Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wykresy z hamowni

all_gen wykresy hamownia dyno

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
73 odpowiedzi w tym temacie

#31 bi4ly92

bi4ly92
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:LKS
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES VTi
  • KM:195 KM / 217 Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:15, 27.05.2017

1) H22A5

 

2) 194,5 KM / 217,4 Nm

 

3) OsMOqDM.jpg

 

4) ul. Dorodna 33; 03-195 Warszawa

 

5)

     - dolot 3' ze stożkiem K&N bez rezonatora

     - skrzynia U2Q7

     - wydech ATR, katalizator Magnaflow + końcówki Mugen

     - kolektor wydechowy Mugen

     - komputer P28 + strojenie


Użytkownik bi4ly92 edytował ten post 16:16, 27.05.2017

  • 0

BxuFTmD.jpg

             Srebrne CG9 by bi4ly92


#32 krisss111

krisss111

    Sheriff of Shoutbox

  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 06:25, 28.05.2017

Krzychu, jedz do mydła. Daj stówe i masz pomiar Pb i LPG ;-)

 

tylko czy moja na glebie tam wjedzie ?? ??


  • 0

#33 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 674 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES-R
  • KM:228KM/226Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:21, 28.05.2017

tylko czy moja na glebie tam wjedzie ?? ??


Chyba tak :-)
  • 0

#34 MADMAN

MADMAN
  • Klubowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:19, 21.08.2017

1. K24A3

2. 218KM 235Nm

3.
bbfa957c13d1d.jpg

4. Kreator Mocy, Warszawa.

5. Ssacy z przepustnica TSX + spasowane kanały z głowicą + termo uszczelka.
Wkładka K&N. Reflash ECU. Wywalony katalizator. FD 4,7 z EP3. Lekki zamach.
  • 0

#35 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:25, 21.08.2017

Poproś by dodali linie z oporami i mocą na kołach.
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#36 MADMAN

MADMAN
  • Klubowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:18, 21.08.2017

Pogadam z braciakiem to może doda i podrzuci mi wracajac z pracy w tygodniu :-)
  • 0

#37 koski

koski
  • Forumowicz
  • 207 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EXE
  • KM:238
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 01:40, 22.08.2017

Pogadam z braciakiem to może doda i podrzuci mi wracajac z pracy w tygodniu :-)

 

Hej,

przypadkiem tu zajrzałem i dopowiem bo kiedyś przy tym grzebałem, i jeśli mam w ogóle jakieś prawo coś pisać to zapytam czy odmę masz odłączoną ? (odpowietrzenie klawiatury)

Wiadomo z seryjnym CAI dużego wdechu mieć nie będzie ale za to nie będzie drgań powietrza wkolektorze przy średnio niskich obr. Do codziennej spokojnej jazdy ok.

Co do Kreatora to byłem i tam ale częściej u Doktora w ECU Performance i tam wychodzą zawsze lepsze wyniki :-). Pozatym pomiar zrób sobie najlepiej na jesieni jak będzie paręnaście stopni i sucho bo przy upałach to nie wychodzi miarodajnie choc niby komp na hamowni to bierze pod uwagę i robi korektę ale i tak wychodzi inaczej. Moim zdaniem w Kreatorze jest słaby nadmuch powietrza- przynajmniej 4 lata temu tak było , wieje pod samochód  i różnie z tym celowaniem strumienia powietrza wychodzi. W ECU jest za to wielkie śmigło które dmucha wszędzie. Takie moje zdanie.

Rozumiem że kolektor to ten standard co daje 201 KM.

 

Pozdro


  • 0

Usunięto !! Niezgodne z regulaminem !!

Mój BYŁY ACCORD   http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?p=520110#520110


#38 MADMAN

MADMAN
  • Klubowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 05:09, 22.08.2017

U mnie w dolocie jest wszystko wywalone, zostal tylko czujnik temperatury. Co do Kreatora to jeżdżę tam tylko dlatego że jeżdżę tam od zawsze jak i wszyscy moi znajomi. I jeżdżę zawsze na tą stara hamownie po lewej stronie dlatego zeby mieć porownanie i odniesienie do wczesniejszych moich aut czy danych modyfikacji. Mi na jak najwiekszych cyferkach nie zależy. Tak jak mówię chodzi mi o porównanie do wczesniejszych pomiarow. A kolektor ssacy od TSX 06+ czyli tak ten od wersji 201KM.

Użytkownik MADMAN edytował ten post 05:11, 22.08.2017

  • 0

#39 dzejson_007

dzejson_007
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:ok. Płocka
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Corolla TS/ EM2 K20
  • KM:192
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Hatch
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:17, 23.08.2017

MADMAN, Dokładnie od wersji 205km/153kw tyle było w dokumentach
  • 0
Bo Honda to samochód dla Bonda:)______________________________________________ była: http://www.accordklu...php?t=27254</a>

#40 DaRoN

DaRoN
  • Klubowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Cracovia
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 23:32, 24.08.2017

dołek w F18/F20 norma. zaraz przed tym na przelotowym wydechu moje auto puszcza dobrego bąka na czarno. widać, że paliwo się już leje, a powietrza nie ma...
  • 0

#41 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 227 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:59, 06.09.2017

K20A6 po wystrojeniu, czyli reflash gotowy :)

przed 161,5HP/184,5Nm

po      166HP/193,9N,
Wywalony kat, seryjne kolektory, wydech z 2.4 i dolot wyspawany short ze stozkiem chyba na 70mm . W całym zakresie plus około 10Nm i Km :)

47024acc1218a6b14c42ce6966f18273.jpg

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka


Użytkownik ralfi2000 edytował ten post 21:42, 06.09.2017

  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych;   

  Zapraszam PW


#42 bono

bono
  • Forumowicz
  • 288 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:212 KM / 239 Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:49, 30.09.2017

K24a3

1/ seria z wkladka pipercross, odłączone podgrzewanie przepustnicy, lekki zamach

2/ to samo + reflash by Muzyczka

 

ab4c356a6bb6.jpg

 

79810ce7f2dc.jpg


Użytkownik bono edytował ten post 12:04, 30.09.2017

  • 0

#43 MADMAN

MADMAN
  • Klubowicz
  • 72 postów
  • Skąd:BOOSTperformance
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:218
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:56, 30.09.2017

Efekt calkiem niezlye. Szkoda że nie ta sama hamownia.
  • 0

#44 bono

bono
  • Forumowicz
  • 288 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:212 KM / 239 Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:59, 30.09.2017

No niestety nie dało rady, ale ta druga bardziej wiarygodna. Warunki atmosferyczne prawie takie same. Dupohamownia mówi, że jest lepiej.

Wysłane z mojego G3121 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#45 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 674 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES-R
  • KM:228KM/226Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:33, 30.09.2017

Zobacz jaka różnica w ciśnieniu co ma wpływ na osiągi auta
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, wykresy, hamownia, dyno

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq