Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wykresy z hamowni

all_gen wykresy hamownia dyno

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
71 odpowiedzi w tym temacie

#1 FairFaX

FairFaX
  • Klubowicz
  • 230 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Stage 1
  • KM:232KM i 248Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:02, 22.12.2016

Chyba jeszcze takiego tematu nie było więc rozpoczynam od siebie.

 

Template:

 

1) oznaczenie silnika

2) dane liczbowe (moc/moment)

3) wykres z hamowni

4) adres hamowni
5) lista modyfikacji

 

 

K24A3

*PB: 214KM / 260Nm

*LPG: 200KM / 242Nm

 

update9-k24a3-dyno.jpg

 

ŁG Autoserwis, Kraków http://www.naprawasamochodowkrakow.pl/

 

Modyfikacje:

* Układ dolotowy: CAI by LukasN, filtr stożkowy, hydroshield, odcięcie ogrzewania przepustnicy, uszczelki teflonowe pod przepustnice i kolektor dolotowy
* Układ wydechowy: seria + kolektor 4-2-1 Toda by Hammer, decat
* Elektronika: seria + Reflash ECU

 


  • 0

#2 Szmytek

Szmytek
  • Klubowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Kraków/Ostrowiec Św
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:48, 22.12.2016

K24A3

 

1) Przed reflashem benzyna 179KM/204NM

2) Po reflashu benzyna 182KM/214NM

3) Po reflashu gaz 176KM/204NM

 

Ben-BenMod_zpsvldfusma.png
Ben-Gaz_zpspew1p3vz.png

 

GCS Tuning Wysiołek Luborzycki / Kraków  - http://www.gcstuning.pl/

 

Modyfikacje :

* Elektronika: seria + Reflash ECU


  • 0

Poprzedni VI ES CG9 -> http://www.accordklu...ek/#entry754451

Obecny VII Executive CL9 -> http://www.accordklu...ive-by-szmytek/


#3 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4524 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 22:25, 22.12.2016

Niby 3 KM ale cały przebieg mocy większy ...nie mówiąc już o vtecu

Moment jest całkiem inny w całym przedziale i co najważniejsze dużo lepiej w dolnych partiach
Musi być czuć różnicę w jeździe .
Tak to jest .W jednym k24 da na końcu skali dużo w innym mniej ale tak to będzie z napisanymi gotowcami .Ważne ,że jest lepiej.
Samymi wartościami się nie przejmuj ,że niby nie ma nawet deklarowaych 190KM ,bo nie o to chodzi ,a i na innej hamowni może wyjść inaczej.
Teraz na gazie wchodzi ,że lepiej zapiepsza niż na benzynie przed reflashem :-)

Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:36, 22.12.2016

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#4 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 490 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES-R
  • KM:228KM/226Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:43, 23.12.2016

H22A7 - Verva 98

1. 212 km / 213-215 nm?
2. 228,2 km / 226,3 nm
3. 235,4 km / 229,5 nm

1dcb252d5301b1degen.jpg

dd395835f60a8711gen.jpg

Pierwszy pomiar na zlocie CKPL 2016.
Drugi w Mińsku Maz w MTC
http://www.hamownia.net

Modyfikacje:
Układ dolotowy - wkładka K&N z doprowadzeniem powietrza, uszczelki termoizolacyjne przepustnicy i kolektora ssącego, odłączenie podgrzewania przepustnicy

Układ wydechowy - kolektor wydechowy Mugena/Jasmy, kompletny wydech 2.25' Mongoose

Inne - odłączenie wałków balansowych

Komputer seria nie strojony.
  • 0

#5 yogi311

yogi311
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Bystrzyca Kłodzka/Nysa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:137
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:16, 23.12.2016

fajnie jakby ktoś wrzucił F18B2 :P. Ja się ze swoim zamierzam wybrać jakoś na wiosnę....o ile znajdę jakąś wiarygodna hamownie w swojej okolicy


  • 0

#6 michałWD

michałWD
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:206
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:43, 23.12.2016

K24A3

Przed reflashem - 206,1 KM/228 Nm

Po reflashu - 203,8 KM/228 Nm

 

wykres_reflash.jpg

 

Z modyfikacji tylko wkładka K&N

 

Pozdrawiam


  • 0

#7 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4524 postów
  • Skąd:P.Śl
  • Silnik:K24
  • Wersja:EXE
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 14:20, 23.12.2016

Dziwne ...po reflashu przy załączaniu vteca jest spadek

Użytkownik Wlodar edytował ten post 14:20, 23.12.2016

  • 0

MOJA SATYNOWA    DWURURKA                        
....prawda was jeszcze zadziwi...                          


#8 podly12

podly12
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190 +
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:12, 03.03.2017

I jak to możliwe ze w seri masz 206 km, chyba ze to acura tsx ;p


  • 0

#9 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1298 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 68
Super

Napisano 11:53, 07.03.2017

= N22A1

=Moc Katalogowa: 140 PS/340Nm przy 2000

=Moc na Hamowni:150 PS/394Nm przy 2423

=Tune Up Gdańsk

=Totalnie seryjny silnik na oryginalnych filtrach paliwa i powietrza. Miesiąc wcześniej wymieniony popękany kolektor wydechowy z aluminiowego na żeliwny, oraz przeczyszczony IC. 

 

7181475900_1488883696_thumb.jpg 3280846400_1488883699_thumb.jpg 


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#10 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 426 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:56, 07.03.2017

WOW. Gratisy jak w grupie VAG ;)
A z drugiej strony, balcer obala mit cyferek z hamowani jako powodów do fejmu...
Łapałeś się kiedyś z jakimiś innym ictdi?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 FairFaX

FairFaX
  • Klubowicz
  • 230 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Stage 1
  • KM:232KM i 248Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:42, 07.03.2017

A z drugiej strony, balcer obala mit cyferek z hamowani jako powodów do fejmu...

I ma pełni rację. Hamownia jeśli nie jest odpowiednio wyskalowana i wyregulowana to cyferki potrafi pokazać z kosmosu.

Jej zadaniem jest głównie wizualizować przebieg krzywych mocy/momentu i dać możliwość ich porównania.


  • 0

#12 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1298 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 68
Super

Napisano 19:06, 07.03.2017

WOW. Gratisy jak w grupie VAG ;)
A z drugiej strony, balcer obala mit cyferek z hamowani jako powodów do fejmu...
Łapałeś się kiedyś z jakimiś innym ictdi?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

 

Wiesz że w DE na banach jest się z kim łapać cały czas,tylko że Zachód jakoś mało lubi Hondy,to nawijały się inne auta :P

Także zawsze uważałem że jak na 140ps to żwawe te konie  :diabelgrin: Tym bardziej że przed śmierdzielem miałem 3.0 V6.

Łapałem się na A2 z BMW e90, byłem świecie przekonany że ma jakaś dwu litrową benzynę, a miał 2.0D 163 ps i zostawał w tyle. a także teściu który jeździł samochodem moim na urlopie i zirytowany powiedział że jego pordzewiała mazda 6 2.0d 136ps stoi w miejscu.  To był po części powód dlaczego pojechałem na Hamownie, a do tego chciałem ocenić stan motorowni przed programem.

 

I ma pełni rację. Hamownia jeśli nie jest odpowiednio wyskalowana i wyregulowana to cyferki potrafi pokazać z kosmosu.

Jej zadaniem jest głównie wizualizować przebieg krzywych mocy/momentu i dać możliwość ich porównania.

 

Tu bym się sprzeczał, przeglądałem z 10 wykresów I-CDTI na tej hamowni co byłem i najczęściej wychodziło na serii koło 145ps i 360 Nm, dwa przypadki mocy jak u mnie, i jedno auto z pękniętym kolektorem gdzie wypluło 120ps. Poza tym i na powyższych wykresach widzimy że mamy wzrosty po zrobionym reflashu czy spadki na LPG, także wątpię żeby te wartości były wyssane z palca itp. Ale zgodzę się z tym że ogólny stan silnika, charakterystykę, szczelność dolotu, układu wydechowego czy pracę geometrii turbiny widać właśnie na kreskach.

U mnie ta górka w PS przy 2700 a 3200 to właśnie prawidłowo działająca geometria w turbinie.

 

 

P.s 1.6 i-dtec wypluł w dwóch przypadkach powyżej 130ps i ogólnie auto jeszcze lepsze pod program z racji zastosowania jakiejś nowej turbiny garetta.


Użytkownik ślepak edytował ten post 19:22, 07.03.2017

  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 

#13 marco30

marco30
  • Klubowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:11, 07.03.2017

Ładny wynik niech moc będzie z tobą


:dres:  :dres:  :dres:  :dres:  :tancze:  :diabelgrin:


  • 0

#14 damian18wdz

damian18wdz
  • Klubowicz
  • 1124 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:22, 07.03.2017

Silnik N22A1
Seria
Wykres
149/340nm
183/419 nm
4 scm remap crosshand
5 niemodzone nic oprocz remapa oem wszystkie filtry 1b3ea6e0d927e70bbe7baa64638bc208.jpg

Użytkownik damian18wdz edytował ten post 20:06, 07.03.2017

  • 0

#15 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1298 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 68
Super

Napisano 19:25, 07.03.2017

Damian jakiś opis według schematu by się przydał, czyli jak dobrze widzą moje ślepe oczy to seria 149ps? 


  • 0
-F23A1    CG3
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1
 
 





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, wykresy, hamownia, dyno

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq