XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 14:45, 20.12.2016
#17
Napisano 15:06, 20.12.2016
kolego, zacznij od podstawowych rzeczy : świece, filtry, regulacja zaworów,czyszczenie przepustnicy - to podstawa! a później szukać przyczyny.
#18
Napisano 15:15, 20.12.2016
Sprawdź poziom oleju.
Jak jest go za mało to może się VTEC nie zapinać jak należy.
I jeszcze zerknij filtr od VTEC moze jaki magik zapaćkał go silikonem.
Użytkownik h1tman edytował ten post 15:19, 20.12.2016
#19
Napisano 15:38, 20.12.2016
W zakresie od ok 2500 do 4 tys działa vtec więc może szukaj tutaj przyczyny
Z tego co wiem, to V-tec zapina się od 4.5 tyś obrotów. Więc to odpada.
kolego, zacznij od podstawowych rzeczy : świece, filtry, regulacja zaworów,czyszczenie przepustnicy - to podstawa! a później szukać przyczyny.
świece kopułka, olej, filtry olejowe, gazowe, powietrza wymienione wszystko w przeciągu 2.5 tyś km, dokładnie dziś kopułka ze świecami wymieniona. Jeszcze czekam na regulacje zaworów, no i tutaj też podejrzewałem przepustnicę że trzeba wyczyścić.
Sprawdź poziom oleju.
Jak jest go za mało to może się VTEC nie zapinać jak należy.
I jeszcze zerknij filtr od VTEC moze jaki magik zapaćkał go silikonem.
Mógłbyś powiedzieć gdzie ten filtr się znajduję? Bardzo był bym wdzięczny.
#20
Napisano 15:41, 20.12.2016
#21
Napisano 15:45, 20.12.2016
mógłbyś mnie jakoś naprowadzić gdzie to sie znajduje, i jak wymienić? Szczerze aż tak bardzo zaawansowany nie jestem. Chociaz jak mam tego szukać w necie
#22
Napisano 15:48, 20.12.2016
#23
Napisano 16:10, 20.12.2016
stojąc przodem do silnika masz go z tyłu bloku po lewej stronie. Jest ciężki dostęp do jednej śruby, i tak jak sysunia napisał lepiej zaoptrz się w uszczelki nowe. Vtec zapina się niżej niż 4,5 tys, pozniej sie zmienia geomteria dolotu jeżeli się nie mylę.
#25
Napisano 21:04, 20.12.2016
Wysłane z Tapatalk
#26
Napisano 07:57, 21.12.2016
Jesli kable masz oryginalne to czy maja przebicie czy nie to nadaja sie i yak na smietnik.
Zamulanie w dole obrotow -sonda lambda. Nigdy ci checka nie wywalilo ? Ani razu ?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#27
Napisano 09:35, 21.12.2016
Przewody mogą się ujawnić pod obciążeniem np?
#28
Napisano 10:31, 21.12.2016
W moim F20B6 najgorzej było gdy miałem niski poziom oleju. Druga sprawa to świece, które właśnie przez spalanie oleju nadawały się tylko do wyrzucenia i zamulały auto w zakresie obrotów, o którym piszesz wcześniej.
Użytkownik bi4ly92 edytował ten post 10:32, 21.12.2016
#29
Napisano 11:05, 21.12.2016
A błędów nie wyświetla?
Nie, nie wyrzuca mi żadnych blędów.
Może właśnie geometria dolotu sie nie zmienia. Można na postoju sprawdzić czy zawór pracuje.
Wysłane z Tapatalk
Mógłbyś podpowiedzieć jak mógłbym to sprawdzić? Byłbym bardzo wdzięczny.
To nie vtec
Jesli kable masz oryginalne to czy maja przebicie czy nie to nadaja sie i yak na smietnik.
Zamulanie w dole obrotow -sonda lambda. Nigdy ci checka nie wywalilo ? Ani razu ?
Sonda Lambda jest wymieniona na DOX-307 zaledwie miesiąc temu, żadnego checka, ani komunikatu na ten temat nie ma. Kable też nie dawno zmieniane, poprzedni właściciel wsadził NGK.
W moim F20B6 najgorzej było gdy miałem niski poziom oleju. Druga sprawa to świece, które właśnie przez spalanie oleju nadawały się tylko do wyrzucenia i zamulały auto w zakresie obrotów, o którym piszesz wcześniej.
Świece właśnie wczoraj wymieniłem, olej też jest tak jak powinien.
#30
Napisano 11:12, 21.12.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f20b6
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych