Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Załączanie gazu / czy silniki Hondy aż tak szybko się grzeją??

VIII STAG Accord 2.0 instalacja gazowa

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 bdn86

bdn86
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:KRK /Kato
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:06, 09.12.2016

Panowie, mam pytanie do użytkowników VIII (ew VII) generacji z silnikiem 2.0 i instalacją gazową.

 

Jak szybko załącza się u was jazda na gazie? Czy silniki hondy faktycznie tak szybko się grzeją?

Mam instalacje STAGa i przy temp.35st gaz załączał się już po ok. 0,6 km. Byłem na serwisie i temp podkręcili mi minimalnie bo do 38 st. i teraz przełącza się na zimnym silniku po ok 1km (na mrozach po jakimś 1,3km). Dodam że absolutnie nie ma mowy u mnie o żadnym pałowaniu na zimno - zawsze rozgrzewka na spokojnie i na niskich obrotach.

 

Jest to dla mnie dziwne bo w starej Astrze gaz wchodził po jakichś 2,5km, w Mazdzie znajomego tez po ok 2-3km najwcześniej.


  • 0

#2 qronax

qronax
  • Forumowicz
  • 389 postów
  • Skąd:Waw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:36, 09.12.2016

mój pierwszy saochód z instalacją LPG, ale załącza się chyba jeszcze szybciej niż Twój :) tyle że mój garażowany w 10-14 stopniach


  • 0

#3 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2580 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 52
Wzorowa

Napisano 00:41, 09.12.2016

Wczoraj odebrałem prelude z gazowni i tez bylem zdziwiony bo nawet 400m nie zdążyłem przyjechać a było już na lpg, na zewnątrz 2st i silnik po całym dniu stania

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 Pawelvtec18

Pawelvtec18
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Grójec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Ls
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback by
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:35, 09.12.2016

Kolego u mnie w vii po nocy w garażu przy 0°,po około 3 minutach
  • 0

#5 Artiiiiiii

Artiiiiiii
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Zabrze
  • Silnik:xxx
  • Wersja:xxx
  • KM:xxx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:11, 09.12.2016

Tak jest, bo tak ma być.

Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 KAMIEN

KAMIEN
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:POZNAŃ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:COMFORT
  • KM:155 KM
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:KOMBI
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:05, 09.12.2016

Kolego nie masz czym się martwić wszystko jest ok. Ja mam generacje VII 2.0 i  w obecnych warunkach po przejechaniu 0,5 km samochód przełącza się na gaz. 


  • 0

#7 pbr

pbr
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:32, 09.12.2016

To ja dla formalności potwierdzę. Mam tak samo tyle ze zawsze zerkam na czas. Zwykle po 2 minutach (stania w korku, nie żebym tak wolno jeździł:)) po wyjeździe z garażu.

Przy mrozach dochodziło do 3 minut.


  • 0

#8 scorpio33

scorpio33
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:oświęcim
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:36, 09.12.2016

Przełączać się będzie tak szybko, jak jest ustawiona temperatura przełączania koledzy. Przy stagu to jest akurat minimum 15stC.


  • 0

#9 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 944 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:22, 09.12.2016

W 7 gen przełączał mi się nawet po 6 km - instalacja LPG BRC.

W 8 gen przełącza mi się po 0.5 - 1 km - instalacja Stag.

 

Może to zależy od montażu oraz samej instalacji.


  • 0

#10 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4370 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 127
Wzorowa

Napisano 18:25, 09.12.2016

Najwięcej zależy od ustawionej temp.wody przy której się instalka załącza, ja np.mam przy 30C..później od tego jak mocno samochód jest wymrozony😂
  • 0

wyszukanie aut typowo pod zamówienie - specjalizacja japończyki tu kliknij http://www.accordklu...-na-zamówienie/ https://www.yamamoto...zedazsamochodow

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji, wulkanizacja - etc Warszawa ul. Jeleniogórska 8 - 4Performance, tel.: 789 170 933..


#11 przemkowal

przemkowal
  • Moderator
  • 7825 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 70
Wzorowa

Napisano 22:45, 09.12.2016

BRC SQ24

przy ustawieniu 35C i postojów na zewnątrz, przy temp do ok -5 od odpalenia do załączenia max 1km (3 zatrzymania na światłach po ok 30s).

przy ustawieniu 35C, postój na zewnątrz temp jakoś -15 zrobiłem ok 2km, w tym jakoś 5 świateł powiedzmy po ok 20-30s.

przy ustawieniu 35C (albo 38 bo nie pamiętam co ustawiłem) przy temp 0 do -5 na zewnątrz, w garażu od 0 do +5 - max 500m.

latem - z pracy z parkingu nie zdążę wyjechać, ale miąłem ustawione chyba 32C.

 

Przełączenie zależy od temp przełączenia ustawionej w sterowniku lpg.

Jak założysz podgrzewacz listwy to spokojnie na mrozach można 32 - 35 C ustawić bezpiecznie niezależnie od mrozów. 

Jak pamiętam to w stagu masz opcje podgrzewania wtryskiwaczy więc można ją włączyć, ustawić te 35C i się nie przejmować, bo wtryski będą żyć długo, byle wymian filtrów nie przeciągać.


  • 0

#12 bdn86

bdn86
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:KRK /Kato
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 01:00, 12.12.2016

Już się martwiłem że to może u mnie jest coś z termostatem, ale widzę że faktycznie tak ma być. Zalecana min. temp. załączania gazu to 35 st. więc nie ma sensu grzać benzyną dłużej niż trzeba;)

dzięki wszystkim za odpowiedzi


  • 0

#13 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 2978 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 28
Super

Napisano 11:07, 12.12.2016

Jeżeli gaz jest odparowywany po przełączeniu przy 15st temp. reduktora, to moim zdaniem lepiej ustawić niższą temperaturę. Ustawienie dużej temperatury przełączenia podważa ekonomiczny sens posiadania instalacji LPG. Szczególnie to widać przy jeździe miejskiej. Każdy jednak robi jak uważa. U mnie przełącza szybko. Reduktor regenerowałem po 100 tys km (na wszelki wypadek), wtryski zrobiły 40 tys km i nic im nie dolega.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#14 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:18, 12.12.2016

U mnie przełączanie na LPG ustawione na 35 stopni i dzieje się to po ok 1 km jazdy autem w obecnych temperaturach. Auto stoi pod chmura
Nie wiem ale wydaje mu się ze nie włącznie ogrzewania przyspiesza proces nagrzewanie cieczy. .
  • 0

#15 rafisz

rafisz
  • Forumowicz
  • 997 postów
  • Skąd:RZE, WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exeS MT
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:45, 15.12.2016

lakatus to normalne :), włączasz ogrzewanie to tak jakbyś chłodnicę włączył, faktem jest że trochę mniejszych rozmiarów ta chłodnica

u mnie (VII 2.4) po max 1 kilometrze przy obecnych temp przełącza sie na gaz, próg ustawiony na 35 st


Użytkownik rafisz edytował ten post 13:46, 15.12.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, STAG, Accord 2.0, instalacja gazowa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq