Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Nieszczelna nagrzewnica

VIII nagrzewnica nieszczelność płyn chłodniczy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 tedi238

tedi238
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:nowy sacz
  • Silnik:2
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:30, 20.12.2016

Na wstępie witam wszystkich hondziarzy.

Do tematu, od 2 tygodni do kabiny przedostaje mi sie smród wygrzanego płynu chłodniczego . Intensywność jego jest największa z rana gdzie chce nagrzać szybko samochód na HI, a później w drodze wrzuci od czasu do czasu.

 

Oczywiście sprawdziłem płyn w zbiorniczku i rzeczywiście go ubyło.

Serwis hondy ,,, 100km  stąd i pewnie samochód trzeba by było zostawić . 

Jest okres  przed świąteczny i wszyscy mechanicy zarypani robotami chodź mam jednego co ma chęci się za to zabrać, i pytanie czy jest to przerypane do demontażu  i na co uważać przy nim?

 

Czy orientuje się ktoś ile by to czasowo zeszło zrobić na serwisie i za ile?

Na razie jeżdżę bez ogrzewania bo nie chce otruć dzieci  (grzeje wcześniej szyby , wietrzę chwile, później bez nawiewu)

Już chodziło mi po głowie wsypanie proszku uszczelniającego ale trochę się obawiam o układ.

Co poradzicie?

Pozdrawiam


  • 0

#2 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:52, 22.12.2016

Nic nie syp bo sobie układ chłodniczy zawalisz. Czasu nie wiem dokładnie ale chyba deskę trzeba rozmontować albo ściągać - nie jest to robota na godzinę. Ja bym na Twoim miejscu poczekał za serwisem a teraz bez grzania albo wypożyczył coś zastępczego.

Ogólnie dziwne ze cieknie nie słyszałem o tym nigdy - masz oryginalny płyn ?
  • 0

#3 tedi238

tedi238
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:nowy sacz
  • Silnik:2
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:29, 24.12.2016

Płyn chyba oryginał , za mojego posiadania nic nie grzebałem. A jaki kolor na oryginalny płyn?


  • 0

#4 tedi238

tedi238
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:nowy sacz
  • Silnik:2
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:39, 02.01.2017

Panowie pytanko czy z tym smrodem może mieć coś związane zwierzątko . po silniku coś łaziło bo jest urypany błotem i widać ewidentnie łapy ?

Filtr sprawdzałem brudny do wymiany

rezystor dmuchawy czysty nie przyzelony

wycieków nagrzewnica chyba niema ,  nie jest mokra pod obudową ,płyn w zbiorniczku na poziomie (wczesniej zrobiło mnie w h.. bo był silnik zimny i było na minimum)

rurka odpływowa skroplin sucha i czysta ,diagnoza wzrokowa

szyby nie paruja i nie sa tłuste

W tygodniu pojade na ultradzwieki , jak to nie pomoże to ja juz niewiem.


  • 0

#5 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:13, 03.01.2017

Dobre odgrzybianie i będzie po zapachu. Mi kot przynosi prezenty, to myszki na akumulatorze, inny razem ptaki, ostatnio całe gniazdo ale z uwagi na porę roku bez zawartości.
  • 0

#6 tedi238

tedi238
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:nowy sacz
  • Silnik:2
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:09, 14.01.2017

W tamtym tygodniu wymieniłem filtr kabinowy na węglowy i zrobiłem 2 godzinne ozonowanie ( aż sie przytrułem  przy wchodzeniu do auta przerzucając z klimy na nagrzewnice i wszystkie wyloty)

Silnik spryskałem środkiem na kuny lokatora nie widzę

W aucie bajka , nic nie wali ,niestety żona zestresowała mnie wczoraj mówiąc że rano dała na HI i smród się pokazał na chwile.

Co możne być jeszcze powodem tego smrodu.


  • 0

#7 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 02:06, 15.01.2017

Szyby od środka nie robią się tłuste jak włączysz ogrzewanie i czuć ten zapach?Uzupełniałeś płyn i patrzyłeś czy znowu ubyło po jakimś czasie?


  • 0

#8 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 08:12, 15.01.2017

Ja bym od dołu przez rurkę skroplony wpakował piankę plaka do czyszczenia klimatyzacji. Ona dobrze rozpuszcza cały syf.
  • 0

#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 09:56, 15.01.2017

Ja bym od dołu przez rurkę skroplony wpakował piankę plaka do czyszczenia klimatyzacji. Ona dobrze rozpuszcza cały syf.

A później zalewa kompa jak się o tym nie pamięta i mamy problem.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#10 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:29, 15.01.2017

Jak można zalać kompa robiąc zabieg w kabinie skoro jest w komorze silnika? Milisz generacje accordów.
  • 0

#11 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 15:54, 15.01.2017

W VIII poprawili to wreszcie - ECU jest obok akumulatora a sterownik SRS - nad schowkiem pasażera. Wyciek z układu nawiewu niczego już nie zaleje. A wzmacniacz audio jest w bagażniku.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 15:55, 15.01.2017

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#12 Rafał80

Rafał80
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:39, 20.01.2019

Na wstępie witam wszystkich hondziarzy.

Do tematu, od 2 tygodni do kabiny przedostaje mi sie smród wygrzanego płynu chłodniczego . Intensywność jego jest największa z rana gdzie chce nagrzać szybko samochód na HI, a później w drodze wrzuci od czasu do czasu.

 

Oczywiście sprawdziłem płyn w zbiorniczku i rzeczywiście go ubyło.

Serwis hondy ,,, 100km  stąd i pewnie samochód trzeba by było zostawić . 

Jest okres  przed świąteczny i wszyscy mechanicy zarypani robotami chodź mam jednego co ma chęci się za to zabrać, i pytanie czy jest to przerypane do demontażu  i na co uważać przy nim?

 

Czy orientuje się ktoś ile by to czasowo zeszło zrobić na serwisie i za ile?

Na razie jeżdżę bez ogrzewania bo nie chce otruć dzieci  (grzeje wcześniej szyby , wietrzę chwile, później bez nawiewu)

Już chodziło mi po głowie wsypanie proszku uszczelniającego ale trochę się obawiam o układ.

Co poradzicie?

Pozdrawiam


witam, mam od niedawna ten sam problem, tj czuć zapach płynu chłodniczego po nagrzaniu silnika, ale nie widać ubytków płynu?. Czy udało Ci się rozwiązać ten problem i co było jego przyczyną, jakie koszty. Dodam że poziom płynu na zimnym silniku jest na MAX, a po rozgrzaniu jakiś 1cm powyżej,  


  • 0

#13 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 21:13, 20.01.2019

Zanim nie namierzysz ewentualnej nieszczelności (skoro nie ma ubytków to musi być - o ile jest - niewielka) nic nie można powiedzieć o kosztach.

Jeździć aż się nabędzie pewność skąd ten zapach.
  • 0

#14 Ukash

Ukash
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:56, 23.11.2019

witam, mam od niedawna ten sam problem, tj czuć zapach płynu chłodniczego po nagrzaniu silnika, ale nie widać ubytków płynu?. Czy udało Ci się rozwiązać ten problem i co było jego przyczyną, jakie koszty. Dodam że poziom płynu na zimnym silniku jest na MAX, a po rozgrzaniu jakiś 1cm powyżej,

Witam. Też mam ten problem. Poradziliście sobie z tym ? Jak tak to prosił bym o radę.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, nagrzewnica, nieszczelność, płyn chłodniczy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq