Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wykresy z hamowni

all_gen wykresy hamownia dyno

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
131 odpowiedzi w tym temacie

#121 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:13, 05.02.2020

Do TC Performance sie będę wybierał, bo tylko oni robią ten sterownik co potrzebuje podlubac. Opinie maja dobre jeśli chodzi o robotę i hamownie
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#122 remic

remic
  • Klubowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Irlandia Polnocna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES-GT
  • KM:202KM 404NM wciąż za mało :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:33, 09.03.2020

Witam!

Dzisiaj moja Hania została potraktowana nowym wirusem.Wyszło zabawnie.Pierwszy remap miałem zrobiony w zeszłym roku.Na szybko wgrany soft bez hamowni.W sumie moja wina.Trochę zaoszczędziłem,no i nie poszło.Na 'dzień dobry' wypluła 161KM na mapie do 150-tki.Efekt placebo zadziałał.Komedia jak nic. Po modyfikacji mapy udało się wycisnąć 202KM i 404NM z ekologią.Chciałem ,żeby maksymalny moment obrotowy utrzymywał się od dołu i trwał jak najdłużej ,ale nie wyszło.Według nich z DPF-em nie ma to sensu,tzn. mogli ustawić takie parametry,żeby wykres taki był na hamowni ale w warunkach codziennej jazdy z obciążeniem DPF i tak będzie zamulał.Niedosyt jest,bo spodziewałem się ciut lepszych osiągów.W planach mam modyfikacje turbiny i wycięcie DPF-u, więc tak zostanie na jakiś czas.Chyba podjadę gdzieś na inną hamownie jeszcze ,żeby sprawdzić ,czy będę miał podobny wynik ale na miejscu nie ma zbyt dużego wyboru.To nie Polska😉

*N22B1
*202KM 404NM


1f501dac3f33d997.jpg

Auto Tune Ballymena

*Modyfikacje: intercooler i sprzęgło z N22B2 , dwutłoczkowe zaciski,przewody hamulcowe HEL,sprężyny Tein

Użytkownik remic edytował ten post 19:07, 09.03.2020

  • 0

#123 Jacajacenty

Jacajacenty
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:181KM 437 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 22.05.2020

Witam.

Wczoraj byłem na hamowni troszkę dostroić auto po wymianie sprzęgła i montażu FMIC.

Mam dwa wykresy do porównania.

 

Pierwszy z 2018 roku gdy pojechałem wgrać nowy program.Zależało mi ,aby na nowym programia auto nie kopciło.udało się coś takiego.Seria na plus    ;)

 

db4f3676c8bf4fd3med.jpg

 

Drugi wykres z wczoraj.Na czerwono testowy pomiar.W porównaniu z tym sprzed dwóch lat lekkie straty.Poprzednio pomiar na seryjnym intercoolerze ,obecnie zmienionym na frontowy..

To co widać po ponownym mapowaniu to max który udało uzyskać się bez zwiększinego dymienia.Auto bardzo fajnie przyspiesza z dołu .Podniosła się moc i moment.

 

b996ff2bd57cc339med.jpg

 

Mam nadzieję że osoby zorientowane  "w temacie"  wypowiedzą się co sądzą o pracy tunera.


Użytkownik Jacajacenty edytował ten post 13:43, 22.05.2020

  • 0

#124 andrzejj86

andrzejj86
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:40, 23.05.2020

K20Z2

Seria. Nic nie ruszane. Zrobiony tylko reflash w Ralfi Garage

Pomiar na LPG i PB

72ea0cae083e.jpg

Użytkownik andrzejj86 edytował ten post 12:51, 23.05.2020

  • 0

#125 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 12:51, 23.05.2020

cos hamownia strasznie opymistyczna :D


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#126 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:54, 23.05.2020

Nie koniecznie, wszak te które K20 w Accordach jeżdżą naprawdę dobrze a to raczej kolejny dowód na to, że pomimo wadliwych tłoków i sworzni, to da radę nimi całkiem przyzwoicie się rozpędzać biorąc pod uwagę, że hamownia jednak nie taka zła. Coobcio też tam hamuje Nissany i inne

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 15:55, 23.05.2020

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#127 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 433 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:51, 23.05.2020

Z tymi hamowaniami to jest bardzo różnie - ja mam dystans spory bo różnice na poziomie 10 KM czasem wychodzą - więc musi być dobrze skalibrowana i przede wszystkim dobrej jakości hamownia.

Nie mam wykresu ale kiedyś hamowania po kalibracji tydzień wcześniej wywaliła w moim ON 256 KM  i to 3 razy pod rząd:) :) gdzie auto ma 215 KM mierzone na drogowej +/- 4 KM wiadomo błąd pomiarowy.  

Tak więc hamownia hamownią Panowie.


Użytkownik PKO edytował ten post 16:52, 23.05.2020

  • 0

#128 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:55, 23.05.2020

O jak ladnie widac, ze jednak 2.0 kreci sie do ksiazkowego 6000 rpm. Czesto pomijalne na YT, gdzie paluja do 7k:P andrzej a stesuj przez torque 0-60mph i w gore, bede mial refke :)


  • 0

#129 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:54, 23.05.2020

Hamownia drogowa a stacjonarna to dwie różne hamownie...
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#130 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 433 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:14, 23.05.2020

Tak ale nie może być takiej różnicy
Na marginesie drogowa zdecydowanie bardziej obiektywna w sensie realnych przyrostów i rozkładu momentu obrotowego faktycznego.
  • 0

#131 pepedombo

pepedombo
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 23:31, 23.05.2020

Czyli obie bezuzyteczne :)


  • 0

#132 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 433 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:33, 24.05.2020

Czyli obie bezuzyteczne :)

Nie można tak powiedzieć, każda ma błąd pomiarowy zresztą jak wszystkie urządzenia do badania takich rzeczy.

Osobiście uważam że drogowa daje wynik najbardziej realny temu co jest faktycznie. 

Zresztą chyba nie tylko Ja tak uważam. 

Większość tunerów jej nie używa ponieważ jest znacznie trudniej zrobić pomiar niż na stacjonarnej - trzeba gdzieś jechać na kawałek prostej drogi i mierzyć. 

A jak masz przy warsztacie hamowanie to 10 min i masz pomiar zrobiony.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, wykresy, hamownia, dyno

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq