Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Położenie VSA

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 piersmen

piersmen
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Wieliczka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:195
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:39, 07.12.2016

Witam! Na wstępie zaznaczam że troszku tematów poczytałem i cześć pomogła ale... Wymieniłem prawy czujnik ABS błąd skasowany temat z głowy. Natomiast VSA dalej świeci na desce ;( Wykonałem akcje ze zworką i próbą kasowania i nic... kilka prób i dalej VSA świeci. Jakieś podpowiedzi? Z góry dzięki...:)


  • 0

#2 eRMD

eRMD
  • Forumowicz
  • 147 postów
  • Skąd:Włodawa/Łódź
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:01, 07.12.2016

szukaj kogoś z HDSem to Ci to ogarnie w minutę. 

ja miałem tak że raz mi udało się go skalibrować zworką i procedurą a kolejnym razem mimo wielu prób to nic nie pomagało. Kupiłem HDSa i poszło w sekundę. 


  • 0

#3 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 23:31, 07.12.2016

Odezwij sie na pw,to cos poradzimy.
Codziennie praktycznie przejezdzam w okolicach Wieliczki,a nie dalej jak w zeszla sobote robilem dokladnie to samo u innego kolegi z Krakowa (spinaczem) i dziala.
  • 0

#4 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 08:45, 08.12.2016

być może musisz skalibrować czujnik położenia neutralnego VSA. Procedura jest gdzieś opisana. Najpierw kasuje się błąd ABS a potem robli kalibrację czujnika VSA (stojąc na równej powierzchni). Ważne jest aby przed kalibracją usunąć wszystkie błędy ABS. U mnie był to chyba błąd 84 jeśli dobrze pamiętam.


  • 0

#5 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 08:50, 08.12.2016

Hej :)

Procedura jest gdzieś opisana.

Dokładnie tutaj na końcu...

Pozdrawiam
Tomek
  • 0

#6 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 12:46, 08.12.2016

dokładnie. Trzeba jednak pamiętać że czujnik się nie skalibruje jeśli jest jakikolwiek błąd ABS.


  • 0

#7 piersmen

piersmen
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Wieliczka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:195
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:12, 09.12.2016

Po temacie Kolega Blow ogarnął temat w 5 minut :) Flaszka gwarantowana :D


  • 0

#8 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:18, 09.12.2016

to jednak się udało za pomocą spinacza?? czy HDS był niezbędny??;)


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#9 piersmen

piersmen
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Wieliczka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:195
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:21, 09.12.2016

to jednak się udało za pomocą spinacza?? czy HDS był niezbędny?

Spinacz . Ale mi nie wychodziło bo miałem błąd ABS nr 84 . Po skasowaniu Błedu 84 , procedura przeszła bez zarzutu :)


  • 0

#10 eRMD

eRMD
  • Forumowicz
  • 147 postów
  • Skąd:Włodawa/Łódź
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:23, 10.12.2016

Spinacz . Ale mi nie wychodziło bo miałem błąd ABS nr 84 . Po skasowaniu Błedu 84 , procedura przeszła bez zarzutu :)

 

tak z ciekawości 

 

w pierwszym pościcie jest że błędy ABS skasowałeś ... czy chodzi o to że kontrolka zgasła a w pamięci był dalej błąd zapisany?? 


  • 0

#11 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 13:41, 10.12.2016

14513309913409.jpg

 

 

 

 

tak z ciekawości 

 

w pierwszym pościcie jest że błędy ABS skasowałeś ... czy chodzi o to że kontrolka zgasła a w pamięci był dalej błąd zapisany?? 

 

dokładnie - błędu na blacie nie było, ale był w pamięci. po skasowaniu błędu, kalibracja VSA przebiegła pomyślnie. 

 

Pozdrawiam!


  • 0

#12 piersmen

piersmen
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Wieliczka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:195
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:37, 10.12.2016

No to teraz kolejna zagadka:) Zaświeca się ABS i VSA po przekroczeniu 140 km/h po wyłączeniu zapłonu błąd znika. Ktoś coś? Jak było to sorki... :P


  • 0

#13 Adam54GH

Adam54GH
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:S
  • KM:296
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cl7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:16, 11.12.2016

Odczytaj kolego błąd ,zapisał się w pamięci


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq