Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Słabo przyśpiesza F20

VI f20b6

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#31 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • SkÄ…d:BiaÅ‚ystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:13, 21.12.2016

Wpisz sobie w Google 'iab intake manifold' w grafice znajdziesz zdjęcia kolektora, zaworu, przekrój i schemat działania. Musisz sprawdzić czy motyle w kolektorze działają, czy zawór je otwiera lub po prostu zablokuj motyle w jednej pozycji i sprawdź jak auto przyspiesza.

okej, dziÅ› tak zrobie.


  • 0

#32 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • SkÄ…d:BiaÅ‚ystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:14, 24.12.2016

mam podejrzenia że moze mi padać nowa sonda, którą nie dawno wymieniałem. Wcześniej zaobserwowałem spadek obrotów, i nie trzyma tak jak powinna zapomniałem po prostu o tym wspomnieć, troche ją trzęsie, prawdopodobnie może być przez to, bo inne rzeczy są w porządku. Tylko zastanawia mnie to, że jak wcześniej mi padła sonda, to wywaliło check, ale spadku mocy, i przyśpieszanie było takie same. Będe jeszcze sprawdzać parametry sondy. Wie ktoś jakie powinna mieć wartości? Sonda Dox-0307


  • 0

#33 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • SkÄ…d:PuÅ‚awy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:49, 25.12.2016

Ja smigam na błędzie sondy 41 od samego początku i już tego nie ogarne bo za dużo roboty :) wiązka jest zła. i jakoś nie mam spadku mocy. tylko check wali po oczach i tyle


  • 0

#34 rhidian

rhidian
  • Nowy
  • 7 postów
  • SkÄ…d:Zamość
  • Silnik:1.8
  • Wersja:MOTEGI
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 19.06.2020

Sprawa jest taka że miałem przekładkę F18B6 -> F20B2 - silnik wsuwał litr oleju na 200km

Silnik wytargany z jeżdzącego rozbitka z automatem, nie pobiera oleju (niewiele)

Było mało czasu wcześniej to zrobić a od przekładki minęło pół roku.

Chodzi o to że na 2,3 biegu powyżej 4k obrotów przyśpieszenie jest bardzo spokojne - nie ma tego zrywu tak to nazwę.

Na 4 i 5 jak dochodzi do 4k to jakby delikatnie zdjął nogę z gazu - butujesz do 4k i jakbyś delikatnie zdjął z gazu (wolniej przyśpiesza)

Samochód jest przed liftowy z 99roku, orginalny tester hondy pokazał jedynie błąd czujnika stukowego i sonda lamba (samochód na gazie :p)

Czujnik jest zamiennik, jeszcze na starym silniku zmieniłem i raczej nie było różnicy w osiągach. Jestem w trakcie załatwiania OEM używki dla spokoju

Dodam że na starym silniku przyśpieszenie było lepsze, poprawne.

Biorę się jeszcze za sprawdzenie przepływomierza w między czasie :p

Miał ktoś podobny problem albo coś mogło być niepotrzebnie podmienione przy przekładce?

Jak ktoś jest z okolic Lublina to mogę podjechać, jakoś się dogadamy :)


  • 0

#35 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 23:04, 19.06.2020

Błąd której sondy wywala?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f20b6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq