Skocz do zawartości


Zdjęcie

Blad drugiej sondy lambda - wymiana katalizatora

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 mikahan

mikahan
  • Forumowicz
  • 72 postów
  • Skąd:Wielkopolska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:22, 19.12.2016

Cześć

 

Od pewnego czasu zdarzaja sie przypadki ze pojawia mi sie komunikat "Chceck Engine". Świeci sie przez np. 2 dni po czym znika i przez kilka miesiecy nic nie wyskakuje. W serwisie powiedzieli mi ze do wymiany mam katalizator jednak moj mechanik mowi ze w komputerze pokazuje bledne odczyty 2giej sondy lambda i zeby wymienic sonde zamiast calego kata na początek.

 

Auto to Accord benzyna 2.0 R20A3 z 2009 z przebiegiem 220kkm glownie w trasie.

 

Co polecacie ? Czy wogole to normalne ze w benzynie po takim przebiegu w trasie wyskakuje taki problem ?



#2 wolek

wolek

    Admin Junior

  • Admin Junior
  • 5013 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2,~
  • Wersja:ES + LPG
  • KM:ponad 100
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SedeS
Reputacja: 65
Super

Napisano 11:55, 19.12.2016

wstaw emulator kątąwy mosiężny w miejsce drugiej sondy.

tak masz podpalony kat i wywalać będzie błędy.


tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków - pomoc przedzakupowa
wszystkie nowe części do Twojej Hondy - zapraszam <- klik w napis


#3 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 393 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:58, 22.12.2016

Ogólnie dość wczesnie jak na katalizator wiec może tez byc coś z sonda. Musiałbyś zobaczyć dokładnie co pokazuje.
Jak nie sonda to katalizator do wymiany. Odnośnie emulatorów nawet już mi się nawet nie chce pisać każdy robi jak uważa ja jestem przeciwnikiem.

Użytkownik hangie edytował ten post 01:00, 22.12.2016


#4 cosiecieszysz

cosiecieszysz
  • Klubowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Lubelskie LCH
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:08, 11.01.2017

Witam

Wywala mi błąd P0410, słaba sprawność katalizatora.

Stosowałem redukcję mosiężną wkręcaną pod sondę - niestety bez rezultatu.

Kupiłem elektroniczny emulator katalizatora z firmy Lepard.

Czy ktoś to stosował?

W instrukcji są 2 schematy połączeń. Którym schematem to podłączaliście ?

1.

f925092c584b20abmed.jpg

2.

089d36a42f01e1c3med.jpg

Oraz jest program do ustawień parametrów. Czy tylko podpiąć to urządzenie wg. powyższych schematów czy należało by to jeszcze konfigurować w programie serwisowym. Parametry ustawieńna fotce poniżej.

bffd5631132b15a8med.jpg



#5 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 777 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:45, 14.01.2017

No dobrze ale jakie parametry ma sonda?Diagnozowałeś to jak oscyluje?







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq