Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

ciężko odpala i gaśnie

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 TomekVI

TomekVI
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:LLB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:25, 22.12.2016

Witam,

Silnik nie odpali bez dodania gazu i gaśnie na wolnych obrotach. Dzieje się tak na zimnym i ciepłym silniku, na LPG i paliwie jest to samo (na paliwie może troszkę lepiej). Jak nie zgaśnie na wolnych to utrzymuje małe obroty tzn. 200 obr/min. Czasami załapie i chodzi dobrze ale jest to sporadycznie a po dodaniu i puszczeniu gazu gasnie.

Przewody, świece i filtr powietrza nie mają na to wpływu bo sprawdzałem. Na świecach jest czarny suchy nalot (sadza).

Podczas pracy silnika (który nierówno pracował) odłączałem przewody i tak:

1 najkrótszy - silnik przyśpieszał i lepiej pracował

2 środkowy - normalna reakcja tzn silnik pracował gorzej

3 środkowy - to samo co z 2

4 najdłuższy - brak reakcji tzn nierówno pracował tak jak na wszystkich przewodach.

Nie pokazuje żadnego błędu (nie wywala check engine)

Jakieś 10k km temu wymieniałem uszczelke przy aparacie zapłonowym i odrazu delikatnie przeczyściłem styki w kopułce i palec)

 

Pozdrawiam


Użytkownik TomekVI edytował ten post 16:31, 22.12.2016

  • 0

5,6,7


#2 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:04, 22.12.2016

Z Twojego opisu wynika, że pierwszy cylinder nie pracuje, dlatego radziłbym podmienić świece na nim(ten co najdłuższy przewód do niego idzie).

W jaki sposób sprawdzałeś przewody i świece?

Aparat zapłonowy może być winowajcą.


Użytkownik qcaj edytował ten post 17:05, 22.12.2016

  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#3 TomekVI

TomekVI
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:LLB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:51, 22.12.2016

przwody i świece były podmienione, przewody na nowe a świece używane ale z innego samochodu z którym jest wszystko ok. Mam taką cichą nadzieję że to aparat zapłonowy, iskra jest na wszystkich cylindrach.


Użytkownik TomekVI edytował ten post 17:55, 22.12.2016

  • 0

5,6,7


#4 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:04, 22.12.2016

Już kiedyś wspominałem, że nie czyści się styków ani kopułki, ani palca. Aparat w dupe dostał. Gdybyś nie czyścił jeździł byś dalej.


Użytkownik Thunder edytował ten post 18:04, 22.12.2016

  • 0

#5 TomekVI

TomekVI
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:LLB
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:41, 23.12.2016

No i czarna magia, dziś w drodze do mechanika wszystko wróciło do normy i wszystko jest ok.


  • 0

5,6,7






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq