Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wykresy z hamowni

all_gen wykresy hamownia dyno

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
81 odpowiedzi w tym temacie

#16 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1113 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:46, 07.03.2017

Damian jakiś opis według schematu by się przydał, czyli jak dobrze widzą moje ślepe oczy to seria 149ps?

hanowali ja ogolnie z 8 razy i stroili hamownie zanim doszli do takiego wyniku bo wczesniej caly czas bylo 154-156 caly czas sie wypytywali czy cos modzilem
Juz czy wydech oem a facet schcial zejsc do wyniku jak najblizszego seryjnie. Wiec wynik przed mapa 149 i 340 nm po 183 i 419 nm jaki opis jeszcze bys chcial ? Aa juz widze zaraz zrobie wedlug szablonu

Użytkownik damian18wdz edytował ten post 20:07, 07.03.2017

  • 0

#17 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2132 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 88
Super

Napisano 23:02, 07.03.2017

Bynajmniej widzę wartość Nm masz idealnie katalogową,bo u mnie bez programu raptem 25Nm mniej  :P

Też usłyszałem że pewnie jakiś box mam lub może minimalnie turbina przeładowywać, a byłem na jednej z najpopularniejszej i polecanej hamowni w Trójmieście.

Dlatego zaraz po pierwszej próbie auto było hamowane kolejny raz gdzie wynik był właściwie taki sam, parę Nm mniej jak pamiętam, a następnie zaczęliśmy przeglądać kreski innych N22 o czym pisałem wcześniej. 

 

Teraz czekam na IC, wtedy kolejny raz próba z IC, następnie program  :diabelgrin:


Użytkownik ślepak edytował ten post 23:07, 07.03.2017

  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#18 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1113 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:18, 07.03.2017

Bynajmniej widzę wartość Nm masz idealnie katalogową,bo u mnie bez programu raptem 25Nm mniej :P
Też usłyszałem że pewnie jakiś box mam lub może minimalnie turbina przeładowywać, a byłem na jednej z najpopularniejszej i polecanej hamowni w Trójmieście.
Dlatego zaraz po pierwszej próbie auto było hamowane kolejny raz gdzie wynik był właściwie taki sam, parę Nm mniej jak pamiętam, a następnie zaczęliśmy przeglądać kreski innych N22 o czym pisałem wcześniej.

Teraz czekam na IC, wtedy kolejny raz próba z IC, następnie program :diabelgrin:

u mnie tez facet z hamowni wszedl na jakies forum i zaczol szukac i mowil ze to normalne w tyxh silnikach
  • 0

#19 gosebus

gosebus
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147 obd1
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:22, 13.05.2017

F20B6

*PB 154KM /176Nm *wstępnie wystrojone przed dalszymi modyfikacjami

*LPG 146 /171Nm  *źle wystrojone

8fcdff9e3eba0.jpg73631c6fc0102.jpg

Motocomp Gdańska 3, Żukczyn


Modyfikacje:

Przepustnica H22, rura dolotowa H22, Kolektor Wydechowy F18B2, ECU P28


  • 0

#20 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 677 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES-R
  • KM:228KM/226Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:58, 14.05.2017

Odepnij balansery, zrób doprowadzenie powietrza ze zderzaka za pomocą bass reflexu i drugiej rury dolotowej do filtra tylko tak aby wszystko było szczelne to poprawi ci sie wykres.
  • 0

#21 yogi311

yogi311
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Bystrzyca Kłodzka/Nysa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:137
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:47, 25.05.2017

F18B2 :diabel: 

137,1KM / 170,8Nm

 

20170525_171749.jpg?raw=1

 

 

Nysa ul.Świętojańska 7

 

SRI + wywalony kat :aniolek:


  • 0

#22 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 677 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES-R
  • KM:228KM/226Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 17:25, 25.05.2017

Ale dołek w chwili przestawienia się IAB.
Ciśnienie niskie a wynik spoko więc jest dobrze
  • 0

#23 User32

User32
  • Forumowicz
  • 128 postów
  • Skąd:ZG
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:13, 25.05.2017

Zdrowo.

 

@Sysunia

Ten "dołek" w naszych autach jest/będzie zawsze?


  • 0

#24 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 677 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES-R
  • KM:228KM/226Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:22, 25.05.2017

Nie mam pojęcia szczerze mówiąc bo to chyba pierwszy wykres F18 jaki widze
  • 0

#25 yogi311

yogi311
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Bystrzyca Kłodzka/Nysa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:137
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:33, 25.05.2017

Mam nadzieje, że zacznie się pojawiać więcej f18b2 do porownania :D. Przetarlem szlak i zasiałem ziarnko niejasności - lubie ;)
  • 0

#26 User32

User32
  • Forumowicz
  • 128 postów
  • Skąd:ZG
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:50, 25.05.2017

Pewnie dołączę :) Może jeszcze w tym roku jak zabłądzę do jakiegoś Wrocławia czy innej stolycy


  • 0

#27 gosebus

gosebus
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147 obd1
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:18, 26.05.2017

Dołek w VIgen na seryjnym kompie w F18 i F20 to standard - IAB jest załączane za późno


  • 0

#28 krisss111

krisss111

    Sheriff of Shoutbox

  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:20, 26.05.2017

hmmm, ciekaw jestem jak ten wykres by wyglądał w f20b5 lub f20b7 biorąc pod uwagę, że nie ma w nich IAB


  • 0

#29 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 677 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES-R
  • KM:228KM/226Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:31, 26.05.2017

Krzychu, jedz do mydła. Daj stówe i masz pomiar Pb i LPG ;-)
  • 0

#30 yogi311

yogi311
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Bystrzyca Kłodzka/Nysa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:137
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:18, 26.05.2017

@Sysunia cała prawda :D.

 

btw da się coś z tym dołkiem zrobić ?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, wykresy, hamownia, dyno

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq