XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 22:12, 15.12.2016
Tak jest też i w tym przypadku, poczytałem, wysłuchałem, ale od lpg się nie odcinam.
Też mi się zdarzy czasami ponad 200 pojechać chwilowo i auto jeździ, ale nie wiem, jak by to zniosło, gdybym jeździł po kilkadziesiąt km z taką szybkością.
Może dlatego teoria o regulacji zaworów co 20 tys lub więcej km jest ok, jeśli nie jeździ się zbyt szybko, a co 15 lub 10 tys. km jest wymagana, jeśli się ciśnie często z prędkościami bliskimi maksymalnym...
#17
Napisano 08:43, 16.12.2016
Nie zalecają jazdy powyżej 140km/h bo nie robią strojenia AFR, a powyżej 140km/h w większości samochodów system przechodzi w OL i nie wprowadza żadnych korekt i nie wywali cheeka mimo ubogiej. Moim zdaniem lubryfikacja oprócz brudzenia silnika nie robi nic.
p.s.
a robi, kase zabiera bo lubra kosztuje
#18
Napisano 10:28, 16.12.2016
Lubryfikacja też mnie nie przekonuje.Nie zalecają jazdy powyżej 140km/h bo nie robią strojenia AFR, a powyżej 140km/h w większości samochodów system przechodzi w OL i nie wprowadza żadnych korekt i nie wywali cheeka mimo ubogiej. Moim zdaniem lubryfikacja oprócz brudzenia silnika nie robi nic.
p.s.
a robi, kase zabiera bo lubra kosztuje
Jeżeli chodzi o AFR to nie jest tak, że to będzie ok przy założeniu, że zawsze będziemy mieli taki sam skład-jakość paliwa lpg?
A co będzie, jak zatankuje się gaz gorszej jakości?
AFR wtedy nie rozstroi się?
W których autach system przechodzi w OL a w których nie, albo i lub inaczej, jak to można zdiagnozować że w danym modelu przechodzi w OL a w innym nie?
#19
Napisano 10:46, 16.12.2016
Dlatego niezbedne jest ustawienie na afr przy wot.
Co do jakosci gazu i czy sie zmienia wtedy afr niech sie ktos madrzejszy wypowie.
W acco 2,4 mozna sie podpiac elm327 i zobqczyc kkiedy silnik przechodzu w wot,bo wtedy noe wprowadza,korekt i nie reguluje afr.
Użytkownik slasz129 edytował ten post 10:48, 16.12.2016
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#20
Napisano 11:08, 16.12.2016
prowadząc kiedyś mądre doświadczenia z kolegą jeździliśmy jego 2.5 V6 i przy 130km/h na autostradzie był już w OL.
mój accord przy 180km/h nadal CL - więcej nie próbowaliśmy, bo brakło warunków.
oczywiście jazda "spokojna" na najwyższym biegu.
co do jakości gazu i AFR - a jak benzynę kijową zatankujecie to zastanawiacie się nad tym...?!
#21
Napisano 11:53, 16.12.2016
Tak spokojnie dojechalem na pierwszą planowaną regulację reduktora oraz instalacji po przejechaniu około 3 tys. Km na gazie (była zalecana pierwsza regulacja instalacji przez instalatora po około 1500 km ale przekroczyłem ten limit), przyczyną wywalenia checka był spadek ciśnienia na reduktorze, po wyregulowaniu go nic nie wywaliło więcej do tej pory, po 15 tys km filtry powymieniane i ponowna regulacja instalacji, zrobiona mapa lpg na postoju pod mapę pb (jazdy na drodze i robienia map nie było, auta nie zostawiam nikomu żeby ktoś beze mnie jeździł i gumy palił lub ruszal z gazem wciśniętym do podłogi, tym bardziej że to automat 2.4 i szkoda, zeby ktoś tak katowal auto niezależnie czy jest moje lub nie moje, tam gdzie jest warsztat też i nie ma za bardzo gdzie przycisnąć na drodze, jest wąska droga i aut dużo, po założeniu instalacji też była zrobiona tylko mapa na postoju i pokryła się z mapą pb), auto jeździ błędów nie wywala, jezdzone po tych 15 tys. kilometrów parę razy na prędkości zbliżonej do prędkości maksymalnej na benzynie, te poprzednie dwa błędy zostały skasowane przez dealera hondy bo dekra na przeglądzie się do nich przyczepila, po ich skasowaniu ponowny przyjazd do dekry na podbicie dowodu, podłączenie pod analizator spalin przez dekre na różnych obrotach silnika, skład mieszanki lpg prawidłowy.
Nadmieniam, że po 15 tys jazdy na lpg została zrobiona pierwsza regulacja zaworów, nie były jakoś specjalnie za ciasne, były dwa ciut przy ciasno, ale luz nie był jeszcze skasowany do końca i jakiś margines na dalszą bezpieczną jazdę dla głowicy przez parę tyś kilometrów był.
I w związku z tym pytanie, co ma wywalenie P0171 w związku ze słabym ciśnieniem na reduktorze do, regulacji AFR?
Czy na podstawie tego, co mi się wydarzyło z błędami-checkami można wywnioskować, że jeśli mieszanka będzie za uboga, to jednak ponownie może wywalić checka i że auto jednak nie przechodzi w OL, wprowadza korekty i w przypadku ubogiej mieszanki jednak check się zapali?
Swoją drogą, mapy podczas jazdy raczej będę robił z konkretnym gazownikiem i tam, gdzie warunki na drodze na to pozwolą, ale na razie nie po drodze mi jest do niego i dekra do spalin nie ma zastrzeżeń, moc auto ma, chodzi równo na pb i na lpg, lpg spala 10,5-13.5 litra a benzyny 8.5-11.5 litra, więc mam takie małe zamieszanie w głowie...
Użytkownik Heromin edytował ten post 12:07, 16.12.2016
#22
Napisano 14:07, 16.12.2016
prowadząc kiedyś mądre doświadczenia z kolegą jeździliśmy jego 2.5 V6 i przy 130km/h na autostradzie był już w OL.
mój accord przy 180km/h nadal CL
Czy używając urządzenia elm327 + aplikacja na smartfon mogę sprawdzić OL, CL
#23
Napisano 14:21, 16.12.2016
Czy używając urządzenia elm327 + aplikacja na smartfon mogę sprawdzić OL, CL
Tak. System status czy cos podobnego parametr.
#24
Napisano 09:44, 17.12.2016
Na instalce lpg mam zrobione 20 tys km. Po pierwszych dwóch tysiącach kilometrów, przejechałem się po autostradzie z prędkością maksymalną i ją utrzymywalem przez krótki czas (wcześniej podczas tych dwóch tys też czasami docisnalem do maksa przez chwilę), krótko po zjeździe z autostrady wywalilo mi P0171, czyli uboga mieszanka, przejezdzilem na benzynie 40 km, chceck zgasł, potem była znowu jazda na lpg i po 100 km na lpg znowu wywaliło ten sam błąd, ponowna jazda na pb i po około 40 lub 50 km check zgasl.
Tak spokojnie dojechalem na pierwszą planowaną regulację reduktora oraz instalacji po przejechaniu około 3 tys. Km na gazie (była zalecana pierwsza regulacja instalacji przez instalatora po około 1500 km ale przekroczyłem ten limit), przyczyną wywalenia checka był spadek ciśnienia na reduktorze, po wyregulowaniu go nic nie wywaliło więcej do tej pory, po 15 tys km filtry powymieniane i ponowna regulacja instalacji, zrobiona mapa lpg na postoju pod mapę pb (jazdy na drodze i robienia map nie było, auta nie zostawiam nikomu żeby ktoś beze mnie jeździł i gumy palił lub ruszal z gazem wciśniętym do podłogi, tym bardziej że to automat 2.4 i szkoda, zeby ktoś tak katowal auto niezależnie czy jest moje lub nie moje, tam gdzie jest warsztat też i nie ma za bardzo gdzie przycisnąć na drodze, jest wąska droga i aut dużo, po założeniu instalacji też była zrobiona tylko mapa na postoju i pokryła się z mapą pb), auto jeździ błędów nie wywala, jezdzone po tych 15 tys. kilometrów parę razy na prędkości zbliżonej do prędkości maksymalnej na benzynie, te poprzednie dwa błędy zostały skasowane przez dealera hondy bo dekra na przeglądzie się do nich przyczepila, po ich skasowaniu ponowny przyjazd do dekry na podbicie dowodu, podłączenie pod analizator spalin przez dekre na różnych obrotach silnika, skład mieszanki lpg prawidłowy.
Nadmieniam, że po 15 tys jazdy na lpg została zrobiona pierwsza regulacja zaworów, nie były jakoś specjalnie za ciasne, były dwa ciut przy ciasno, ale luz nie był jeszcze skasowany do końca i jakiś margines na dalszą bezpieczną jazdę dla głowicy przez parę tyś kilometrów był.
I w związku z tym pytanie, co ma wywalenie P0171 w związku ze słabym ciśnieniem na reduktorze do, regulacji AFR?
Czy na podstawie tego, co mi się wydarzyło z błędami-checkami można wywnioskować, że jeśli mieszanka będzie za uboga, to jednak ponownie może wywalić checka i że auto jednak nie przechodzi w OL, wprowadza korekty i w przypadku ubogiej mieszanki jednak check się zapali?
Swoją drogą, mapy podczas jazdy raczej będę robił z konkretnym gazownikiem i tam, gdzie warunki na drodze na to pozwolą, ale na razie nie po drodze mi jest do niego i dekra do spalin nie ma zastrzeżeń, moc auto ma, chodzi równo na pb i na lpg, lpg spala 10,5-13.5 litra a benzyny 8.5-11.5 litra, więc mam takie małe zamieszanie w głowie...
W OL czasy wtrysków nie są dobierane na podstawie wskazań sondy lambda tylko na podstawie mapy wgranej do ECU przez producenta silnika/samochodu, natomiast jest monitorowany AFR i Lambda. W przypadku LPG gdy jedziemy na WOT gdy ciśnienie na reduktorze jest za niskie nie jest doprowadzana dostateczna ilość LPG i stąd pojawia się informacja o ubogiej mieszance. Ponieważ przekroje przewodów doprowadzających LPG są stałe dlatego ilość doprowadzanego LPG reguluje się ciśnieniem na reduktorze. Dlatego regulując po AFR sprawdzasz jego wartość przy OL (powinno być idealnie 14.7 lub niżej), gdyż odczyty korekt nie mają wówczas znaczenia. Spalanie u Ciebie wydaje się być prawidłowe jest powiedziane, że spalanie LPG jest 15-20% wyższe niż LPG.
Użytkownik pawel84j edytował ten post 10:13, 17.12.2016
#25
Napisano 12:28, 17.12.2016
Jeśli macie auto strojone na postoju to radze nie wciskać pedalu gazu na wot bo grozi to remontem silnika.
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#26
Napisano 00:43, 18.12.2016
Użytkownik Heromin edytował ten post 00:55, 18.12.2016
#27
Napisano 07:13, 18.12.2016
Z tego co pamietam, przy jeżdzie na wot, błedu nie wywali jesli jest ujowo . Komp nie ingeruje wtedy w dawki , i jesli jest ujowo to tylko rozpierdzieli silnik a błedu nie będzie. Błąd wywali przy normalnej jeżdzie z ujowymi ustawieniami. Dlatego nie zaleca sie jezdzic na wot bez sprawdzenia afr. Przy spokojnej jezie komp sobie skoryguje ujowe dawki i najwytzej beddzie wiecej palić, ale sokor pali ok to jest wmiare ok.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#28
Napisano 09:51, 18.12.2016
Przy spokojnej jezie komp sobie skoryguje ujowe dawki i najwytzej beddzie wiecej palić, ale sokor pali ok to jest wmiare ok.
Komputer Pb nie może skorygować dawek LPG, a LPG nie ma możliwości korygowania dawek. Korzysta z mapy , która jest ustawiona na sztywno (stąd zapala się czek). Jak mapa LPG była ustawiana na postoju to wiadomo, że nie jest to pewne ustawienie.
Śruby zbieżności tył VI i VII generacja
#29
Napisano 10:31, 18.12.2016
W mojej poprzedniej hondzie 7 gen silnik 2.4 z instalacją LPG ( BRC ) jeździłem po autostradach 180 km/h i więcej jak tylko było to możliwe.
Nigdy nie jeździłem na autostradzie 140km/h bo tym samochodem z tym silnikiem po prostu nie wypadało jechać tak wolno
Zrobiłem na LPG 40 tys i nic się nie działo ale zawory regulowane max co 15 tys.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 10:31, 18.12.2016
#30
Napisano 12:35, 18.12.2016
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Kolega na gazie zrobil 300tysi i nic sie nie dzialo.i o to chodzi jak jest dobrze wszystko ustawione to nic sie nie dzieje.
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych