Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Słabo przyśpiesza F20

VI f20b6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:55, 17.12.2016

Witam, od jakiegoś czasu zaobserowałem jak by spadek mocy. Jedynie wiem że ma gdzieś przebicie napięcia, na przewodzie lub na cewce jak dociskałem palec, to mnie popieściło trochę, też zbliża mi się regulacja zaworów. Czy może to być tym spowodowane czy martwić się czymś innym?
Ostatnimi czasy wywaliło mi chłodnice, ale to prawdopodobnie przez termostat bo mi sie zaciął, mam jeszcze jechać na sprawdzenie szczelności uszczelki pod głowicą. Macie może jeszcze jakieś pomysły? Bo w chwili obecnej ide na dno.


  • 0

#2 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:08, 17.12.2016

Pozbądź sie przebicia i wtedy dalej można rozkminiać co może być.


  • 0

#3 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:20, 17.12.2016

dopiero w poniedziałek mogę sie pozbyc, no ale jak coś to ogarne i dalej bede pisać.


  • 0

#4 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:31, 17.12.2016

Na benzynie też brak mocy? Może regulacja LPG do zrobienia...


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#5 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:06, 17.12.2016

no na benzynie też.
Ogólnie takie pytanie mam.

- Jak mam sprawdzić czy przewody czy cewka lub aparat zapłonowy robi przebitke? (Jak źle coś mówie to poprawcie :P ) Patrzyłem w ciemności to nic nie było widać, żeby jakieś iskry szły.


no gaz też musze ogarnąć tak a pro po, ale są gdzieś przecieki, ogólnie regulacja z wymianą filterka była. więc to odpada, póki co musze sie wstrzymać z czyszeniem wtrysków jeszcze.


  • 0

#6 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:06, 17.12.2016

Musi być ciemno i musisz psikac na kable bądź aparat woda - taka mgielka i wtedy będzie elegancko widać.

Użytkownik dudix1983 edytował ten post 19:08, 17.12.2016

  • 0

#7 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:49, 17.12.2016

to znaczy, ja już doszedłem do tego że kopułka jest do wymiany, straszna iskra idzie, sprawdzałem żarówką, więc z kablami jest okej bo właśnie psikałem na przewody i wszystko jest okej. Ale czy przez to może słabiej przyśpieszać? To nie jest strasznie odczuwalne, ale jak już jeżdże tym samochodem, to czuje że tak troche idzie nie tak jak przedtem.


  • 0

#8 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:58, 17.12.2016

Tak, może słabiej przyspieszać.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#9 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:08, 17.12.2016

aha, okej, w poniedziałek wymienię to i mam nadzieję że będzie okej, a jak nie dalej bede wam zawracał tyłek :P Ale dzięki za cenne informacje :P


  • 0

#10 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:29, 20.12.2016

Wymieniłem kopułkę, i świece, ale coś nadal czuje że coś nie tak przyśpiesza.  :/ :( Macie jeszcze jakieś pomysły?


  • 0

#11 KAMIEN

KAMIEN
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:POZNAŃ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:COMFORT
  • KM:155 KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:38, 20.12.2016

Czy na zimnym silniku ma tendencje do gaśnięcia? Jeżeli tak to brak luzu zaworowego - do regulacji zawory chyba, że już robione. Kolejna kwestia to wgrana mapa eco, spróbuj pojeździć przez jakiś czas dynamicznie żeby samochód nauczył się Twojego stylu jazdy.


  • 0

#12 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:58, 20.12.2016

Co masz na myśli pisząc że samochód ma się nauczyć jeździć stylem jazdy właściciela? Przecież komputer ma wgrane mapy paliwa i czujniki którymi potrafi sobie skorygować ciut dawki do wymaganych wartości więc czego auto ma się uczyć?
  • 0

#13 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:29, 20.12.2016

Czy na zimnym silniku ma tendencje do gaśnięcia? Jeżeli tak to brak luzu zaworowego - do regulacji zawory chyba, że już robione. Kolejna kwestia to wgrana mapa eco, spróbuj pojeździć przez jakiś czas dynamicznie żeby samochód nauczył się Twojego stylu jazdy.

Nie. Nie gaśnie, nie ma z tym akurat problemu, fakt, powoli zawory sie odzywają, i już jestem umówiony na regulacje, ale to dopiero po nowym roku. Przez pewien czas, faktycznie jeździłem jak dziadek, z tego względu że wywaliło mi chłodnice, i obawiałem się że uszczelka mi wystrzeliła, ale okazało się że to przez zacięty termostat. A czy ma to sens pałowanie? Nie jestem zwolennikiem ciągłego ciśnięcia auta, jakoś dbam o auto i szkoda by mi było. Dlatego pytam czy to coś by dało czy nie.

Dodam że całkiem spore spalanie mi wyszło, tylko nie wiem czy przez to że może gdzieś gaz spier*alać czy przez coś innego.  Wyszło mi 15L/100Km


Użytkownik Bożydar edytował ten post 14:34, 20.12.2016

  • 0

#14 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:33, 20.12.2016

Te silniki zostały zaprojektowane do spokojnej jazdy co nieznaczy że nie lubią obrotów. Jeśli nie ma potrzeby kręcenia na obroty to korzystaj z dolnego zakresu. To tylko zwykły stary silnik niezbyt skomplikowany
  • 0

#15 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:38, 20.12.2016

Te silniki zostały zaprojektowane do spokojnej jazdy co nieznaczy że nie lubią obrotów. Jeśli nie ma potrzeby kręcenia na obroty to korzystaj z dolnego zakresu. To tylko zwykły stary silnik niezbyt skomplikowany

No ja to rozumiem, tylko czuje, że auto nie przyśpiesza tak samo jak jakiś miesiąc temu :/ Właśnie w tych dolnym zakresie obrotów, od 2tyś do 3 tyś obrotów


Użytkownik Bożydar edytował ten post 14:41, 20.12.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f20b6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq