Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Spalanie oleju, wycieki, nierówna praca silnika, wypadanie zapłonów

VI accord honda spalanie oleju wypadanie zapłonów

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
113 odpowiedzi w tym temacie

#106 daniobialystok

daniobialystok
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:50, 10.03.2017

Z tym bezpiecznikiem to u mnie jest tak, że w miejscu nr 6 jest tylko otwór a nie ma blaszek, więc na 99% nie powinno tam być tego bezpiecznika. Wymieniłem czujnik temperatury, silnik chodzi zauważalnie lepiej. Zostały jeszcze dwa błędy, mianowicie 1166 i 1167, czyli sonda lambda

 

Zauważyłem, że jednak termostat chyba się zacina, ponieważ po zagrzaniu silnika raz dolny wąż chłodnicy jest zimny a raz gorący tak jak i górny, dziś był zimny a temperatura na skanerze OBDII wynosiła 93*C, więc powinien się otworzyć, pewnie jest zabrudzony tym co ktoś wlał - jakiś uszczelniacz chłodnicy albo uszczelki pod głowicą. Jaki termostat (jakiej marki) kupić do mojego auta, jaka powinna być temperatura otwarcia?

 

Ten będzie odpowiedni? https://www.czesciau...l/gates/1238328


Użytkownik daniobialystok edytował ten post 17:42, 10.03.2017

  • 0

#107 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:44, 10.03.2017

Sprawdziłem i mam bezpiecznik 20A w gnieździe nr 6.

Co do świec, to ich się nie czyści obecnie, tylko wymienia.


  • 0

#108 daniobialystok

daniobialystok
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:23, 10.03.2017

Dzięki. Dziwne, że u mnie nie ma blaszek żeby go włożyć, w instrukcji jest wyszczególnione, że ten bezpiecznik mają niektóre modele ale nie napisano które

 

Czy ten czujnik ( powinien być wkręcony do końca czy nie? Bo u mnie był wkręcony w połowie, płyn nie cieknie, tam nie ma żadnej uszczelki, więc ma to znaczenie jakieś czy nie?

 

5v54jm.jpg

 

Czy mogę pojeździć kilka dni bez termostatu? Oczywiście pod warunkiem, że da się założyć uszczelkę bez wkładu. Jakie będą tego następstwa teraz przy dodatnich temperaturach i biorąc pod uwagę, że będzie coraz cieplej?

 

Termostat mam jednak uwalony, w wodzie o temperaturze 90*C nic się nie dzieje, żadnego ruchu, totalnie zamknięty a powinien otwierać się w temperaturze 78*C.


Użytkownik daniobialystok edytował ten post 16:50, 11.03.2017

  • 0

#109 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:45, 11.03.2017

oprócz tego że zagotujesz sinik to nic się nie stanie:-)

u mnie w 6 też jest 20A, dziwne że u Ciebie nie ma ,zrób zdjęcie skrzynki bezpiecznikowej, w każdym gnieździe powinieneś mieć bezpiecznik


Użytkownik toki edytował ten post 19:46, 11.03.2017

  • 0

#110 andimax16

andimax16
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:48, 11.03.2017

Raczej jazda bez termostatu będzie powodowała że silnik będzie niegogrzany, ogrzewanie w aucie nie będzie już tak wydajne.
Nie ma mowy o żadnym przegrzaniu auta.

Termostat powinien otwierać się raczej powyżej 90C kiedy silnik osiągnie optymalną temperaturę pracy.

Użytkownik andimax16 edytował ten post 19:50, 11.03.2017

  • 0

#111 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:26, 12.03.2017

Raczej jazda bez termostatu będzie powodowała że silnik będzie niegogrzany, ogrzewanie w aucie nie będzie już tak wydajne.
Nie ma mowy o żadnym przegrzaniu auta.

Termostat powinien otwierać się raczej powyżej 90C kiedy silnik osiągnie optymalną temperaturę pracy.

tez jestem tego zdania, bo obieg bedzie ciągle otwarty.


  • 0

#112 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 18:21, 12.03.2017

sorry, pany tak to jest z czytaniem ze zrozumieniem na bani:-)

Tak ,bez termostatu będzie cały czas niedogrzany silnik, jak latem powiedzmy to jest mniejszy problem, to przy takich temperaturach jak obecnie cały czas niedogrzany silnik raczej nie jest wskazany.


  • 0

#113 daniobialystok

daniobialystok
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:podlasie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:59, 12.03.2017

Więc nie ma sensu kombinować tylko wymienić termostat i tyle, przy innych kosztach to jest kwota symboliczna w przypadku Accorda VI, nie wiem jak w innych autach. Większość błędów mi zniknęła, pozostały tylko te od grzałki sondy lambda ale myślę, że może to być spowodowane jazdą na LPG, być może trzeba coś wyregulować, sprawdzę to jeżdżąc na samej benzynie.


  • 0

#114 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:54, 12.03.2017

Grzałka nie ma nic do lpg. Spaliła Ci sie i tyle.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, accord, honda, spalanie oleju, wypadanie zapłonów

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq