Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

zmiana felg na większe problem

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#16 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 01:11, 25.04.2017

Pytam, bo znalazłem coś takiego

O ile urwana śruba rzeczywiście do wymiany by się nadawała, to czy kupno wahacza faktycznie jest konieczne?

Tak, potrzebny jest nowy wahacz. Mam to samo. Wymieniam w poniedziałek. Koszt śruby to 42zł do VII genŚrubę można dostać tylko w serwisie Honda ( ASO ) lub zapytaj Jarka. www.jarusnet.pl ( u niego kupiłem )Nie baw się w używki bo nie wyciągniesz tej śruby jak jest zapieczona.

http://www.accordklu...nosci/?p=292529

Zestaw: śruba + nakrętka + podkładka (jedna strona), w ASO to koszt około 100 złotych, jednak za wahacz (jeden!) krzyczą ponad 800 złotych.

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#17 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:26, 25.04.2017

Na śrubę i podkładkę jest alternatywa prócz ASO ;-)


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#18 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:21, 12.11.2017

witam odgrzewam temat ponieważ problem z zbieraniem opon od wew strony sie nie skonczył na sezon letni sprawdziłem felgi ( jedna lekko krzywa )do prostowania ale delikatnie zamieniłem opony razem z felgami tył na przód oraz dałem wyważyć i tak jezdziłem sezon teraz przyszłedł czas na zmiane letnich na zimowe i zebrało mi opony od wewnątrz tylne tak ze sie rozwarstwiła nie wiem gdzie szukac problemu zaczeło sie kiedy kupiłem felgi 17 " na poprzednic problemu nie było spotkał sie ktos z takim problemem prosze o pilną pomoc 


  • 0

#19 okonek

okonek
  • Klubowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Trębaczew
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:36, 12.11.2017

kolego typer2014, nie wiem czemu tak sie dzieje na 17tce ale pewnie to jest wina górnych wahaczy z tyłu. Zakup sobie camber kit i problemu nie bedzie ze zdzieraniem opon od środka.


  • 0

#20 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:44, 12.11.2017

Ja bym zaczął od ustawienia zbieżności....Jedź i sprawdź czy zbieżność jest poprawnie ustawiona oraz jakie wartości kątów są w tyle.


  • 0

#21 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:57, 12.11.2017

własnie wczoraj sie umówiłem na sprawdzanie tylko ze z tyłu nie idzie ustawiac kątów wrazie jak by cos było nie tak. kolego okonek to takie zeczy czesto dzieją sie na 17" a na większych juz nie?? bo wielu ludzi jezdzi na 17 penta od wersji type s 2.4 i jak pytałem na forum to mówiono ze spokojnie mozna jezdzic przeciez wersja 2.4 ma to samo zawieszenie prawda. a z tego co mówicie to by sie zgadzało bo jezdząc na zimówkach tego problemu nie bedzie taki camber kit to jaki koszt?? i gdzie sie mozna zaopatrzyc w to w jarusnet??


  • 0

#22 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:15, 12.11.2017

własnie wczoraj sie umówiłem na sprawdzanie tylko ze z tyłu nie idzie ustawiac kątów wrazie jak by cos było nie tak. kolego okonek to takie zeczy czesto dzieją sie na 17" a na większych juz nie?? bo wielu ludzi jezdzi na 17 penta od wersji type s 2.4 i jak pytałem na forum to mówiono ze spokojnie mozna jezdzic przeciez wersja 2.4 ma to samo zawieszenie prawda. a z tego co mówicie to by sie zgadzało bo jezdząc na zimówkach tego problemu nie bedzie taki camber kit to jaki koszt?? i gdzie sie mozna zaopatrzyc w to w jarusnet??

Camber do sedana nawet teraz na Olx jest za chyba 480zl.
Kątów w Hondach seryjnych nie da się ustawić - musisz mieć zestaw regulowanych wahaczy, czyli tzw Camber kit właśnie.

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T
  • 0

#23 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:38, 12.11.2017

To, że gumy nie popękane o niczym nie świadczy, są już stare.
Walczyłem przez 2 miechy w civicu na kołach 205.
Pomogła dopiero wymiana tulei w tylnych wachaczach poprzecznych.
Ale wiedziałem , że tylko to było nieruszane od nowości.
Teorii słyszałem wiele, łącznie z tą, że ta wymiana to strata kasy.

By HUAWEI
  • 0

#24 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:44, 12.11.2017

Niestety na tę przypadłość nie ma jednego rozwiązania... zawsze należy zacząć od zbieżności i geometrii. Jednakże sprawdzenia wahaczy i tulei też nie można zlekceważyć. Camber to rozwiązanie dla zmniejszenia samego negatywu. Ale jak wielu kolegów tu już pisało na forum - okazuje się, że nie zawsze negatyw powoduje ciachanie opon... ale to też zależy od np. samych opon, ich typu, klasy itp. No i ponownie należy zwrócić uwagę na tuleje i same wahacze.


  • 0

#25 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 22:59, 12.11.2017

zebrało mi opony od wewnątrz tylne tak ze sie rozwarstwiła

Tak z ciekawości - co to za opony?

Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#26 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:59, 13.11.2017

 zebrało mi opony od wewnątrz tylne tak ze sie rozwarstwiła nie wiem gdzie szukac problemu zaczeło sie kiedy kupiłem felgi 17 " na poprzednic problemu nie było

Ile przejechałes na tych oponach?

Czy zmieniłeś styl jazdy w sosunku do poprzednich felg - trasy czy koło komina?


  • 0

#27 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:59, 13.11.2017

przewaznie trasy opony hankook z 2014 r. opon nie kupowałem nowych były z felgami felgi malowane wiec opony sciągane sprawdzane i wyważane  przez wulkanizatora mówił ze dobre stylu jazdy nie zmieniłem jeżdżę tak samo jak zawsze tylko przewaznie z kims zadko sam jesli chodzi o obciązanie samochodu  to uwazam ze nadmiernie go nie obciążam niektórzy mająvhaki i ciągną przyczepki i takiego problemu nie mają 


  • 0

#28 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:03, 13.11.2017

Jaki model dokładnie?

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T
  • 0

#29 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 23:12, 13.11.2017

przewaznie trasy opony hankook z 2014 r. opon nie kupowałem nowych były z felgami felgi malowane wiec opony sciągane sprawdzane i wyważane przez wulkanizatora mówił ze dobre stylu jazdy nie zmieniłem jeżdżę tak samo jak zawsze tylko przewaznie z kims zadko sam jesli chodzi o obciązanie samochodu to uwazam ze nadmiernie go nie obciążam niektórzy mająvhaki i ciągną przyczepki i takiego problemu nie mają

Bo jazda w trasie przyśpiesza ścinanie A wokół komina opóźnia.
Są to opinie, ale moje poleciały po trasie 2 tyś. A przez rok te same nie wykazały śladu zużycia.

By HUAWEI
  • 0

#30 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:51, 14.11.2017

accord VII sport 2.0 benzyna amorki sprawdzane przy badaniu technicznym 85

tuleje sprawdzane wahacz najlepsze jet to ze przejade na zimowych oponach sezon zimowy i bedzie ok i te same trasy 


nie chciałbym wymieniac opon co sezon teraz musze kupic nowe wydam w h..... kasy i bedzie to samo 

chyba ze mam za małe cisnienie w oponach jak jade załadowany ładuje do 2.4 2.5 bar a normalnie mam 2.2 .2.3 mylałem zeby profil opony zmienic mam 205/50/17


Użytkownik typer2014 edytował ten post 20:08, 14.11.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq