie można włożyć 3.5bara lub 4 barowy ale kurde gdzie mapa aby wykonać przelinearyzowanie.... sajgon.

 

Aha no i hamownia :) większość rysuje kreski, jak skończe swojego moda to porównam na innych hamowniach(nie wspominajac że auto modowane)


W acco turbo jest dość duże i chyba dość późno wstaje  - w sumie górkę ma na 2200 RPM na tym wykresie. 

Ja będę też jakoś na dniach chciał zrobić moda ale bardziej od 2300 żeby była górka i  żeby było płasko i raczej maksymalnie na 415 nm tak jak u kolegi jacob101 ale u mnie na płasko, a tu widzę że zaczyna lecieć w dół już od 2800 


W sumie to chyba najlepiej jakby tak na 2500 miał szczyt to może na równo utrzyma się bez większego spadku do 2900 tak sobie wymyśliłem a co wyjdzie to nie wiem.

Pompowanie ponad 400 nm od 1700 to trochę jak dla mnie za dużo ognia dla podzespołów na samym dole.

Turbo wstaje jak mu sie każe, ja miałem moda z wstawaniem jak u kolegi, jak  też kiedyś zażyczyłem sobie wydumke z przesunieciem od 2300 :) powiem że nie warto, a sporo tego przerobiłem:

 

29136810_2039532189396307_49500992502939

 

 

 

Ogólnie to Turbo ma szczyt w okolicach 3100.

 

Generalnie da sie zrobic co sobie zamarzysz :) kwestia $ 


Użytkownik Bartlomiej edytował ten post 15:27, 13.03.2018

  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#56 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 338 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:31, 13.03.2018

U nas turbo to GTB1752 i nie jest duże, wstaje bardzo dobrze, kwestia ustawień w programie... Ty masz wersje 180 dużo prosciej sie to modzi :) 415niuta to liźniecie softu.. Dla mnie czy ma być płasko czy ma byc górka, hmm jak może rosnąć to niech moment rośnie :) psychologicznie będziesz mieć wrażenie że auto ciągnie coraz mocniej :)

 

Druga sprawa krzywa przepustnicy często jest modyfikowana i auto zamiast informacji że jest wciśnięty pedał przyśpieszenia na 40 procent dostaje info że ma 60% - w dużym przybliżeniu.

 

 

Nasze Accordy maja jeden problem komputer i mapy w nim oraz że są mało poznane Ja już walcze dość długo z modem jak marzenie i problemem nie jest silnik czy osprzet a wlasnie komp i wpisy porobione przez japoncow.... Im starszy kod tym gorzej... zobaczcie że nie ma nigdzie modów tego silnika(sterownik EDC17) na moment powyżej 440 niuta. Testowałem mape z niutem jak marzenie i auto jeździło ok na mocnym gazie, a nie chciało przy delikatnym dodawaniu wyskakiwał błąd PGM-FI od tak z niczym nie powiązany, inna wersje bazy zastosowalismy i zaczeło iść. 

 

MAP sensor niby mamy do 305kpa, a pokazuje do 255kpa wartość 8bitowa, i spokojnie można włożyć 3.5bara lub 4 barowy ale kurde gdzie mapa aby wykonać przelinearyzowanie.... sajgon.

 

Aha no i hamownia :) większość rysuje kreski, jak skończe swojego moda to porównam na innych hamowniach(nie wspominajac że auto modowane)

jacob101 też ma 180 KM w fabryce.

Coś czuję że tych chcesz iść ponad 250 KM i trochę inaczej na to patrzysz :) dla mnie tylko lekki mod do poprawy kultury pracy więc jak wyjdzie 210 KM i 415 NM będę zadowolony. Z drugiej strony jak sam piszesz rosnący moment powyżej 2800 jak będzie szedł to już i tak jest placebo albo bonus tak mało odczuwalny  w przyspieszeniu że pewnie nie zauważymy. Trochę mnie irytuje że kreski właśnie program rysuje żeby było ładnie albo podciąga.

Ciekawa sprawa z tą krechą od przepustnicy mi właśnie chodzi żeby nie było takiego wałka tylko 40% na gazie to 40% na przepustnicy a nie lekki gaz i przepustnica w połowie otwarta. 

Ps mówisz 415 NM lekkie liźniecie ale w fabryce jak trzyma serię będzie miał 380 NM pewnie jak bym chciał można ją ciągnąć po 430 NM na spokojnie ale nie ma takiej potrzeby. Mój cel jest inny zwiększenie kultury i lekko mocy twój - MOC !!!! 

Sam jestem ciekaw co ci wyjdzie bo jak pokonasz faktycznie 250 KM i krecha będzie szła jak trzeba to będzie moim zdaniem pięknie tylko że to już pewnie okolice 500 NM


  • 0

#57 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Klubowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:41, 13.03.2018

To powiedz tunerowi że nie chcesz modyfikacji krzywej i jesteś świadom że 20 koni więcej nie jest bardzo odczuwalne. Albo o dwie wersje :) trzeba się przejechać bo niektórzy tak lubią.


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#58 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 338 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:43, 13.03.2018

A no i na 100% nie zrobisz tego na fabrycznym turbo.


To powiedz tunerowi że nie chcesz modyfikacji krzywej i jesteś świadom że 20 koni więcej nie jest bardzo odczuwalne. Albo o dwie wersje :) trzeba się przejechać bo niektórzy tak lubią.

Chodzi ci o ręczne korygowanie  ?


  • 0

#59 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Klubowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:44, 13.03.2018

A no i na 100% nie zrobisz tego na fabrycznym turbo.

To prawda nie da sie tego zrobić na fabrycznej turbince :) za jakiś czas napisze jak to udało sie zrobić co udało sie zrobić :)


A no i na 100% nie zrobisz tego na fabrycznym turbo.


Chodzi ci o ręczne korygowanie  ?

Są na to myki. Po prostu musisz powiedziec że wiesz i nie chcesz.


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#60 PKO

PKO
  • Klubowicz
  • 338 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:215 KM 440 NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:56, 13.03.2018

Czym jeszcze mogę ich lekko uświadomić żeby nie robili moda pod publikę tylko porządnie ustawili jak trzeba  ...


U nas turbo to GTB1752 i nie jest duże, wstaje bardzo dobrze, kwestia ustawień w programie... Ty masz wersje 180 dużo prosciej sie to modzi :) 415niuta to liźniecie softu.. Dla mnie czy ma być płasko czy ma byc górka, hmm jak może rosnąć to niech moment rośnie :) psychologicznie będziesz mieć wrażenie że auto ciągnie coraz mocniej :)

 

Druga sprawa krzywa przepustnicy często jest modyfikowana i auto zamiast informacji że jest wciśnięty pedał przyśpieszenia na 40 procent dostaje info że ma 60% - w dużym przybliżeniu.

 

 

Nasze Accordy maja jeden problem komputer i mapy w nim oraz że są mało poznane Ja już walcze dość długo z modem jak marzenie i problemem nie jest silnik czy osprzet a wlasnie komp i wpisy porobione przez japoncow.... Im starszy kod tym gorzej... zobaczcie że nie ma nigdzie modów tego silnika(sterownik EDC17) na moment powyżej 440 niuta. Testowałem mape z niutem jak marzenie i auto jeździło ok na mocnym gazie, a nie chciało przy delikatnym dodawaniu wyskakiwał błąd PGM-FI od tak z niczym nie powiązany, inna wersje bazy zastosowalismy i zaczeło iść. 

 

MAP sensor niby mamy do 305kpa, a pokazuje do 255kpa wartość 8bitowa, i spokojnie można włożyć 3.5bara lub 4 barowy ale kurde gdzie mapa aby wykonać przelinearyzowanie.... sajgon.

 

Aha no i hamownia :) większość rysuje kreski, jak skończe swojego moda to porównam na innych hamowniach(nie wspominajac że auto modowane)


Turbo wstaje jak mu sie każe, ja miałem moda z wstawaniem jak u kolegi, jak  też kiedyś zażyczyłem sobie wydumke z przesunieciem od 2300 :) powiem że nie warto, a sporo tego przerobiłem:

 

29136810_2039532189396307_49500992502939

 

 

 

Ogólnie to Turbo ma szczyt w okolicach 3100.

 

Generalnie da sie zrobic co sobie zamarzysz :) kwestia $ 

Tutaj też już masz chyba płasko od 2300 z lekkim wzrostem 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, wykresy, hamownia, dyno

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq