Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Słabo przyśpiesza F20

VI f20b6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#16 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:45, 20.12.2016

W zakresie od ok 2500 do 4 tys działa vtec więc może szukaj tutaj przyczyny
  • 0

#17 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:06, 20.12.2016

kolego, zacznij od podstawowych rzeczy : świece, filtry, regulacja zaworów,czyszczenie przepustnicy - to podstawa!!! a później szukać przyczyny.


  • 0

#18 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 15:15, 20.12.2016

Sprawdź poziom oleju.

Jak jest go za mało to może się VTEC nie zapinać jak należy.

 

I jeszcze zerknij filtr od VTEC moze jaki magik zapaćkał go silikonem.


Użytkownik h1tman edytował ten post 15:19, 20.12.2016

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#19 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:38, 20.12.2016

W zakresie od ok 2500 do 4 tys działa vtec więc może szukaj tutaj przyczyny

Z tego co wiem, to V-tec zapina się od 4.5 tyś obrotów. Więc to odpada.

 

kolego, zacznij od podstawowych rzeczy : świece, filtry, regulacja zaworów,czyszczenie przepustnicy - to podstawa!!! a później szukać przyczyny.

świece kopułka, olej, filtry olejowe, gazowe, powietrza wymienione wszystko w przeciągu 2.5 tyś km, dokładnie dziś kopułka ze świecami wymieniona. Jeszcze czekam na regulacje zaworów, no i tutaj też podejrzewałem przepustnicę że trzeba wyczyścić.

 

Sprawdź poziom oleju.

Jak jest go za mało to może się VTEC nie zapinać jak należy.

 

I jeszcze zerknij filtr od VTEC moze jaki magik zapaćkał go silikonem.

Mógłbyś powiedzieć gdzie ten filtr się znajduję? Bardzo był bym wdzięczny.


  • 0

#20 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:41, 20.12.2016

Bożydar, zatem jesteś w błędzie. Filtr to takie sitko w zaworze vtec
  • 0

#21 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:45, 20.12.2016

mógłbyś mnie jakoś naprowadzić gdzie to sie znajduje, i jak wymienić? Szczerze aż tak bardzo zaawansowany nie jestem.  Chociaz jak mam tego szukać w necie :/


  • 0

#22 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:48, 20.12.2016

Wpisz sobie w Google 'zawór vtec F20B6' i wszystko bardzo ładnie grafika googli ci pokaże. Jeśli odkręcisz zawór to może zajść konieczność wymiany uszczelki zaworu więc radziłbym ci się w taką zaopatrzyć. Groszowa sprawa. Sprawdź również podłączenie zaworu
  • 0

#23 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 16:10, 20.12.2016

stojąc przodem do silnika masz go z tyłu bloku po lewej stronie. Jest ciężki dostęp do jednej śruby, i tak jak sysunia napisał lepiej zaoptrz się w uszczelki nowe. Vtec zapina się niżej niż 4,5 tys, pozniej sie zmienia geomteria dolotu jeżeli się nie mylę.


  • 0

#24 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:18, 20.12.2016

A błędów nie wyświetla?


  • 0

#25 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:04, 20.12.2016

Może właśnie geometria dolotu sie nie zmienia. Można na postoju sprawdzić czy zawór pracuje.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#26 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 07:57, 21.12.2016

To nie vtec
Jesli kable masz oryginalne to czy maja przebicie czy nie to nadaja sie i yak na smietnik.
Zamulanie w dole obrotow -sonda lambda. Nigdy ci checka nie wywalilo ? Ani razu ?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#27 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:35, 21.12.2016

Jacku, ja miałem walniętą sondę i wcale nie zamulał mi silnik a wręcz pracował jak wściekły. Miał problemy z trzymaniem obrotów jałowych i więcej palił.

Przewody mogą się ujawnić pod obciążeniem np?
  • 0

#28 bi4ly92

bi4ly92
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:LKS
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES VTi
  • KM:195 KM / 217 Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:31, 21.12.2016

W moim F20B6 najgorzej było gdy miałem niski poziom oleju. Druga sprawa to świece, które właśnie przez spalanie oleju nadawały się tylko do wyrzucenia i zamulały auto w zakresie obrotów, o którym piszesz wcześniej.


Użytkownik bi4ly92 edytował ten post 10:32, 21.12.2016

  • 0

BxuFTmD.jpg

             Srebrne CG9 by bi4ly92


#29 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:05, 21.12.2016

A błędów nie wyświetla?

Nie, nie wyrzuca mi żadnych blędów.

 

Może właśnie geometria dolotu sie nie zmienia. Można na postoju sprawdzić czy zawór pracuje.

Wysłane z Tapatalk

Mógłbyś podpowiedzieć jak mógłbym to sprawdzić? Byłbym bardzo wdzięczny.

 

To nie vtec
Jesli kable masz oryginalne to czy maja przebicie czy nie to nadaja sie i yak na smietnik.
Zamulanie w dole obrotow -sonda lambda. Nigdy ci checka nie wywalilo ? Ani razu ?

Sonda Lambda jest wymieniona na DOX-307 zaledwie miesiąc temu, żadnego checka, ani komunikatu na ten temat nie ma. Kable też nie dawno zmieniane, poprzedni właściciel wsadził NGK.

 

W moim F20B6 najgorzej było gdy miałem niski poziom oleju. Druga sprawa to świece, które właśnie przez spalanie oleju nadawały się tylko do wyrzucenia i zamulały auto w zakresie obrotów, o którym piszesz wcześniej.

Świece właśnie wczoraj wymieniłem, olej też jest tak jak powinien. :/


  • 0

#30 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:12, 21.12.2016

Wpisz sobie w Google 'iab intake manifold' w grafice znajdziesz zdjęcia kolektora, zaworu, przekrój i schemat działania. Musisz sprawdzić czy motyle w kolektorze działają, czy zawór je otwiera lub po prostu zablokuj motyle w jednej pozycji i sprawdź jak auto przyspiesza.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f20b6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq